Woehaa! Zonder dat ik foto's heb geplaatst ineens weer veel nieuwe reacties, wat leuk!!
Allereerst bedankt voor de complimentjes

, wij denken ook dat het er heel gaaf uit zal zien straks

.
Wat het schakelmateriaal betreft, dat is de "Serie 1930" van Berker, was inderdaad niet erg goedkoop maar het is ook echt heel erg mooi. En het is een moderne uitvoering van bakelieten schakelmateriaal uit de jaren dertig, dat vonden we wel heel toepasselijk.
Dit inbouwmateriaal passen we alleen op de benedenverdieping toe, boven wordt het opbouw (is het nu ook en vind ik leuk en lekker oldschool

). Ben ik nog mee bezig.
@mien-moeke: we zijn geloof ik wel redelijk weer opgekrabbeld en de grootste dip wel te boven. Ik kan weer vrolijk zijn en het beheerst mijn gedachten niet meer de hele dag. Al zijn er natuurlijk nog momenten waarop je heel erg baalt en verdrietig bent. Het is gewoon raar, denk ook vaak dingen als "anders was ik nu 3,5 maand geweest", of "anders zou ik in december met verlof gaan", dat soort dingen

. We zijn wel nuchter genoeg om te weten dat het niet voor niets mis is gegaan, maar gevoelsmatig koop je daar natuurlijk niet altijd wat voor. Maar het komt goed!!! Thanks for asking!