Dat jij nu in alle Tweakers subfora kunt, wil niet zeggen dat wij dat ook kunnen hé?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef Repeat het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1356121/last
quote:Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Het staat er toch integraal boven lul man!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat jij nu in alle Tweakers subfora kunt, wil niet zeggen dat wij dat ook kunnen hé?
[..]
Ah, je hebt het al geplakt. Mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat jij nu in alle Tweakers subfora kunt, wil niet zeggen dat wij dat ook kunnen hé?
[..]
Dat ben ik natuurlijk wel met je eens, het is vooral slecht voor je imago.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:27 schreef Repeat het volgende:
Ik geloof heus wel dat de info over iets als de incubatietijd van Pfeiffer op wikipedia wel klopt, maar je komt natuurlijk ongelofelijk ongeloofwaardig over.
Zelfs ik als aankomend geneeskundestudent (hoop ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ah, je hebt het al geplakt. Mooi.
Tja, das wel heel triestTerecht dat de patiënt zich niet serieus genomen voelt. Dat een arts niet alles weet, is natuurlijk normaal, maar enig gevoel voor EBM en de validiteit van bronnen zou leuk zijn.
Ik ook nog een week, maar tot nu toe geen herkansingen. Wat moet je gaan herkansen dan ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef MaxC het volgende:
Nog een weekje en dan vakantieen dan meteen leren voor herkansing
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:47 schreef gohan16 het volgende:
ik ben t/m oktober bezig... Niet zeuren aub.
Nou nou, de co's komen ook uit het ziekenhuis gekropen om even te laten zien hoe superieur ze zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:49 schreef intoxicated het volgende:
Same here... pas half september weer 2 weken vakantie.
UpToDate rules all.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Zelfs ik als aankomend geneeskundestudent (hoop ik) zou dat opzoeken in Harrison's Principles of Internal Medicine
. Het is wel erg triest als artsen op wikipedia moeten rondneuzen om iets aan een patient te kunnen vertellen.
Valt wel mee toch, nu kun je het thuis in ieder geval weer openen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jup. Alleen erg irritant dat je nu zo'n moeite moet doen om het vanuit huis te raadplegen.
Hoe doe jij het dan? Ik moet elke maand zo'n complimentary guest pass naar een disposable e-mailadres laten mailen en dan kan ik er weer een maand in. Hij is toch niet meer via de UB-proxy te openen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:18 schreef June. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, nu kun je het thuis in ieder geval weer openen..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan? Ik moet elke maand zo'n complimentary guest pass naar een disposable e-mailadres laten mailen en dan kan ik er weer een maand in. Hij is toch niet meer via de UB-proxy te openen?
Aha, dank je! Ik probeerde het net nog, maar ze hebben van uptodate.com uptodateonline.com gemaakt, vandaar dat het niet werkte.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef June. het volgende:
[..]!
Iedereen denk dat dat dus niet meer kan, maar sinds een halfjaar hebben ze hem weer gewoon open gesteld. Dus gewoon via ru.nl/ubnStudentnummer invullen + wachtwoord en klaar!
Dat hebben ze bewust niet gedaan, omdat het officieel van Uptodate nog steeds niet mag ofzo. Die woordenboeken had ik nog niet gezien, eens kijken..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:37 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Aha, dank je! Ik probeerde het net nog, maar ze hebben van uptodate.com uptodateonline.com gemaakt, vandaar dat het niet werkte.
Overigens had de bibliotheek dat best mogen vertellen ...
Wat een gezeik. Alsof we al niet genoeg betalen aan die lui. Deze week ook een college waarin de MAG3-scan voorbijkwam. De docent vertelde dat het plaatje daarvan niet in de presentatie mocht, om auteursrechtelijke redenen. Daar kan ik me vreselijk aan ergeren, wetenschappelijke informatie die om dit soort stomme regeltjes niet gedeeld mag worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef June. het volgende:
[..]
Dat hebben ze bewust niet gedaan, omdat het officieel van Uptodate nog steeds niet mag ofzo.
Hepatitis B is voor zover ik weet de enige verplichte vaccinatie bij Nederlandse zorginstellingen. Genees- en verpleegkundestudenten krijgen die overigens al tijdens hun opleiding. Verder is soms een Mantouxtest nodig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Frosting het volgende:
Hee luitjes,
Welke vaccinaties krijg je standaard bij het indienst treden bij het AMC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |