Ow dat ben ik ook aan het kijken, maar vind het niet zo leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet zag ik het begin van Budget TV.
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat ben ik ook aan het kijken, maar vind het niet zo leuk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.
De Lama's was gewoon stukken leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.
Keek ik ook haast nooit naar. Dat was iig wel een stuk gestructureerder dan BTV en vraagt dus minder van het improvisatietalent.quote:
Vriendinnetje? Ze ziet eruit als een vijftigjarige die twintig wil lijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is het vriendinnetje van Bert van der Veer.
Niet direct.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie? Die mannen van jou, hebben die iets met WWII van doen?
Bert valt wel op jonge blaadjes. Judith is volgens mij zijn oudste vriendinnetje ooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje? Ze ziet eruit als een vijftigjarige die twintig wil lijken.
Ow werkelijk, wart dom.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bert valt wel op jonge blaadjes. Judith is volgens mij zijn oudste vriendinnetje ooit.
op feestjes is het trouwens voor jonge mannen verboden om met het vriendinnetje van Bert te praten
Nederlands, ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse politici?
Trusten Diaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga Oz kijken![]()
slaap lekker voor straks!!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, zijn het die broers uit Zaltbommel?
Mijn god het geboortehuis staat hier 100 meter vandaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, zijn het die broers uit Zaltbommel?
Ik dank u mevrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Tvp
tong, feli met je zoveelste mijlpaal
Zie je dan nu ook mijn hintjes?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Philips & Philips dus.
Nogal. Hij is gewoon altijd goed en soms briljant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
The Dude is hem op het lijf geschreven.
Nee, al heeft ze op deze foto zeker wat van haar weg!quote:
Ik heb wel eens iemand ontmoet die Ling Go heettequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij Go Ling :
http://www.gerardjoling.nl/
quote:
Ik vroeg laatst aan de Chineze verkoopster 'Hoe heet jij ?'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand ontmoet die Ling Go heette
Verkoopster, zei je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan de Chineze verkoopster 'Hoe heet jij ?'
'Ik heel heet.' zei ze.
Hoe heet zo iemandquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
Kees Schilperoort oftewel Boer Gert Jan Kroesmoes
Hij is leukquote:
Neem jij het nog voor 'm op ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong is een soort van jarig vandaag, dan hoeft-ie geen plaatjes te zoeken.
Nee hoor, dat heb jij er van gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Natuurlijk moet ie wel een plaatje zoeken. Dat is de opzet van deze reeks.
En zo doen we het inmiddels grotendeels ookquote:
Dat is STOM. Zie verder het eerste deel van deze postquote:Voordat jij hier kwam plaatste een ieder die zich daartoe geroepen voelde.
We durven niets anders meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En zo doen we het inmiddels grotendeels ook![]()
Deze topicreeks hoeft toch niet logisch te zijn?quote:Niet meer dan logisch.
Een select groepje en de rest? Hoeveel mensen komen hier?quote:Anders is het altijd een select clubje dat de plaatjes post en de rest die altijd maar raadt.
Je zou kunnen raden hoeveel hintjes ik nodig heb om jouw plaatje te radenquote:Dat is toch niet leukIk wil ook raden
![]()
quote:[..]
Dat is STOM.
Ja, zeg! Ik blijf niet bezig!quote:Zie verder het eerste deel van deze post
Ik ga even naar bed.quote:
Kan jij mijn vraag in dat andere topic misschien beantwoorden?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna
Welke vraag? Welk ander topic? Wie ben jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan jij mijn vraag in dat andere topic misschien beantwoorden?
Ik kan de vraag ook wel copy/pasten, maar jij stalkt toch.
Dat is waar, maar daarvoor heb ik een muggenstekker.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Muggen zijn erger.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke vraag? Welk ander topic? Wie ben jij?
Dat was geen vraag van mij. Ik gaf zelf al het antwoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Henri Bresson-Cartier, toch?
ff kijken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was geen vraag van mij. Ik gaf zelf al het antwoord.![]()
Nee, dat andere topic waarin je meespiekt.
Vorige pagina, schele.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Het duurt wel weer lang, dat nieuwe plaatje van Wickedangel.
Het is wel logischer om de foto op de huidige pagina te zetten. Dat is ook min of meer de opzet van deze reeks.quote:
Je doet het er maar mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel logischer om de foto op de huidige pagina te zetten. Dat is ook min of meer de opzet van deze reeks.
Maar krijg je dan ook hele clips te zien/horen, of alleen een suggestie en dan zoek je het verder zelf maar uit? Anders kan ik ook gewoon met Youtube blijven klooien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij Last FM kun je aangeven welke artiesten jij goed vindt en Last FM laat je gerelateerde muziek horen en/of zien. Zo zou je op het spoor kunnen komen van andere dan de jouw bekende bandjes in dat genre.
Hele nummers. Ik was er niet zo van onder de indruk maar je weet, ik hou niet zo van muziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar krijg je dan ook hele clips te zien/horen, of alleen een suggestie en dan zoek je het verder zelf maar uit? Anders kan ik ook gewoon met Youtube blijven klooien.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hele nummers. Ik was er niet zo van onder de indruk maar je weet, ik hou niet zo van muziek.
Wat een rare vraagquote:
Je baalt nog steeds dat De toppers er niet bij zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen. Morgen (vandaag dus) wordt geen goede dag voor Scrutinizer
Trusten, dames
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Weet je het nog steeds niet, wyccie?
quote:Damewas an English author and playwright. Many of her works have been adapted into films. The first three were directed by Alfred Hitchcock.
Daphne du Maurierquote:
Een heel apart weekend.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk weekend gehad, Scrut?
Leuk voor Twan dat hij zo laat mocht opblijven maar jammer voor hem van het uiteindelijke resultaat.quote:Wij vooral druk.... zaterdag 2 verjaardagen en gisteren met Twan naar stadion van FC Twente geweest om de wedstrijd te kijken... werd een latertje.
Apart?? Verklaar je naderquote:
Ja erg jammer, al die kindjes in het stadion allemaal sippe gezichten...quote:Leuk voor Twan dat hij zo laat mocht opblijven maar jammer voor hem van het uiteindelijke resultaat.
Dan heb je er 4 bij... en mij nog steeds niet, terwijl ik wel een vriendinnetje ben, toch?.quote:
Ik had struggles met mijn beste vriendin. Al een hele periode geen contact met elkaar gehad om het niet erger te maken dan het al was. Zaterdag werd ze 30 en kon haar in eerste instantie niet bereiken, dacht al dat ze me niet wou spreken. Later belde ze mij. Ze was on tour op haar verjaardag. Bij de Magere Brug afgesproken waar ze even later een serenade kreeg van De Muziekboot.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Apart?? Verklaar je naderalleen als je wil natuurlijk
Komt vast wel goed vanavond.quote:Ja erg jammer, al die kindjes in het stadion allemaal sippe gezichten...Twan heb ik vanmorgen om 10 voor 8 wakker moeten maken, hij was erg moe en dan moet hij ook nog vanavond de selectiewedstrijd voetballen.
Tuurlijk ben jij een vriendinnetjequote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je er 4 bij... en mij nog steeds niet, terwijl ik wel een vriendinnetje ben, toch?.![]()
wyccie zou gelijk roepen hoe lelijk ik benquote:maar ik snap het wel hoor![]()
quote:Nog 132 en dan heb je er net zoveel als ik.
Wat heb ik er nou mee te maken.quote:[b]Op maandag 18 mei 2009 12:55 schreef
wyccie zou gelijk roepen hoe lelijk ik ben
Oeh, dat is wel een slechte timing.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Twan heb ik vanmorgen om 10 voor 8 wakker moeten maken, hij was erg moe en dan moet hij ook nog vanavond de selectiewedstrijd voetballen.
Jij bent een nieuwsgierig Aagje.quote:
Heb jij zwart haar?quote:Je hebt vast net zulk mooi zwart haar als ik.![]()
Dan komt Twan niet door de dopingcontrolequote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een slechte timing.
Geef 'm een kop koffie.
Het is altijd goed geweest denk ik, maar we vergeten soms om elkaar ruimte te geven. Ik hou van haar en zij van mij, dat is waar het om gaat.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is inderdaad wel apart ja. Klinkt wel erg leuk die serenademaar nu is alles weer goed?
Echt? Ik dacht dat ik nergens op leekquote:Ik vind je wel op een bekend iemand lijken, tenminste aan hem moest ik denken toen ik je foto zag,
Het is sowieso leuker om met dezelfde jongetjes door te gaan, toch? Of is hij heel competitief ingesteld?quote:We hebben Twan ook gezegd, dat F2 ook heel goed is en daarbij verwachten we ook dat hij in F2 komt, daar komen waarschijnlijk ook de meeste jongetjes van zijn huidige team.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is altijd goed geweest denk ik, maar we vergeten soms om elkaar ruimte te geven. Ik hou van haar en zij van mij, dat is waar het om gaat.
[..]
Je hebt een erg negatief zelfbeeld, dat is helemaal niet nodig. Lijken op is misschien ook wel een groot woord, maar je deed me aan hem denken.quote:Echt? Ik dacht dat ik nergens op leek![]()
[..]
Hij kan heel competitief zijn, hij wil ook graag profvoetballer worden en bij FC Twente spelen, maar nu vindt hij het wel leuker om met dezelfde jongetjes te gaan voetballen. Maar waarschijnlijk zal zijn "beste voetbalvriend" naar F1 gaan... ach beiden is gewoon goed en dat hebben we hem ook gezegd!!quote:Het is sowieso leuker om met dezelfde jongetjes door te gaan, toch? Of is hij heel competitief ingesteld?
Moah, het is een beetje dubbel. Ik weet dat ik heel goed ben in bepaalde dingen maar ben daar goed in geworden door constant aan mezelf te twijfelen. Zo werkt dat nou eenmaal bij mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt een erg negatief zelfbeeld, dat is helemaal niet nodig.
Volgens mij is het pas vanaf de C-tjes echt van belang of je in 1 of 2 zit.quote:[..]
Hij kan heel competitief zijn, hij wil ook graag profvoetballer worden en bij FC Twente spelen, maar nu vindt hij het wel leuker om met dezelfde jongetjes te gaan voetballen. Maar waarschijnlijk zal zijn "beste voetbalvriend" naar F1 gaan... ach beiden is gewoon goed en dat hebben we hem ook gezegd!!
Okay, a way of life!! Is ook niets mis mee...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het is een beetje dubbel. Ik weet dat ik heel goed ben in bepaalde dingen maar ben daar goed in geworden door constant aan mezelf te twijfelen. Zo werkt dat nou eenmaal bij mij.
[..]
Bij deze club begint het geloof ik wel wat eerder, er worden daar de laatste jaren 2 jongetjes weggehaald door/voor FC Twente. Ach what's in a name. Plezier is nu veel belangrijker. Hij vindt het wel erg leuk dat hij nu technische training gaat krijgen, ipv wat vrijblijvende partijtjes.quote:Volgens mij is het pas vanaf de C-tjes echt van belang of je in 1 of 2 zit.
Dan krijg je dit soort taferelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Bij deze club begint het geloof ik wel wat eerder, er worden daar de laatste jaren 2 jongetjes weggehaald door/voor FC Twente.
Hmm kan het hier niet zien/luisteren... thuis maar even doen.quote:
Daar ging het niet over. Jij zei dat ik zou zeggen dat je lelijk bent. Dat weet je helemaal niet. En wat maakt uiterlijk nou uit?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent een nieuwsgierig Aagje.
Ik zag gisteren een grijze haar.quote:Heb jij zwart haar?
Het is een heel bekend stukje van Michiel Romeijn die met z'n zoontje naar de selectiedagen van Ajax geweest isquote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm kan het hier niet zien/luisteren... thuis maar even doen.
Ik heb een voorspellende gavequote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ging het niet over. Jij zei dat ik zou zeggen dat je lelijk bent. Dat weet je helemaal niet.
Voor mij niets. Helaas is dat in het Amsterdamse uitgaansleven wel andersquote:En wat maakt uiterlijk nou uit?![]()
Wat maakt uiterlijk nou uit?quote:[..]
Ik zag gisteren een grijze haar.
Zag ik jou zaterdag jl niet op het beukenplein?quote:
quote:
Nee, dat was weer een alcoholist uit het Oosterparkquote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zag ik jou zaterdag jl niet op het beukenplein?
Volgens mij had je gewoon geen eigen auto moeten kopen, dan kreeg je beweging genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk thuis WII fitten!! Ik moet een nieuw GSM-abonnement hebben en heb maar bedacht dat ik er een wil met een WII... ga ik ook nog wat actiefs doen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Turnen? Vind je dat leuk?
Ga jij uit? Wat doe jij toch spannende dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij niets. Helaas is dat in het Amsterdamse uitgaansleven wel anders![]()
Niks, maar het betekent wel dat ik wat ouder word. Ik ga vast dood.quote:Wat maakt uiterlijk nou uit?
Dat is leuk. Kun je ook behoorlijk van zweten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk thuis WII fitten!! Ik moet een nieuw GSM-abonnement hebben en heb maar bedacht dat ik er een wil met een WII... ga ik ook nog wat actiefs doen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had je gewoon geen eigen auto moeten kopen, dan kreeg je beweging genoeg.
Zaterdag is ook niet bepaald mijn favoriete avond om op stap te gaan. Te veel dronken en doorgesnoven mensen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ga jij uit? Wat doe jij toch spannende dingen.![]()
Ik blijf elke zaterdag altijd thuis.
Een goede dokter gaat toch niet dood? Dat is slecht voor je reputatie.quote:[..]
Niks, maar het betekent wel dat ik wat ouder word. Ik ga vast dood.![]()
Een keer maar?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, troost je met de gedachte dat iedereen een keer doodgaat...
Als je in reïncarnatie gelooft, ga je wel meerdere keren dood, maar in dit leven maar 1 keer.quote:
Niet te vroeg gaan, hè?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:08 schreef wyccie het volgende:
Dan ga ik maar 1 keer dood. Wat jammer nou.
Aan het eind van je leven.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef wyccie het volgende:
Wanneer mag ik?
quote:Moet ik dat alvast in de agenda zetten?
Volgens die site ben ik al lang doodquote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef wyccie het volgende:
Daar heb je ook zo'n site voor.
Je spaart voor een mooie kist?quote:Ik ga daar toch niets voor betalen.
Dat zijn zij ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent ook nog maagd?
Nee hoor, er zijn twee categorieën: Halal en Haram.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies, ze scheren alle vrouwen over 1 kam.
Wat een gezeur weer. De laatste keer dat ik hier was, heb ik een plaatje gepostquote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat Wickedangel om half twaalf een plaatje meebrengt.
Hoi Wickedangelquote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gezeur weer. De laatste keer dat ik hier was, heb ik een plaatje gepost
Jij zit zo gauw op de kastquote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een gezeur weer. De laatste keer dat ik hier was, heb ik een plaatje gepost
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
Hoi Wickedangel
Je hebt al zo'n mooi avatar , ik zoek wel even
Nogal logisch, als jij steeds hetzelfde plaatje opzet.quote:
quote:
Recycling, hèquote:Op maandag 18 mei 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal logisch, als jij steeds hetzelfde plaatje opzet.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop wel dat Wickedangel om half twaalf een plaatje meebrengt.
4 minuten later. Netjesquote:
Apart feestje dan. Op de feestjes waar ik kom is de outfit van meneer niet gepast.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
eigen drank mee naar het feestje..doet ie goed
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net een spelletje op de pc gedaan in 3d waarbij ik me telkens verplaatste tussen verschillende kamers. En ik word gauw reisziek, nu ben ik zo misselijk.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb net een spelletje op de pc gedaan in 3d waarbij ik me telkens verplaatste tussen verschillende kamers. En ik word gauw reisziek, nu ben ik zo misselijk.
Nou je het zegt ..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Apart feestje dan. Op de feestjes waar ik kom is de outfit van meneer niet gepast.
Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat je vroeger misschien een poster van hem boven je bed had.
Colaquote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Dit is zo kut, ik wil overgeven.Maar dat is ook weer zo vies.
Is er niet een middeltje tegen misselijkheid?
Overgeven lucht op, waarom niet. Rare spelletjes doe jij.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Dit is zo kut, ik wil overgeven.Maar dat is ook weer zo vies.
Is er niet een middeltje tegen misselijkheid?
Echt. Probaat middel.quote:
Neuh.quote:Dat is toch tegen reizigersdiarree?
Dat is sowieso niet slim.quote:En ik heb ook helemaal geen cola in huis.
Ik kan niet op commando overgeven en een vinger in mijn keel steken is ook niet mijn hobby.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Overgeven lucht op, waarom niet. Rare spelletjes doe jij.
Daar heb ik helemaal niets mee, sorry.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
Dit spelletje is het: http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=annabel
Vandaag wil ik sowieso vroeger naar bed dan normaal, maar ik wil nog heel even hier met jullie meedoen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
gaan liggen helpt vast wel ..oogjes dicht ..zoiets, eventueel op buik
Waarom? Cola is niet echt gezond en ik drink liever niet-koolzuurhoudende dranken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is sowieso niet slim.
Ja hèhè, jij hebt niet van die dingen die op andere dingen passen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets mee, sorry.
Het ziet er misschien uit als zo'n roleplaying game, maar het is in feite een puzzel. Dingen zoeken en puzzels oplossen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Daar heb ik helemaal niets mee, sorry.
Cola is lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Waarom? Cola is niet echt gezond en ik drink liever niet-koolzuurhoudende dranken.
Vroegâhquote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef qonmann het volgende:
misschien dat we een klein tipje kunnen krijgen ..popster ?
En je wordt er spuugmisselijk vanquote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
Het ziet er misschien uit als zo'n roleplaying game, maar het is in feite een puzzel. Dingen zoeken en puzzels oplossen.
een soort quest ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ziet er misschien uit als zo'n roleplaying game, maar het is in feite een puzzel. Dingen zoeken en puzzels oplossen.
Dit was inderdaad meer een quest dan een zoekspel. Meestal speel ik zoekplaatjes. Dan staat het beeld gewoon stil.quote:
Ik begrijp nu helemaal waarom alle meisjes een poster van hem boven hun bed hadden hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vroegâh
Hier is meneer met kleren aan... en een baard.
[ afbeelding ]
Wanneer hadden we ook al weer afgesproken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Stomtoevallig staan er nu een paar blikjes in de koelkast voor visite.
Dat staat allemaal in de krabbel, of tik, of hoe heet dat allemaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer hadden we ook al weer afgesproken?
Daar kom ik eventueel nog op.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat staat allemaal in de krabbel, of tik, of hoe heet dat allemaal.
Oh..quote:
Dan ben je ouder dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
Dat was nog van voor mijn tijd. Denk ik.
Is deze meneer stoned?quote:[ afbeelding ]
Gert-Jan van der Ploeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was nog van voor mijn tijd. Denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef qonmann het volgende:
De kans dat 2 van die vriendjes op eenzelfde dag jarig zijn, ligt ver boven de 50 %. maar dat terzijde
Je verzint maar wat, hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Gert-Jan van der Ploeg.
Ik zit niet op Hyves, dus ik héb helemaal geen vrienden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |