abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:03:50 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69067495
What the frickin' frack!

hij was net weer eens op TV, de aflevering van The A-Team met een gastrol voor niemand minder dan... Boy George. En zijn Culture Club, maar die laatsten hebben geen tekst. Man oh man, dit moet toch wel de foutste aflevering zijn van The A-Team. Natuurlijk heb je bij The A-Team al the nodige suspension of disbelief maar ze gaan toch wel erg ver op het moment dat een kroeg vol rednecks staat te swingen op zo'n beetje the gayest band uit de jaren 80 (even Modern Talking en Wham niet in beschouwing nemend). Ik durf bijna te zeggen dat dit wellicht de aflevering was waarin The A-Team aan een stevig potje haaienspringen doet.

Boy George zijn hoogtepunt in de aflevering is als hij een deur mag intrappen. Bad-ass!

En dan Mr T. Geen wonder dat er geruchten zijn dat ie zijn snicker in mensen die ook in het bezit zijn van een snicker steekt. Die ontmoet Boy George voor het eerst in de serie en geeft hem een trademark-handshake alsof ze bij eenzelfde groepering of cultuur horen. Ik zat de hele tijd te kijken of T toevallig niet een zakdoekje uit zijn kontzak had hangen. Maar ik heb niets kunnen ontdekken.

Mr T. He Pitied many fools, He probably fucked Boy George

Maar MM, wat doet Boy George dan in The A-Team?

Dat zal ik je ff vertellen in het english .... *tromgeroffel*...

Synopsistijd:
quote:
Face is quite proud to have negotiated as 'Peach Pear Artist management' a profitable deal, filling Chuck's country dance hall "Floor'em" and get all the profits of a show by Cowboy George. Unfortunately the scam-artist has been scammed- his own contract allows substitution and is abused to dump on him an elsewhere canceled concert by British rock star Boy George, which the redneck audience appreciates less then drought. Boy and his Culture Club are most cooperative, and Hannibal impersonates Cowboy George, so they must now try to put both on stage, while getting wind armed bank robbers have a deal with Chuck to hit the armed car of the audience's payroll- the team stops them but they get the protection of the fake sheriff Miller who tells the workers the team he jailed committed the robbery...
Nou ja, dat verklaart dus zijn aanwezigheid...

Sfeerbeeldjes:

En uiteraard is Youtube er mee bezaaid:

Mijn klacht: Boy George, het toonbeeld van nichterigheid in the 80's doet "stoer" in The A-Team
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:06:51 #2
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69067597
die aflevering ownde..

haha als hannibal zich als cowboy george verkleed en dan die fan gaat afzeiken(cafe eigenaar)..

ARE U THAT SLEEZEBAL JACK DANFORD(of hoe ie ook heette)
om te gillen

heb alle ateams op DVD
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_69068049
A-Team

Het slechtste zijn idd altijd wel die afleveringen waarin bekenden meedoen, zoals onze Boy George of Hulk Hogan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_69068210
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:06 schreef Michielos het volgende:
die aflevering ownde..

haha als hannibal zich als cowboy george verkleed en dan die fan gaat afzeiken(cafe eigenaar)..

ARE U THAT SLEEZEBAL JACK DANFORD(of hoe ie ook heette)
om te gillen

heb alle ateams op DVD

OP DVD HELD!
pi_69068297
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef shadowflash het volgende:

[..]

OP DVD HELD!
pi_69068367
Mr. T aan het eind van dat eerste filmpje.
Zie hem die slick moves hebben. .Gif-waardig
Extremistisch gematigd.
pi_69068448
Beste A-team aflevering ooit, cowboy george
Ga weg
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:47:17 #8
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69069033
Een klacht van 25 jaar geleden
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')