Ow dat ben ik ook aan het kijken, maar vind het niet zo leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonet zag ik het begin van Budget TV.
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat ben ik ook aan het kijken, maar vind het niet zo leuk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.
De Lama's was gewoon stukken leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook gezapt. Bert van der Veer had gelijk toen hij de heren afbrandde in DWDD.
Keek ik ook haast nooit naar. Dat was iig wel een stuk gestructureerder dan BTV en vraagt dus minder van het improvisatietalent.quote:
Vriendinnetje? Ze ziet eruit als een vijftigjarige die twintig wil lijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is het vriendinnetje van Bert van der Veer.
Niet direct.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie? Die mannen van jou, hebben die iets met WWII van doen?
Bert valt wel op jonge blaadjes. Judith is volgens mij zijn oudste vriendinnetje ooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vriendinnetje? Ze ziet eruit als een vijftigjarige die twintig wil lijken.
Ow werkelijk, wart dom.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bert valt wel op jonge blaadjes. Judith is volgens mij zijn oudste vriendinnetje ooit.
op feestjes is het trouwens voor jonge mannen verboden om met het vriendinnetje van Bert te praten
Nederlands, ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlandse politici?
Trusten Diaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga Oz kijken![]()
slaap lekker voor straks!!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, zijn het die broers uit Zaltbommel?
Mijn god het geboortehuis staat hier 100 meter vandaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, zijn het die broers uit Zaltbommel?
Ik dank u mevrouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Tvp
tong, feli met je zoveelste mijlpaal
Zie je dan nu ook mijn hintjes?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Philips & Philips dus.
Nogal. Hij is gewoon altijd goed en soms briljant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
The Dude is hem op het lijf geschreven.
Nee, al heeft ze op deze foto zeker wat van haar weg!quote:
Ik heb wel eens iemand ontmoet die Ling Go heettequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste hit op google bij Go Ling :
http://www.gerardjoling.nl/
quote:
Ik vroeg laatst aan de Chineze verkoopster 'Hoe heet jij ?'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand ontmoet die Ling Go heette
Verkoopster, zei je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan de Chineze verkoopster 'Hoe heet jij ?'
'Ik heel heet.' zei ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |