Ik drink amper, ben ook nog nooit zat of aangeschoten geweest. Nouja, alleen met carnaval dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja dat kots opruimen moet ik ook zelf.
Maar hé, ik drink met mate. vind ik.
Dan zou je dat ook zeker van haar hebben overgenomen. Gevoeligheid voor bepaalde stoffenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies, ik word ook depressief van de normale pil, net als zij
Als ik dronken ben geweest vindt mijn vader het altijd wel grappigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik drink amper, ben ook nog nooit zat of aangeschoten geweest. Nouja, alleen met carnaval dan.
Mijn ouders zijn d'r altijd heel open over geweest. Het probleem is dat mam nooit zat is geweest en alleen één keertje heeft gerookt, maar m'n pa is een ander verhaal. Als z'n ouders op vakantie waren feesten bij hem thuis, en elk weekend zatquote:
Da's jongens eigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn d'r altijd heel open over geweest. Het probleem is dat mam nooit zat is geweest en alleen één keertje heeft gerookt, maar m'n pa is een ander verhaal. Als z'n ouders op vakantie waren feesten bij hem thuis, en elk weekend zat.
Dan lijkt het me dat ze minder moeilijk doen over roken, of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef blckbb het volgende:
mijn pa zat wel eens aan de joints toen hij jong was. Ouders roken allebei.
van mij weet ik niet eens meer. jaren terugquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef Hyman het volgende:
Laatste keer dat ik dronken was, was in december
Een vriendin van me heeft met d'r vader in Amsterdam wiet gehaald, waarna die vader ook nog ging uitleggen hoe je goede wiet van slechte kon onderscheiden. En ze heeft met d'r broer spacecake gebakken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef -SG- het volgende:
Ik hoor wel eens verhalen dat mensen met hun ouders gingen blowen, dan lig ik al plat van het lachen![]()
. Mijn ouders zouden dat nooit doen.
Mijn pa is er volgens mij in zijn diensttijd flink aan onderdoor gegaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef blckbb het volgende:
mijn pa zat wel eens aan de joints toen hij jong was. Ouders roken allebei.
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:58 schreef -SG- het volgende:
Dat bij dancing with the stars, is dat live gezongen![]()
?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zou je dat ook zeker van haar hebben overgenomen. Gevoeligheid voor bepaalde stoffen
Mwah.. ze willen allebei dat ik er niet aan begin.. was ik sowieso niet van plan, maar ze zijn er wel op tegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat ze minder moeilijk doen over roken, of niet?
Best jammer, want dan vergeet ik altijd wel alles op dat momentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van mij weet ik niet eens meer. jaren terug
Ja net die van shakira ook zo vals.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaHet is opzich een faalnummer, maar dit is ook gewoon ongelovelijk vals. Net ook Pokerface, héél vals
[..]precies
Dat blijktquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef xalo het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft met d'r vader in Amsterdam wiet gehaald, waarna die vader ook nog ging uitleggen hoe je goede wiet van slechte kon onderscheiden. En ze heeft met d'r broer spacecake gebakken.
Ja, spacecake, dat wil ik ook proberen, dat is niet zo vies als het roken van die meuk lijkt me.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef xalo het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft met d'r vader in Amsterdam wiet gehaald, waarna die vader ook nog ging uitleggen hoe je goede wiet van slechte kon onderscheiden. En ze heeft met d'r broer spacecake gebakken.
Hhmm.. Opzich begrijp ik dat wel, maar ze kunnen toch niet woedend worden als jij begint met roken, want zelf geven ze 't verkeerde voorbeeld. Lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah.. ze willen allebei dat ik er niet aan begin.. was ik sowieso niet van plan, maar ze zijn er wel op tegen.
Spacepepernoten zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, spacecake, dat wil ik ook proberen, dat is niet zo vies als het roken van die meuk lijkt me.
Ze zullen ook niet woedend worden, wel teleurgesteld, maar ik was het sowieso niet van planquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Hhmm.. Opzich begrijp ik dat wel, maar ze kunnen toch niet woedend worden als jij begint met roken, want zelf geven ze 't verkeerde voorbeeld. Lijkt mij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |