moet wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Iemand hoeft niet lekker te zijn om er seks mee te kunnen hebben. Lelijk is weer een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij mag geen vrouwen meer uit singles....
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij mag geen vrouwen meer uit singles....
quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
paste allemaal niet
en hoop toch samen met iemand
er is een verschil tussen bannen en zeggen dat ie geen meisjes meer uit singles mag oppikkenquote:
Dus ik doe mee voor spek en bonen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er is een verschil tussen bannen en zeggen dat ie geen meisjes meer uit singles mag oppikken
Oh gelukkigquote:
Jij hebt al voorzien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zit hier toch ook niet om iemand op te pikken?
Tuurlijk wel. Jij zit hier om reserves aan te vullen enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef Leanne het volgende:
zijn er nou nog stelletjes ontstaan uit de meet
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf op wat voor type vrouwen je valt he
sounds like a dreamquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.
ze hebben me doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij zit hier om reserves aan te vullen enzo
Nee, dat was ik toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik gok op bruine ogen, relatief slank, ongeveer 1.66, half lang haar beetje bruin enzo.
dat doe ik helegaar nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
Leanne, dan moet je ook geen foto's van jezelf gaan pmen he!
Heb jij die ook al gekregen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neuh... en dat filmpje is zeker ook niet van jou??
Dat klinkt interessantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
nee jij hebt dat al gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Whyquote:
You dont get to flirt with, Vencoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You dont get to flirt with, VencoOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
You dont get to flirt with, VencoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grapje of niet
jij hebt je kans gehad
en iemand anders is al hard met dr aan t flirten![]()
Inderdaadquote:
Och och och. Wat trekken we toch weer snel conclusiesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
grapje of niet
jij hebt je kans gehad
en iemand anders is al hard met dr aan t flirten
op je teentjes getrapt!?!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Och och och. Wat trekken we toch weer snel conclusies
Is knap dat jij een conclusie kan lezen in die zin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op je teentjes getrapt!?!?
trek geen conclussies
jij domme grapjes maken ik ook
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies leesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is knap dat jij een conclusie kan lezen in die zin.
Dan ga je hem toch reanimeren.quote:
Dit wordt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies lees
Dom? Ik denk dat jij de domste persoon bent die dat ooit tegen me gezegd heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dom dat jij uit de zin: ik trek geen conclussies leest dat ik conclussies lees
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen kan dat niet.
Dan ga ik hier maar spammen. Nog wilde plannen dit weekend?
Jij eerst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend
ik wil sappige verhalen horen over dates enzo
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar Duim moet jij niet met de andere trolletjes buiten gaan spelen. Ik ben wel klaar met je
Mummiequote:
ligt aan t weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Ja! ik heb een hele leuke date.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Anders ga je toch binnen picknickenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan t weer
hoop dat zondag droog is gaan we t bos is en picknicken
Sommige mensen staan daar boven.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef Leanne het volgende:
ik ga vast wel daten dit weekend![]()
maar ja..ist nog wel een date eigenlijk
Een grijze date?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:23 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja! ik heb een hele leuke date.
Ook al is ze wel een beetje grijs
Vanavond met vrienden de kroeg in, morgen de verjaardag van mijn huisgenoot vieren!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Leanne het volgende:
maarrehm
Als je iets tegen mij hebt mag je dat best tegen mij zeggen hoor. En anders dan houd je gewoon je mond.quote:
quote:
Dat nummer wil ik nog wel een keer zingen/meeblerren in een karaokabar.quote:
Hij kan het wel. Hoe tofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je iets tegen mij hebt mag je dat best tegen mij zeggen hoor. En anders dan houd je gewoon je mond.
Ik hoop ook altijd dat hij gedraaid wordt als we aan het stappen/dansen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meezingnummer ten top! Ik droomde laatst dat ik met iemand dat nummer zong en aan het optreden was.
Leuke droom?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meezingnummer ten top! Ik droomde laatst dat ik met iemand dat nummer zong en aan het optreden was.
Alles is liefde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Zo zeg, wat een liefde hier.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij kan het wel. Hoe tof
Nee hoor Tijn. Ik was alleen benieuwd wat er nodig was om je boos te krijgen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles is liefde.
Voor iemand zoals jij.
Voor hem, voor haar, voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |