abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69602246
quote:
Op zondag 31 mei 2009 04:32 schreef Zhenar het volgende:
Bedoel je niet "acteur?" !
jajoh, twas laat geloof ik
  maandag 1 juni 2009 @ 20:01:30 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69612145
spoilervrij:
quote:
Jessica Capshaw talks about Meredith, George and Izzie

Jessica Capshaw -- who stars as Dr. Arizona Robbins in the hit ABC series -- doesn't know if Ellen Pompeo pregnancy will be written into next season's show, and she's equally unaware if T.R. Knight and Katherine Heigl will return (The two appeared to have died in the season finale).

"No one knows!" Capshaw, the daughter of Kate Capshaw and stepdaughter of Steven Spielberg says.

She adds: "[Show creator Shonda Rhimes] is keeping it under wraps, and I think the best thing about that is she is the guardian of the gate. It's better that way. She doesn't even run the risk of it coming out because nobody knows."

bron
Wat 'n grappig weetje tussendoor.... ik zie ineens mogelijkheden voor Grey's Anatomy: The Movie
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:56:32 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69643901
Het nieuwtje voor mij is dat dat de (stief) dochter van Spielberg is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:08:08 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69644314
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Aventura het volgende:
Het nieuwtje voor mij is dat dat de (stief) dochter van Spielberg is
dat bedoel ik ook (vandaar het vetgedrukte)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:20:47 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69644842
O, ik las je zinnetje eronder niet goed! Dat was het weetje tussendoor
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:59:02 #231
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69740264
Hmmmmmmmmm!!! Nog meer vaagheid over de rest van de cast! Denk zelf eigenlijk dat ze een grapje maakt .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perez op 4 juni.
Whatever I want.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:22:02 #232
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69757502
Net de finale gekeken, nadat ik alle seizoenen er de afgelopen anderhalve week doorheen heb gejaagd. Dat 007 gebeuren komt vaker terug na de eerste aflevering. Hij wordt er vaker mee gepest.

In ieder geval heftig einde, ondanks dat ik al wist dat het george was, moet de spoilers over series die ik nog niet volg eigenlijk links laten liggen. Had hetzelfde bij House. Sowieso lukt het de serie vaak om emoties op te roepen, ondanks het hoge melodrama niveau.

Geen idee wie van de twee blijft leven, maar ik denk dat er in ieder geval één dood gaat. Aangezien beide Shepperd nodig hebben en hij kan er maar één operen. Ik gok dat daar de eerste aflevering van seizoen 6 om zal draaien. De actrice die het meisje speelt die door George gered wordt speelde overigens een seizoen in The OC en had een multiple episode story arch in Prison Break. Dus ik gok erop dat zei nog wel een paar afleveringen te zien zal zijn, ze is toch best herkenbaar en dat hele prins gebeuren moet nog uitgewerkt worden. Denk niet dat ze dat zomaar zullen afbreken. Maar als je weer naar de parallel kijkt met de eerste aflevering dan is het George dood en Issie die blijft leven. Sowieso is Sloan niet goed genoeg om het gezicht weer van George te herstellen. Mee gesleurd door een bus, vel der af, dan moet je met nieuwe huid gaan werken en dat wordt nooit meer zoals het wordt. Ik denk niet dat T.R. iedere aflevering met makeup op gaat lopen. De lift scene zou ik zeggen dat Issie blijft leven, die had net de wil weer om te leven. Daarnaast is de keuze die zij maakt in de lift meer symbolisch dan wat George kan doen. Naar beneden, terug naar het leven, naar boven naar de hemel, uitstappen de dood te gemoet. Een nieuwe George zou ook nog best kunnen.

In ieder geval een emmie voor chandra wilson, want zij is al seizoenen lang erg sterk. Justin Chambers mag er ook één krijgen, want zijn emotionele instortingen zijn erg goed. Issie heeft veel meer materiaal gehad om mee te werken en eigenlijk alleen de laatste 4-5 afleveringen was ze erg goed. De andere twee waren veel consequenter en met minder materiaal, dus dat vind ik een sterkere prestatie.

En nu moet ik weer opzoek naar een nieuwe serie om te kijken.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:03:43 #233
16245 CarOnline
met lange O
pi_69758567
Alle seizoenen in anderhalve week?
Je moet zere ogen hebben van het huilen!

Verder ben ik het wel met je eens. Ik denk ook George. Maar hoop het niet.
Ik vond hem zo mooi aan het eind
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:41:58 #234
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69759469
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
Alle seizoenen in anderhalve week?
Je moet zere ogen hebben van het huilen!

Verder ben ik het wel met je eens. Ik denk ook George. Maar hoop het niet.
Ik vond hem zo mooi aan het eind
Dat zere ogen valt wel mee, ik doe niet aan huilen, wel veel aan waterige ogen. Anders droog je uit bij dit soort series.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 01:20:34 #235
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69760325
http://ausiellofiles.ew.c(...)ng-to-lost.html#more
http://ausiellofiles.ew.c(...)-mystery-solved.html

Ik zeg T.R. Knight is out en Dominic is in als de nieuwe George. Ze schelen 3 centimeter en Dominic zou goed een donkere, cynischere versie van George neer kunnen zetten. Hij heeft ook een wat grover gezicht als T.R. Dus Sloan en hermaken zou wat logischer worden. Daarnaast zou het een interesante story arch kunnen zijn met het meisje wat hij gered heeft.

En natuurlijk "Your so lost" verwijzend naar het bij het leger gaan, weg kwijt in het leven als het ware. "your so dead" "Actually I was" naast de duidelijke referenties naar lost, slaan ze ook op GA. Hij is flatlined aan het eind van de aflevering, maar overleefd het toch.

Ik acht de kans klein eigenlijk dat ze dit doen, maar mocht het wel het geval zijn, dan is dit mijn nostradamus momentje. Ook al roepen al meer mensen het

[edit] even gekeken wat ABC nog meer heeft, andere shows waar hij mogelijk in kan opduiken zijn Brothers and Sisters (volg ik niet dus kan ik er niets over zeggen of dat mogelijk is), Private Practice (Volg ik niet, maar door de aanwezigheid van Patrick Dempsey is het ook wel aannemelijk) en Castle (Volg ik wel en daar zie ik geen enkele reden voor een nieuwe series regular).

[ Bericht 20% gewijzigd door Tweek op 06-06-2009 01:33:02 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:17:30 #236
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69763456
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Tweek het volgende:
In ieder geval een emmie voor chandra wilson, want zij is al seizoenen lang erg sterk. Justin Chambers mag er ook één krijgen, want zijn emotionele instortingen zijn erg goed. Issie heeft veel meer materiaal gehad om mee te werken en eigenlijk alleen de laatste 4-5 afleveringen was ze erg goed. De andere twee waren veel consequenter en met minder materiaal, dus dat vind ik een sterkere prestatie.

En nu moet ik weer opzoek naar een nieuwe serie om te kijken.
Chandra Wilson is een prima actrice, maar ik zie haar zelden echt knappe dingen doen. Bailey's rol als 'The Nazi' is eenvoudig in vergelijking met Izzie's rol als de kankerpatiënte die het in eerste instantie verzwijgt en daarmee moet copen en er daarna volledig doorheen moet. Justin Chambers heeft het afgelopen seizoen beter acteerwerk laten zien dan de seizoenen ervoor, maar ik vond het niet altijd even overtuigend, m.i. niet Emmy-waardig. Wat mij betreft is Katherine Heigl die enige die werkelijk recht heeft op een Emmy en/of Golden Globe.
pi_69764268
Ik zou het heel gek vinden als George in de serie zou blijven (door een ander gespeeld). George is al 3 seizoenen nauwelijks aan het woord.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:19:34 #238
331 Merel
Be here now.
pi_69764451
Bailey is allang The Nazi niet meer! Zo gedraagt ze zich niet meer, en zo wil ze ook niet meer genoemd worden na die ene aflevering waarin die racist alleen door een blanke arts behandeld wilde worden ofzo, toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:22:35 #239
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69764503
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:19 schreef Merel het volgende:
Bailey is allang The Nazi niet meer! Zo gedraagt ze zich niet meer, en zo wil ze ook niet meer genoemd worden na die ene aflevering waarin die racist alleen door een blanke arts behandeld wilde worden ofzo, toch?
Nee, maar ze speelt nog wel vaak dezelfde 'harde' vrouw met haar emotionele momenten. Dat acteerwerk vind ik zeker geen Emmy waard. Leuk karakter, maar geen buitengewone acteerprestaties.
pi_69769470
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef Tweek het volgende:
http://ausiellofiles.ew.c(...)ng-to-lost.html#more
http://ausiellofiles.ew.c(...)-mystery-solved.html

Ik zeg T.R. Knight is out en Dominic is in als de nieuwe George. Ze schelen 3 centimeter en Dominic zou goed een donkere, cynischere versie van George neer kunnen zetten. Hij heeft ook een wat grover gezicht als T.R. Dus Sloan en hermaken zou wat logischer worden. Daarnaast zou het een interesante story arch kunnen zijn met het meisje wat hij gered heeft.

En natuurlijk "Your so lost" verwijzend naar het bij het leger gaan, weg kwijt in het leven als het ware. "your so dead" "Actually I was" naast de duidelijke referenties naar lost, slaan ze ook op GA. Hij is flatlined aan het eind van de aflevering, maar overleefd het toch.

Ik acht de kans klein eigenlijk dat ze dit doen, maar mocht het wel het geval zijn, dan is dit mijn nostradamus momentje. Ook al roepen al meer mensen het

[edit] even gekeken wat ABC nog meer heeft, andere shows waar hij mogelijk in kan opduiken zijn Brothers and Sisters (volg ik niet dus kan ik er niets over zeggen of dat mogelijk is), Private Practice (Volg ik niet, maar door de aanwezigheid van Patrick Dempsey is het ook wel aannemelijk) en Castle (Volg ik wel en daar zie ik geen enkele reden voor een nieuwe series regular).
Ik vinnut een beetje vergezocht.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:50:11 #241
88233 Steve
Still the best.
pi_69769694
Dominic Monaghan. Alleen niet als een nieuwe George.

Hm, die clip vind ik ook wel veel weghebben van Dominic als de nieuwe George. Ook omdat 'ie nu z'n haar heeft gemillimeterd...
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 juni 2009 @ 14:55:29 #242
163650 Greys
pi_69769830
Ik vind Bailey veel sterkere acteerprestaties neerzetten dan Katherine Heigl
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69793689
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind Bailey veel sterkere acteerprestaties neerzetten dan Katherine Heigl
Vind ik ook, het is zooooo realistisch wat zij doet. Ik "voel" haar verdriet en wanhoop en zorgen.

@Tweek> is de Mentalist wat voor je?(nieuwe serie om te kijken)
  zondag 7 juni 2009 @ 16:47:48 #244
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_69798541
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:22 schreef marientje het volgende:

[..]

Vind ik ook, het is zooooo realistisch wat zij doet. Ik "voel" haar verdriet en wanhoop en zorgen.

@Tweek> is de Mentalist wat voor je?(nieuwe serie om te kijken)
Volg ik al Dirty Sexy Money en Gossip Girl staan op de lijst om te kijken.
pi_69837845
Stomme braintumors... nu heeft Alison Dubois er ook al 1 in de season finale van Medium ;-(
  maandag 8 juni 2009 @ 20:19:54 #246
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69837872
Brain tumors komen vaker voor dan je denkt.

Hoelang nog tot het nieuwe seizoeeeeeeeeeeen *stampvoet*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69838059
Tis dit tv-seizoen wel een rage zeg.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:36:54 #248
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69882202
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef Tweek het volgende:
Geen idee wie van de twee blijft leven, maar ik denk dat er in ieder geval één dood gaat. Aangezien beide Shepperd nodig hebben en hij kan er maar één operen.
Ik had eigenlijk verwacht dat dit dé cliff zou zijn (ipv flatlining-Izzie), omdat er in beide gevallen zo nadrukkelijk om Shepperd werd gevraagd. Zag 't al helemaal gebeuren dat hij voor zo'n enorm dilemma zou worden gezet....
ik hoop niet voor 'm dat ie hoeft te kiezen, dat zou dan echt bijna Sophie's Choice zijn!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:46:36 #249
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69882545
Speaking of Emmy's, de nominaties worden 16 juli bekend gemaakt, mede door... Chandra Wilson. Overigens is ze al drie jaar op rij genomineerd zonder te winnen, terwijl Katherine Heigl één keer is genomineerd en ook won. Wie weet mag Wilson dit jaar haar eigen nominatie voorlezen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:59:11 #250
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69883006
de nominaties zijn toch allang bekend? Ik zag laatst 'n hele waslijst langskomen!?

edit:
quote:
Grey's Anatomy - Official Emmy Submissions
Posted by LauraPalmer at Thursday, June 04, 2009 (Comments: 5)
Labels: Emmy Nomination

DRAMA SERIES (DRAMA):
Grey's Anatomy: Stairway to Heaven & Sympathy for the Devil

LEAD ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Ellen Pompeo)

SUPPORTING ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Jessica Capshaw)
Grey's Anatomy (Katherine Heigl)
Grey's Anatomy (Chyler Leigh)
Grey's Anatomy (Sandra Oh)
Grey's Anatomy (Sara Ramirez)
Grey's Anatomy (Brooke Smith)
Grey's Anatomy (Chandra Wilson)

SUPPORTING ACTOR (DRAMA):
Grey's Anatomy (Justin Chambers)
Grey's Anatomy (Eric Dane)
Grey's Anatomy (Patrick Dempsey)
Grey's Anatomy (Kevin McKidd)
Grey's Anatomy (T.R. Knight)
Grey's Anatomy (James Pickens, Jr.)

GUEST ACTRESS (DRAMA):
Grey's Anatomy (Tyne Daly) (Carolyn Shepherd)
Grey's Anatomy (Faye Dunaway) (Dra. Margaret Campbell)
Grey's Anatomy (Kimberly Elise) (Dra. Swender, the oncologist)
Grey's Anatomy (Melissa George) (Sadie Harris)
Grey's Anatomy (Sharon Lawrence) (Robbie Stevens, Izzie's mom)
Grey's Anatomy (Amy Madigan) (Dra. Wyatt)
Grey's Anatomy (Samantha Mathis) (Melinda Prescott, patient's mother)
Grey's Anatomy (Mary McDonnell) (Dra. Virginia Dixon)
Grey's Anatomy (Kate Walsh) (Addison)
Grey's Anatomy (Jennifer Westfeldt) (Jen Harmon, patient)

GUEST ACTOR (DRAMA):
Grey's Anatomy (Obba Babatunde) (David Gates, patient)
Grey's Anatomy (Jeffrey Dean Morgan) (Denny)
Grey's Anatomy (Ben Shenkman) (Rob Harmon, Jen's husband)
Grey's Anatomy (Eric Stoltz) (William Dunn, the serial killer)
Grey's Anatomy (Daniel J. Travanti) (Barry Patmore, patient)

Source: LA Times
of gaan de "submissions" nog aan de nominaties vooraf!?
want dit is zo'n beetje elke hoofd- en vaste gastrol en zó briljant zijn ze nou ook weer niet (allemaal)...

[ Bericht 42% gewijzigd door babette21 op 10-06-2009 00:05:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')