Dat is mijn klacht niet. Ik ga em niet helpen want hij gaat nu door een leerproces. Maar ik mag wel steeds em een beetje helpen. typenr doorgeven enzo...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
Help hem in plaats van een topic openen 14.gif
Wat anders?quote:
In theorie scherp+1 maar...: de meeste routers hebben toch gewoon ook nog ethernet poorten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Vind je t gek, zijn wifi deed t niet, best lastig hoor, drivers zoeken zonder internet
Er staat vast wel ergens een 2de computer of je hebt nog wel een NIC aan boord, waar je misschien wel drivers van hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Vind je t gek, zijn wifi deed t niet, best lastig hoor, drivers zoeken zonder internet
Drivers zijn een heel stuk makkelijker te vinden met de pc waar je ze voor nodig hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er staat vast wel ergens een 2de computer of je hebt nog wel een NIC aan boord, waar je misschien wel drivers van hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |