Wel mooi man een Amstel Cup finale. Zal het nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
morgen mooi brak in het stadion denk ik zo, kutzooi.
gelukkig om 1 uur pas vertekken. maar het wordt een latertje vanavond, ik voel het.
Kut voor je man.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Robinhoo het volgende:
morgen mooi brak in het stadion denk ik zo, kutzooi.
gelukkig om 1 uur pas vertekken. maar het wordt een latertje vanavond, ik voel het.
Bedankt voor je medeleven.quote:
Jeff Buckley is 100x zo mooi ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef toma het volgende:
Wat word ik KOTS misselijk van dat Halleluja nummer op de radio![]()
![]()
![]()
Gelukkig alleen nog maar de verkorte versie gehoord bij De Van Nieuwkerk show. Zat ook nog een pianist die z'n best deed om er een nog slechter nummer van te maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef toma het volgende:
Wat word ik KOTS misselijk van dat Halleluja nummer op de radio![]()
![]()
![]()
Welke wedstrijd?quote:
3-2 al denk ik. Voor FCU. Tottina en de zijnen hebben ook weer gemazzeld.quote:
3-3quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
3-2 al denk ik. Voor FCU. Tottina en de zijnen hebben ook weer gemazzeld.
Leuke wedstrijd zo.quote:
Een foto zonder chick?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Kwam deze nog tegen. Foto van toen ik m'n eerste vlag maakte voor Sparta Praag - Ajax:
[ afbeelding ]
Vlag was wel origineel en het resultaat was wel strak, maar ik maakte nog een fout in de afmetingen en ik wist niet goed hoe ik het ding moest ophangen, dus tijdens de wedstrijd hing 'ie slap. Nou was ik nu ook niet bepaald nuchter toen... Ik geloof dat HeinekenAFCA me toen nog heeft aangesproken toen ik hem nog niet kende.
Salvador Dali is er niets bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:52 schreef denthemen het volgende:
Mooie snor
Speciaal voor jou dan:quote:
Kijk 3x. Beste foto tot dusver.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Rechts van mij is m'n ex.Genomen in Rusland die foto.
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:07 schreef Silenus het volgende:
Mag ik het nummer van die chick línks van je?
In dat geval ben ik gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.
quote:
Had gekund, ware het dat ik vrij weinig koffie drink.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:15 schreef denthemen het volgende:
Zij aan het bier en jij aan de koffie?
Alles goed Bossie? Wanneer was die meet eigenlijk in Utrecht, toen ik jou ontmoet had? In mei, maar hoeveel jaar geleden? Toen was ik nog -Wolf- geloof ik.quote:
Geloof van wel ja. Het gaat hard dit weekend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:25 schreef denthemen het volgende:
Inter is volgens mij ook kampioen
Gaat wel goed hier. En daar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Alles goed Bossie? Wanneer was die meet eigenlijk in Utrecht, toen ik jou ontmoet had? In mei, maar hoeveel jaar geleden? Toen was ik nog -Wolf- geloof ik.2005?
Voor het eerst dat ik écht jaloers op je benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Op de foto rechts, maar in het echt links van mij. Dat is m'n ex.
Die meets zijn best wel gezellig hoor. Teminste de meets waar ik ben geweest, heb ik me geen seconde verveeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
'Hoi, ik ben Bos. Wie ben jij?' 'Ik ben aanvoerder maar was eerst Wolf.'
Moet dat toch een keer meemaken zo'n meeting. Leedvermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |