Ik wou al zeggen. Ik wist het al bij 'gezwollen oogleden'. Onderschat ons niveau a.u.b. niet en verzin eens een moeilijke casusquote:
Nou doe jij eens een casusquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Ik wist het al bij 'gezwollen oogleden'. Onderschat ons niveau a.u.b. niet en verzin eens een moeilijke casus
AUB geen House-plus casus. Ik had laatst een neuro casus waarbij de diagnose Tularemia Meningitis was:quote:
quote:Tularemia meningitis is a distinctly rare entity with only 14 cases reported in the literature, half of which occurred prior to 1950.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:53 schreef starla het volgende:
[..]
AUB geen House-plus casus. Ik had laatst een neuro casus waarbij de diagnose Tularemia Meningitis was:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef intoxicated het volgende:
Nee, Nijmegen zal vast in het geniep een nieuw curriculum aan het voorbereiden zijn, waarin de nadruk nog meer ligt op de schepping. Aan dotKoen de taak om in de zomervakantie, gewapend met een fakkel een een jerrycan, de universiteitsbibliotheek te saneren van alle literatuur die het tegendeel zou bewijzen. Eventueel aanwezige ketters worden naar goed katholiek gebruik uiteraard op de brandstapel gezet
Ongeacht de casus is het beleid Augmentin 4 keer 1200 i.v + 40 mg Lasix.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:31 schreef dotKoen het volgende:
Wellicht verzin in straks nog wel een casus over longziekten, moet daar toch een tentamen over maken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ongeacht de casus is het beleid Augmentin 4 keer 1200 i.v + 40 mg Lasix.
Kan me goed voorstellen dat je het gaat missen. En daarna?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:14 schreef starla het volgende:
Morgen laatste dag als co-assistent!![]()
Zal het wel een beetje missen
Cool, thanks voor de tip! Ik ga het meteen checken, leer ik eens wat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef June. het volgende:
Nu bij House die operatie met de foetus; zo mooi
AGNIO Neurologie hopelijk, moet nog eerst m'n onderzoek afmaken (11 weken) en orienteren en solliciteren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je het gaat missen. En daarna?
Ik begrijp dat je het sowieso geen kans geeft om meteen voor een AGIO te solliciteren?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef starla het volgende:
[..]
AGNIO Neurologie hopelijk, moet nog eerst m'n onderzoek afmaken (11 weken) en orienteren en solliciteren.
Uiteindelijk wil ik wel in opleiding komen voor neurologe, althans, nóg wel![]()
Solliciteren kan altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef Da_Wei het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het sowieso geen kans geeft om meteen voor een AGIO te solliciteren?
Heel weinig kans in ieder geval. Meestal willen ze wel iemand met ervaring, of kun je een plaats krijgen voor over 1 of 2 jaar ofzo die ze je al toekennen. Mocht je het verprutsen als AGNIO dan gaat de plaats naar iemand andersquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:38 schreef Da_Wei het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het sowieso geen kans geeft om meteen voor een AGIO te solliciteren?
Well that seems fair. Je weet dan iig wel dat je het kan gaan doen. Het lijkt mij een stuk vervelender om als AGNIO te blijven werken zonder duidelijk perspectief op een opleidingsplaats.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:42 schreef starla het volgende:
[..]
Heel weinig kans in ieder geval. Meestal willen ze wel iemand met ervaring, of kun je een plaats krijgen voor over 1 of 2 jaar ofzo die ze je al toekennen. Mocht je het verprutsen als AGNIO dan gaat de plaats naar iemand anders
thxquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:57 schreef Da_Wei het volgende:
[..]
Well that seems fair. Je weet dan iig wel dat je het kan gaan doen. Het lijkt mij een stuk vervelender om als AGNIO te blijven werken zonder duidelijk perspectief op een opleidingsplaats.
Veel succes gewenst!
In Scrubs zit er precies dezelfde scene bij een aflevering.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef June. het volgende:
Nu bij House die operatie met de foetus; zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |