abonnement Unibet Coolblue
pi_75485465
quote:
And I Am Telling You I'm Not Going
Don't Rain On My Parade
You Can't Always Get What You Want
My Life Would Suck Without You
Zijn dit nu alle nummers uit de finale of mis ik er een?
pi_75488986
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk einde. Geslaagd eerste seizoen
pi_75489510
Ik ben na een aflevering of 8 afgehaakt omdat ik de verhaallijnen met de baby's (zowel die van Quinn als de neppe) echt te triest voor woorden vond. Show was alleen nog maar liedjes.

Heb nu de laatste 2 gekeken en ben nu toch wel benieuwd of het verhaal in het 2e seizoen iets beter gaat worden ... Ik ben dus weer terug
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75495963
ohh wat een leuke aflevering
Kwak
pi_75496070
een leuke afsluiter van het seizoen in ieder geval
what you see, is what you get!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:22:53 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75497039
Volgens mij was het geen seizoensafsluiter hoor. Ik dacht dat Glee juist een volledig seizoen besteld had gekregen, oftewel 22 episodes. De tweede helft komt in voorjaar 2010; dat is dus niet seizoen 2, maar het vervolg van 1.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_75497072
Klopt, in maart de rest van het seizoen.
pi_75498185
nou het voelt als het einde van een seizoen, want we moeten inderdaad tot maart wachten en dat is toch wel 3 maanden ver weg
what you see, is what you get!
pi_75499643
zo helemaal tot maart wachten dat vind ik wel balen en ook wel lang

leuk einde iig
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:49:12 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_75504775
Tot Maart?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_75506145
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:49 schreef Ang3l het volgende:
Tot Maart?
Nee niet maart maar april pas weer de 13de.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_75518093
ik vond And I'm telling you wel een ernstige Jennifer Hudson-kloon versie trouwens. Maar dan wel een zwakkere versie...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75527854
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:58 schreef Avey het volgende:
Iemand raadde mij dit aan omdat het 'de meest gay serie op dit moment' is.

Gelukkig maar, alle afleveringen in een ruk uitgekeken.
Als je écht iets gays wil zien, moet je het Britse Beautiful People kijken: [UK] Beautiful People
pi_75540771
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje overdreven dat ze sectionals ook daadwerkelijk gewonnen hebben. 2e plaats ofzo was dan nog een beetje geloofwaardig geweest
I approve this message
pi_75541867
Maar dan konden ze niet meedoen aan Regionals.
pi_75544212
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef Skeletor het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje overdreven dat ze sectionals ook daadwerkelijk gewonnen hebben. 2e plaats ofzo was dan nog een beetje geloofwaardig geweest
ben ik wel mee eens
maar don't rain on my parade was wel errruuggg goed vond ik
pi_75546639
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef Skeletor het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd een beetje overdreven dat ze sectionals ook daadwerkelijk gewonnen hebben. 2e plaats ofzo was dan nog een beetje geloofwaardig geweest
ze moesten idd. winnen omdat ze anders niet naar de regionals mogen en dan is de verhaallijn een beetje ehhh weg!
Kwak
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:37:18 #294
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75547256
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij was het geen seizoensafsluiter hoor. Ik dacht dat Glee juist een volledig seizoen besteld had gekregen, oftewel 22 episodes. De tweede helft komt in voorjaar 2010; dat is dus niet seizoen 2, maar het vervolg van 1.
Goed nieuws!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:37:43 #295
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75547268
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 03:02 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Nee niet maart maar april pas weer de 13de.
Beter dan tot september .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_75566121
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ze moesten idd. winnen omdat ze anders niet naar de regionals mogen en dan is de verhaallijn een beetje ehhh weg!
Ja ok, maar dan hadden ze dat mens van die andere school toch gewoon kunnen laten toegeven dat ze valsgespeeld hadden? Dan waren die waarschijnlijk gewoon gediskwalificeerd. En dat ze dan echt van die dovenclub gewonnen hadden geloof ik meteen want dat klonk natuurlijk nergens naar.

Vond het gewoon raar dat ze in een paar minuten een show in elkaar zetten en daarmee ook nog eens winnen. I'm all for a happy ending maar dit was gewoon té
I approve this message
  ESF Reporter zondag 13 december 2009 @ 00:22:05 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_75566466
Ik had een beetje waterige oogjes op het eind.
Ze gingen allemaal stukjes van dansjes doen uit alle voorgaande afleveringen, tijdens "My life would suck without you".
Ik vind echter Rachel echt rete-irritant. En die Schuester heeft nog meer chemie met een deurknop dan met welke andere tegenspeler/speelster dan ook.
pi_75567897
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan hadden ze dat mens van die andere school toch gewoon kunnen laten toegeven dat ze valsgespeeld hadden? Dan waren die waarschijnlijk gewoon gediskwalificeerd. En dat ze dan echt van die dovenclub gewonnen hadden geloof ik meteen want dat klonk natuurlijk nergens naar.

Vond het gewoon raar dat ze in een paar minuten een show in elkaar zetten en daarmee ook nog eens winnen. I'm all for a happy ending maar dit was gewoon té
Hebben de beide scholen toch ook gedaan uiteindelijk, daarom is Sue tijdelijk weg omdat zij de informatie had gegeven.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_75568814
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:08 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Hebben de beide scholen toch ook gedaan uiteindelijk, daarom is Sue tijdelijk weg omdat zij de informatie had gegeven.
Ik bedoel toegeven aan de jury... Eve (dat mens van die andere school) wilde uiteindelijk wel aan de jury vertellen dat ze hadden valsgespeeld, maar de jury had hun keuze al gemaakt.
I approve this message
pi_75572804
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef Cee het volgende:
Ik had een beetje waterige oogjes op het eind.
Ze gingen allemaal stukjes van dansjes doen uit alle voorgaande afleveringen, tijdens "My life would suck without you".
Ik vind echter Rachel echt rete-irritant. En die Schuester heeft nog meer chemie met een deurknop dan met welke andere tegenspeler/speelster dan ook.
blijkbaar is de acteur zó gay dat ie zelfs geen chemie met een tegenspeelster kan actéren. alhoewel. ik vond hem behoorlijk overtuigend boos tegen terri, en ook best overtuigend tegenover Emma...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')