Goedenavondquote:
jij hier?quote:
Ben echt zooooooo benieuwd naar hun show op Pinkpopquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Death.. eerste kenismaking met White Lies. Nog altijd een fantastisch mooie plaat.
James Morrisonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben echt zooooooo benieuwd naar hun show op Pinkpop
Die programmering trouwens: ze spelen tegelijk met James Morrison![]()
White Lies in de tent
![]()
James Morrison op het 3FM stage
hoop dat het sfeervol wordt
Heel mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Timo20 het volgende:
"i live on the right side i sleep in the left
that's why everything's got to be love or death"
Ben benieuwd of er iets van zijn optreden te horen zal zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
James Morrison. Die mag zijn sokken (Ekstra weekend stijl) wel goed gaan vasthouden als de gasten van White Lies aan het optreden zijn.
Ben echt benieuwdquote:Volgens mij gaat dat een gruwelijk vet feest worden. Damn, wat zijn die gasten goed!! Zou mij niets verbazen als ze Death gewoon opnieuw gaan uitbrengen. White Lies
Het eerste betwijfel ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er iets van zijn optreden te horen zal zijn
[..]
Ben echt benieuwd
In de UK brengen ze Death in ieder geval opnieuw uit, maar geen idee of dat hier ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als ze Death gewoon opnieuw gaan uitbrengen. White Lies
geen commentaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Kevin vind jij The All-American Rejects ook zo goed??3FMaster
uuhm, zou er eerlijk gezegd niet eens van opkijken. Al is het natuurlijk nog geen feitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
In de UK brengen ze Death in ieder geval opnieuw uit, maar geen idee of dat hier ook gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |