moet wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Iemand hoeft niet lekker te zijn om er seks mee te kunnen hebben. Lelijk is weer een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij mag geen vrouwen meer uit singles....
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij mag geen vrouwen meer uit singles....
quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
paste allemaal niet
en hoop toch samen met iemand
er is een verschil tussen bannen en zeggen dat ie geen meisjes meer uit singles mag oppikkenquote:
Dus ik doe mee voor spek en bonen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is een verschil tussen bannen en zeggen dat ie geen meisjes meer uit singles mag oppikken
Oh gelukkigquote:
Jij hebt al voorzien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zit hier toch ook niet om iemand op te pikken?
Tuurlijk wel. Jij zit hier om reserves aan te vullen enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Leanne het volgende:
zijn er nou nog stelletjes ontstaan uit de meet
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op wat voor type vrouwen je valt he
sounds like a dreamquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.
ze hebben me doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij zit hier om reserves aan te vullen enzo
Nee, dat was ik toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.
dat doe ik helegaar nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
Leanne, dan moet je ook geen foto's van jezelf gaan pmen he!
Heb jij die ook al gekregen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neuh... en dat filmpje is zeker ook niet van jou??
Dat klinkt interessantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
nee jij hebt dat al gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Whyquote:
You dont get to flirt with, Vencoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You dont get to flirt with, VencoOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You dont get to flirt with, VencoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje of niet
jij hebt je kans gehad
en iemand anders is al hard met dr aan t flirten![]()
Inderdaadquote:
Och och och. Wat trekken we toch weer snel conclusiesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
grapje of niet
jij hebt je kans gehad
en iemand anders is al hard met dr aan t flirten
op je teentjes getrapt!?!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Och och och. Wat trekken we toch weer snel conclusies
Is knap dat jij een conclusie kan lezen in die zin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op je teentjes getrapt!?!?
trek geen conclussies
jij domme grapjes maken ik ook
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies leesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is knap dat jij een conclusie kan lezen in die zin.
Dan ga je hem toch reanimeren.quote:
Dit wordt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies lees
Dom? Ik denk dat jij de domste persoon bent die dat ooit tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies lees
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen kan dat niet.
Dan ga ik hier maar spammen. Nog wilde plannen dit weekend?
Jij eerst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend
ik wil sappige verhalen horen over dates enzo
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar Duim moet jij niet met de andere trolletjes buiten gaan spelen. Ik ben wel klaar met je
Mummiequote:
ligt aan t weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Ja! ik heb een hele leuke date.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Anders ga je toch binnen picknickenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan t weer
hoop dat zondag droog is gaan we t bos is en picknicken
Sommige mensen staan daar boven.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Leanne het volgende:
ik ga vast wel daten dit weekend![]()
maar ja..ist nog wel een date eigenlijk
Een grijze date?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja! ik heb een hele leuke date.
Ook al is ze wel een beetje grijs
Vanavond met vrienden de kroeg in, morgen de verjaardag van mijn huisgenoot vieren!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Als je iets tegen mij hebt mag je dat best tegen mij zeggen hoor. En anders dan houd je gewoon je mond.quote:
quote:
Dat nummer wil ik nog wel een keer zingen/meeblerren in een karaokabar.quote:
Hij kan het wel. Hoe tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je iets tegen mij hebt mag je dat best tegen mij zeggen hoor. En anders dan houd je gewoon je mond.
Ik hoop ook altijd dat hij gedraaid wordt als we aan het stappen/dansen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meezingnummer ten top! Ik droomde laatst dat ik met iemand dat nummer zong en aan het optreden was.
Leuke droom?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meezingnummer ten top! Ik droomde laatst dat ik met iemand dat nummer zong en aan het optreden was.
Alles is liefde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Zo zeg, wat een liefde hier.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Hoe tof
Nee hoor Tijn. Ik was alleen benieuwd wat er nodig was om je boos te krijgen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles is liefde.
Voor iemand zoals jij.
Voor hem, voor haar, voor mij.
Het nummer gaat toch over liefde enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
Behalve dan waar het nummer eigenlijk over gaat.
ja sukkel jij zei dat je er klaar mee was zeg dan dat je zin hebt om even flink afgekraakt wil worden had ik beter mijn best gedaanquote:
Cool.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het nummer gaat toch over liefde enzo.
quote:"Paradise"
This three-part epic opens with part one "Paradise," Ellen Foley and Meat Loaf reminiscing their days as a young high school couple on a date, going for a drive to the lake. Everything is well, and they are getting along just fine. However, as the song progresses it's clear that the boy has a bit more on his mind than just holding his girlfriend.
He continues to push the matter, and makes some progress, mirrored by New York Yankees announcer Phil Rizzuto broadcasting a portion of a baseball game that serves as a metaphor at his attempts (see: Baseball metaphors for sex).
Things are looking up, and it appears the boy is going to 'score' when suddenly Ellen Foley bursts to life telling him to "Stop right there!"
[edit] "Let Me Sleep on It"
The girl begins refusing to go any further unless the boy promises that he will marry her, love her forever, and stay faithful to her. Part two "Let Me Sleep On It" begins, as the boy can't make up his mind, begging her to continue on for the time being and he'll tell her in the morning. This answer doesn't satisfy the girl and a song/argument takes place.
[edit] "Praying for the End of Time"
As part three "Praying for the End of Time" begins, things snap back to the present instead of reminiscing the long-ago date. Things are not perfect like they were before, but the boy and the girl are sticking to their vows, despite wanting everything to be over and done with.
Ik heb zin om flink afgekraakt te worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja sukkel jij zei dat je er klaar mee was zeg dan dat je zin hebt om even flink afgekraakt wil worden had ik beter mijn best gedaan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom zou een mens ooit wat willen weten....
Nieuwsgierigheid
Geldt dat alleen voor Duim of mogen anderen daaraan deelnemen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb zin om flink afgekraakt te worden!
quote:he Frozen by Stone Sour
The girls on the streets look all sad in this gold encrusted little town
Why is that? Isn’t this the town of dreams?
Yeah, but it comes with a price
It’s a town that never does anything and takes all the credit
A place that promises so much and never has a thing to say
Or a care in the world
There is no memory here
No dream for itself but the dreams of others
And all over the world you talk about a place you’ve only seen in the re-runs
Immortalized by its vice and deified for its carnage
There’s money in the air there
All you have to do is reach up and grab it.
In basements, garages, parking lots, empty lots, school yards, town cars,
Back rooms and more…
Diamonds are fashioned from expectations and fortified on a steady diet,
Of simple lives and red carpets
The ejaculating zeitgeist in night vision
Culture is a punch line in a motionless blood in the water
The sharks here play games you can’t fathom
But you flock here anyway
On college money and credit cards
Spend a week bullshitting yourself that it was all true,
All of it…
Just to watch in horror as it all falls into pieces into the gravity of reality
The starry eyes fade as it dawns on you,
Nothing is guaranteed
You are a part of the great divide, the chosen, or the frozen
Now your miles away without an egg,
Your college money is a collage of debt
And your credit cards are all snapped in fucking half.
Time to wander a landscape in berethed of mercy
This is now the back lot of your failed movie
A waking dream re-written without your permission
The real luster, the soft focus, the soap opera vision
Is just the hindsight of a world who’s just been lied to
Of sad surfs, and untouchable lords
You took a chance didn’t you?
The chance didn’t have a par for you this time around
Maybe next life.
And you can’t even walk home
The girls on the street all look sad in this cardboard cut-out little town
No wonder, that’s the only thing here that’s real
The gold is for fools and paradise is lost
But the hungry have never bothered with the cost
Day by day they fall away like rose petals
Like ink that won’t dry or fade
It just runs wild down cracks and crevices, grooves and folds
So I hope someone saves you, before you get cold
I really do.
Because the girls are on set in this little black book
If you don’t believe me take a closer look.
If you can..?
Dat is toch ook leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doen we al zo vaakzoontje vind dat geweldig
Everybody is invitedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor Duim of mogen anderen daaraan deelnemen?![]()
Who whats to be normal anywayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Serieus als nieuwschierig bent waarom iemand boos wordt is er echt iets mis met jou.
Hij vraagt er om dus ga vooral je gang.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor Duim of mogen anderen daaraan deelnemen?![]()
echt wat ben je toch een losertquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En sukkel is iig een goed bezig
Meer meer!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt wat ben je toch een losert
in elke post van je staan fouten moet ik t hier ook weer gaan verbeteren in de quote!?!?!
of ben je vol?
Luie emoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En sukkel is iig een goed bezig
Fight for venco.quote:
De 3e?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Fight for venco.![]()
Mag ik de derde zijn die er met je vandoor gaat?![]()
Wat ben jij echt gruwelijk irritant. Beetje hier komen om afgezeken te worden. Maar ondertussen hoop je gewoon dat iedereen een beetje in je FoBo gaat lurken.quote:
Dit is een gelimiteerd aanbodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, mocht ik ineens in zo'n bui zijn.
derde!?!?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Fight for venco.![]()
Mag ik de derde zijn die er met je vandoor gaat?![]()
Heb jij in mijn FB gekekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat ben jij echt gruwelijk irritant. Beetje hier komen om afgezeken te worden. Maar ondertussen hoop je gewoon dat iedereen een beetje in je FoBo gaat lurken.![]()
Kun je niet gewoon ff afsterven?
Hmm daar heb je wel gelijk in. nou vooruit danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht minstens een eeuwig durend afkraakrecht te hebben.
2 honden.. 1 been.. 3e.. heen..quote:
* blij is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hmm daar heb je wel gelijk in. nou vooruit dan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat ben jij echt gruwelijk irritant. Beetje hier komen om afgezeken te worden. Maar ondertussen hoop je gewoon dat iedereen een beetje in je FoBo gaat lurken.![]()
Kun je niet gewoon ff afsterven?
tranen sprongen in je ogen je wende snel je hoofd af hard krijsend en hebt op de tast alles weg geklikt?quote:
Lol. Iedereen leek mij te mogen totdat het uitging met Venco ;')quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:41 schreef zbbrox het volgende:
oh das dus de goeroe
ik ken m niet en ik zit hier net een maandje ofzo maar heb al aardig wat slechts over m gehoord
denk dat ik m ga negeren
Ze snappen het niet.quote:
Heeft er al iemand ploatjes van ofresca gezien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tranen sprongen in je ogen je wende snel je hoofd af hard krijsend en hebt op de tast alles weg geklikt?
Ik ik ik. Ik kan er niet over praten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tranen sprongen in je ogen je wende snel je hoofd af hard krijsend en hebt op de tast alles weg geklikt?
Dat zou ik ook zeggen, maar ondertussen....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het is vast onbegrip.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Lol. Iedereen leek mij te mogen totdat het uitging met Venco ;')
+6 wie!?!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ze snappen het niet.
Ze zijn ook nog zo jong he..
O wacht.. .... . .. .
CORRECTIE (eentje van +6 jaar erbij)![]()
t is niet serieusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Gezellig hier. Zullen we even normaal doen verder?
quote:
Ja wie is nummer 2 dan?quote:
Were just fooling around. Silly chaps, we are.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Gezellig hier. Zullen we even normaal doen verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb je mijn FoBo al gezien, ik ben fucking lekker man
Ow okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]nee beetje flauwekullen enzo
heel ontopic puur een soort van singles ding, hebben geen partner om tegen te bitchen dus afentoe tegen elkaar
quote:
Ja euh, zo lok je ontvoering wel uit he.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb je mijn FoBo al gezien, ik ben fucking lekker man
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Were just fooling around. Silly chaps, we are.
It's all fun and games.zolang jij maar niet een van die pret oogjes verliestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eigenlijk is dat wel triest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]ik heb teveel gezegd
ikgasneldouchengottagobyeeeeee
dat zeg je helemaal correctquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Whehe. Ik wil geen Wim-Lex zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het volk mag Willem-Alexander ook alleen maar omdat hij met Maximá gaat.
dreamer had t al verklaptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks.![]()
Wie is nu nummer 2?
Doei
Dat iedereen nu zo negatief over jou praat.quote:
Bullshit! Mr. Box mocht me toch wel echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zeg je helemaal correct
LEEK je te mogen
toen t uitging hebben we hier een feestje gebouwd dat ze van je verlost was en we eindeling onze afkeer tegen je openlijk konden tonen
Naja er zullen mensen zijn die conclusies trekken zonder dat ze weten wat er is. Het maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat iedereen nu zo negatief over jou praat.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het volk mag Willem-Alexander ook alleen maar omdat hij met Maximá gaat.
Ja maar wie is nu nummer 2?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dreamer had t al verklapt
iets over 2 honden en een been en de 3e loopt er mee heen enzo
ik heb de zin echt al een paar keer gelezen maar ik begrijp em echt nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
Die iedereen mag mij als ik een hotte vriend neem? Ik zie mogelijkheden.
die gebruikte jou alleen maar om zijn gelijkt te proberen te krijgen en zocht steun bij de enige andere mannelijke (nou ja mannelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bullshit! Mr. Box mocht me toch wel echt?We waren het zo met elkaar eens op de verjaardag van Cue
Ach het zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Naja er zullen mensen zijn die conclusies trekken zonder dat ze weten wat er is. Het maakt ook niet uit
Soms zijn ze gewoon zooo sloom. Oeh oeh ik heb een vriendje, dus mag eigenlijk niet zoenen maar doe t toch. Maar neuken nog niet hoor. Wat zullen de anderen wel niet denken. Maandag neukt ze of ze nou wil of nietquote:
het is een spreekwoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het niet.![]()
[..]
Ja maar wie is nu nummer 2?
Goed zoals altijdquote:
Ze loopt niet als een loops teefje achter me aan en dat maakt me onzeker!quote:
28quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
Duim hoe oud ben je nou, kappen anders krijg je met de zweep
Okequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een spreekwoord
hij wil de derde zijn want die loopt er mee heen (loopt dus met venco weg)
boeit niet wie en of er een nr 1 en 2 is
Ze is bezet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze loopt niet als een loops teefje achter me aan en dat maakt me onzeker!
Ik geloof het niet denk ik. Haha. Ik lees op m'n gsm dus dat leest niet zo makkelijkquote:
Wie de neuk is dit nou weer?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef wimpeyV het volgende:
Al luisterend naar de opmerkingen van het gros van de users heb ik het idee, dat zij meer over het "gezeur" van zichzelf hebben dan over het gezeur, dat Marielin tentoonspreidt. Het item van de Bunker is bedoeld als overleven in minimale luxe. En alles, dat je eruit kan halen met kado's is een pré om te overleven. En daarbij heeft Marielin de gave, om in moeilijke situaties haar ware aard te tonen. In DGK liep ook een nerd, die welhaast liep te janken, omdat hij geen alcohol mocht drinken en toen die paar soppers wel een zwak voor hem. Marielin doet het gewoon uitstekend en toont zich een ware Overlever.
en je vriendin!?!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms zijn ze gewoon zooo sloom. Oeh oeh ik heb een vriendje, dus mag eigenlijk niet zoenen maar doe t toch. Maar neuken nog niet hoor. Wat zullen de anderen wel niet denken. Maandag neukt ze of ze nou wil of niet. En ze zal willen
quote:
Ik wou al bijna zeggen welke 3 flirts ik dan heb.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een spreekwoord
hij wil de derde zijn want die loopt er mee heen (loopt dus met venco weg)
boeit niet wie en of er een nr 1 en 2 is
Als ik een vriend neem die leuk is vindt iedereen me leuk, zeiden jullie. Zie Maxima/Willem-Alexander-comment.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik heb de zin echt al een paar keer gelezen maar ik begrijp em echt niet
Ik ben er iig bijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het zal allemaal wel.
Misschien zie ik jou wel op Wacken.
Eigenlijk gaat het gewoon nergens over. Iemands ex bashen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geloof het niet denk ik. Haha. Ik lees op m'n gsm dus dat leest niet zo makkelijk
Dat is een ander effect. Normaal loopt er niemand naar me toe in de kroeg. Heb ik een vriendin, zijn ze ineens niet van me af te slaan...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik een vriend neem die leuk is vindt iedereen me leuk, zeiden jullie. Zie Maxima/Willem-Alexander-comment.
Oké... Haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het gewoon nergens over. Iemands ex bashen.
Die krijg je dus niet als je doorgaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik heb zin in een paar flinke kletsen over mijn prachige kontje
HOAX!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Eentje is meer dan genoeg toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen welke 3 flirts ik dan heb.
Ik heb een ander probleem. Alleen de kansloze gasten stappen op mij af (ongeacht of ik een vriend heb of niet). En de leuke daar moet ik zelf achteraan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is een ander effect. Normaal loopt er niemand naar me toe in de kroeg. Heb ik een vriendin, zijn ze ineens niet van me af te slaan...
Duim wordt jonger in plaats van ouderquote:
+1.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb een ander probleem. Alleen de kansloze gasten stappen op mij af (ongeacht of ik een vriend heb of niet). En de leuke daar moet ik zelf achteraan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Duim wordt jonger in plaats van ouderMaar om eerlijk te zijn: ze kan best door als 28
Als ik vrij krijg dan gaan we zeker een biertje doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben er iig bijFucking hell ik heb er zin in
kom ik zo oud over dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij eruit ziet... Maar ik bedoelde nav je posts.
*zweepje pakt*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Deal, doen wequote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik vrij krijg dan gaan we zeker een biertje doen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik niet kiezen en afwijzen.
Ja sinds een paar wekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:05 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maarre is S95 en Duim een ding? Heb ik wat gemist?
Wishfull thinkingquote:
Ga je ook naar Graspop?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi van uit Nederlandquote:
Geen graspop. Een buitenlands festival is wel genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wishfull thinking![]()
[..]
Ga je ook naar Graspop?
Haha.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:. Hier is het ook ene schokkerende relatie na de andere zeg
.
Nog het africhten, ze luistert nog niet echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You fuck her good now. She deserves it!
of is het meer dan dat?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You fuck her good now. She deserves it!
of is het meer dan dat?
hey gedraag je es, als je hier bij me op mn bankje zit dan doe je zoveel liever hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog het africhten, ze luistert nog niet echt
Belgie is geen buitenland.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen graspop. Een buitenlands festival is wel genoeg
Hey, if you say soquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis een liefie hoor, hier merk je dat niet altijd maar echt. En zn oogjes *zwijmel*
Ojaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey gedraag je es, als je hier bij me op mn bankje zit dan doe je zoveel liever he
Ik zal nog even een slachtoffer zoekenquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey gedraag je es, als je hier bij me op mn bankje zit dan doe je zoveel liever he
Ook hier zeg ik: zweep erover.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Keuze genoeg hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal nog even een slachtoffer zoeken
quote:
wie richt wie nu af hier hequote:
Gut je moest eens weten. Ze hebben er nog blauwe plekken van!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Jij met een zweep. Dat had ik niet achter jou gezocht.
En niet alleen hier...quote:
*snik* snik*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut je moest eens weten. Ze hebben er nog blauwe plekken van!![]()
Jep, weinig tijd om te internetten alleenquote:
Dat moet ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, weinig tijd om te internetten alleen
Wat een romanticusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie richt wie nu af hier he
hij luisterd wel
is gewoon een ruwe bolster blanke pit in het echt is ie niet zo heet gebakerd als hij hier overkomt
hij heeft zelfs ontbijt op bed voor me gemaaktMET bloemetjes erbij *zucht*
Oh geilquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut je moest eens weten. Ze hebben er nog blauwe plekken van!![]()
Dat is waarquote:
Als jij het maar naar je zin hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, weinig tijd om te internetten alleen
Meesteres Vencoquote:
Misschien was ik het wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, iemand heeft dat eerder ergens tegen me gezegd. Weet niet meer wie trouwens
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef timbob het volgende:
Vers witbrood en een verse pot Calvé Pindakaas!
jij hier?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef timbob het volgende:
Vers witbrood en een verse pot Calvé Pindakaas!
Gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef liefie_ het volgende:
Ik liep alleen even langs
Dat is best begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik probeer het hier wel eens te volgen. Maar ik heb er nogal moeite mee.. eerlijk gezegt.
Ach ik volg het af en toe ook niet. Maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik probeer het hier wel eens te volgen. Maar ik heb er nogal moeite mee.. eerlijk gezegt.
Welkom thuisquote:
quote:
ach het is ook niet echt meer de moeite waardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Gezellig.
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach het is ook niet echt meer de moeite waard
Volgens mij valt dat allemaal wel meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
Als je alle smerige details van Singles zou weten, dan zou je denk ik niet meer kunnen slapen.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal wel mee
Jupz. En dat is geen probleem hoor. Maar ik heb van die kriebels enzo. En dat is irritant. Maja hopelijk slapen we maandag samenquote:
Die zie ik morgen weer.quote:
Of je houdt ook van smerigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus nog wel slapen. Maw, ik weet ze niet...
Achja... Maja wat moet je dan?quote:
Mn vriendin krijgt mn liefde. Die andere is gewoon heel erg leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks, je vriending je liefde geven in plaats van die andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |