quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:07 schreef marcb1974 het volgende:[..]
Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
met jou wel alles goed? En je auto total loss?
Wil niet dat dat went

Hahaha, met mij alles prima. Ik heb niet eens spierpijn gehad..
Het leek er op dat er een steen onder mijn linker voorwiel wegsprong in een bocht of zo. Of dat ik in een spoor kwam, weet niet precies wat er gebeurde. Mijn stuur kreeg ineens een optater naar rechts in ieder geval, en daar stonden wilgen met een gigantisch dikke stam.. Ik raakte in paniek, gaf een ruk terug aan het stuur en ben dwars door een heg gereden, om met mijn linkerzijkant tegen de gevel van een boerderij tot stilstand te komen.
Resultaat: voorbumper aan flarden, linkervoorkant gefroemeld, motorkap gekreukt, rechts een kap er af.. Een vouw in de linkerdeur, linksachter een deuk, achterbumper losgescheurd, linkerspiegel afgebroken, binnenspatflap eraf..
De garage heeft hem total loss verklaard, maar ik heb iemand gevonden die hem nog op wil lappen voor minder. Hij rijdt wonder boven wonder nog goed, is op het plaatwerk na niets mis mee. Carosserie en assen hebben niets geleden, evenals het technische gedeelte.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.