Wat 'n grappig weetje tussendoor.... ik zie ineens mogelijkheden voor Grey's Anatomy: The Moviequote:Jessica Capshaw talks about Meredith, George and Izzie
Jessica Capshaw -- who stars as Dr. Arizona Robbins in the hit ABC series -- doesn't know if Ellen Pompeo pregnancy will be written into next season's show, and she's equally unaware if T.R. Knight and Katherine Heigl will return (The two appeared to have died in the season finale).
"No one knows!" Capshaw, the daughter of Kate Capshaw and stepdaughter of Steven Spielberg says.
She adds: "[Show creator Shonda Rhimes] is keeping it under wraps, and I think the best thing about that is she is the guardian of the gate. It's better that way. She doesn't even run the risk of it coming out because nobody knows."
bron
dat bedoel ik ook (vandaar het vetgedrukte)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Aventura het volgende:
Het nieuwtje voor mij is dat dat de (stief) dochter van Spielberg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perez op 4 juni.Whatever I want.
Dat zere ogen valt wel mee, ik doe niet aan huilen, wel veel aan waterige ogen. Anders droog je uit bij dit soort series.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
Alle seizoenen in anderhalve week?
Je moet zere ogen hebben van het huilen!![]()
![]()
Verder ben ik het wel met je eens. Ik denk ook George. Maar hoop het niet.
Ik vond hem zo mooi aan het eind
Chandra Wilson is een prima actrice, maar ik zie haar zelden echt knappe dingen doen. Bailey's rol als 'The Nazi' is eenvoudig in vergelijking met Izzie's rol als de kankerpatiënte die het in eerste instantie verzwijgt en daarmee moet copen en er daarna volledig doorheen moet. Justin Chambers heeft het afgelopen seizoen beter acteerwerk laten zien dan de seizoenen ervoor, maar ik vond het niet altijd even overtuigend, m.i. niet Emmy-waardig. Wat mij betreft is Katherine Heigl die enige die werkelijk recht heeft op een Emmy en/of Golden Globe.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Tweek het volgende:
In ieder geval een emmie voor chandra wilson, want zij is al seizoenen lang erg sterk. Justin Chambers mag er ook één krijgen, want zijn emotionele instortingen zijn erg goed. Issie heeft veel meer materiaal gehad om mee te werken en eigenlijk alleen de laatste 4-5 afleveringen was ze erg goed. De andere twee waren veel consequenter en met minder materiaal, dus dat vind ik een sterkere prestatie.
En nu moet ik weer opzoek naar een nieuwe serie om te kijken.
Nee, maar ze speelt nog wel vaak dezelfde 'harde' vrouw met haar emotionele momenten. Dat acteerwerk vind ik zeker geen Emmy waard. Leuk karakter, maar geen buitengewone acteerprestaties.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:19 schreef Merel het volgende:
Bailey is allang The Nazi niet meer! Zo gedraagt ze zich niet meer, en zo wil ze ook niet meer genoemd worden na die ene aflevering waarin die racist alleen door een blanke arts behandeld wilde worden ofzo, toch?
Ik vinnut een beetje vergezocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef Tweek het volgende:
http://ausiellofiles.ew.c(...)ng-to-lost.html#more
http://ausiellofiles.ew.c(...)-mystery-solved.html
Ik zeg T.R. Knight is out en Dominic is in als de nieuwe George. Ze schelen 3 centimeter en Dominic zou goed een donkere, cynischere versie van George neer kunnen zetten. Hij heeft ook een wat grover gezicht als T.R. Dus Sloan en hermaken zou wat logischer worden. Daarnaast zou het een interesante story arch kunnen zijn met het meisje wat hij gered heeft.
En natuurlijk "Your so lost" verwijzend naar het bij het leger gaan, weg kwijt in het leven als het ware. "your so dead" "Actually I was" naast de duidelijke referenties naar lost, slaan ze ook op GA. Hij is flatlined aan het eind van de aflevering, maar overleefd het toch.
Ik acht de kans klein eigenlijk dat ze dit doen, maar mocht het wel het geval zijn, dan is dit mijn nostradamus momentje. Ook al roepen al meer mensen het
[edit] even gekeken wat ABC nog meer heeft, andere shows waar hij mogelijk in kan opduiken zijn Brothers and Sisters (volg ik niet dus kan ik er niets over zeggen of dat mogelijk is), Private Practice (Volg ik niet, maar door de aanwezigheid van Patrick Dempsey is het ook wel aannemelijk) en Castle (Volg ik wel en daar zie ik geen enkele reden voor een nieuwe series regular).
Vind ik ook, het is zooooo realistisch wat zij doet. Ik "voel" haar verdriet en wanhoop en zorgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind Bailey veel sterkere acteerprestaties neerzetten dan Katherine Heigl
Volg ik alquote:Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef marientje het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is zooooo realistisch wat zij doet. Ik "voel" haar verdriet en wanhoop en zorgen.
@Tweek> is de Mentalist wat voor je?(nieuwe serie om te kijken)
Ik had eigenlijk verwacht dat dit dé cliff zou zijn (ipv flatlining-Izzie), omdat er in beide gevallen zo nadrukkelijk om Shepperd werd gevraagd. Zag 't al helemaal gebeuren dat hij voor zo'n enorm dilemma zou worden gezet....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Tweek het volgende:
Geen idee wie van de twee blijft leven, maar ik denk dat er in ieder geval één dood gaat. Aangezien beide Shepperd nodig hebben en hij kan er maar één operen.
of gaan de "submissions" nog aan de nominaties vooraf!?quote:Grey's Anatomy - Official Emmy Submissions
Posted by LauraPalmer at Thursday, June 04, 2009 (Comments: 5)
Labels: Emmy Nomination
DRAMA SERIES (DRAMA):
Grey's Anatomy: Stairway to Heaven & Sympathy for the Devil
LEAD ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Ellen Pompeo)
SUPPORTING ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Jessica Capshaw)
Grey's Anatomy (Katherine Heigl)
Grey's Anatomy (Chyler Leigh)
Grey's Anatomy (Sandra Oh)
Grey's Anatomy (Sara Ramirez)
Grey's Anatomy (Brooke Smith)
Grey's Anatomy (Chandra Wilson)
SUPPORTING ACTOR (DRAMA):
Grey's Anatomy (Justin Chambers)
Grey's Anatomy (Eric Dane)
Grey's Anatomy (Patrick Dempsey)
Grey's Anatomy (Kevin McKidd)
Grey's Anatomy (T.R. Knight)
Grey's Anatomy (James Pickens, Jr.)
GUEST ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Tyne Daly) (Carolyn Shepherd)
Grey's Anatomy (Faye Dunaway) (Dra. Margaret Campbell)
Grey's Anatomy (Kimberly Elise) (Dra. Swender, the oncologist)
Grey's Anatomy (Melissa George) (Sadie Harris)
Grey's Anatomy (Sharon Lawrence) (Robbie Stevens, Izzie's mom)
Grey's Anatomy (Amy Madigan) (Dra. Wyatt)
Grey's Anatomy (Samantha Mathis) (Melinda Prescott, patient's mother)
Grey's Anatomy (Mary McDonnell) (Dra. Virginia Dixon)
Grey's Anatomy (Kate Walsh) (Addison)
Grey's Anatomy (Jennifer Westfeldt) (Jen Harmon, patient)
GUEST ACTOR (DRAMA):
Grey's Anatomy (Obba Babatunde) (David Gates, patient)
Grey's Anatomy (Jeffrey Dean Morgan) (Denny)
Grey's Anatomy (Ben Shenkman) (Rob Harmon, Jen's husband)
Grey's Anatomy (Eric Stoltz) (William Dunn, the serial killer)
Grey's Anatomy (Daniel J. Travanti) (Barry Patmore, patient)
Source: LA Times
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |