Ja ik snap dat dus ook niet. Kijk, dat je hardop gaat schelden in je kamer, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat je dus nog gaat nadenken wat je gaat typen en dat vervolgens gaat posten, daar raak je toch niet van opgelucht?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je de liveverslagen eens lezen van de laatste speeldag 2007.
[25-02 / 12:30] AZ Alkmaar - AFC Ajaxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situaties. Wel leuk om te lezen
.
Hee, dat is uit mijn mod-tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.
edit: 20 man, iets minder dus.
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist het meest irrititant als ik iemand op de hoogte moet houden, dan heeft Heerenveen bijv. net de 4-0 erin geschoten en dan zit ik dus pisnijdig op die knoppen te drukken van 'GVD 4-0 ZE ZOUDEN DIE KLOOTZAKKEN ALLEMAAL EEN KOGEL etc etc' terwijl ik omdat k zo kwaad ben constant op de verkeerde knopjes druk...
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.quote:
Mja, ik kan dat sowieso niet, online bij een pc zijn als een wedstrijd live op tv is. Dan mis je meestal meer dan de helftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
[25-02 / 12:30] AZ Alkmaar - AFC Ajax
Vanaf hier ging het mis.![]()
Ik vind het stiekem wel mooi hoor, moet je eens bedenken hoeveel gasten er van pure razernij op die knoppen aan het rammen zijn. Na die wedstrijd heb ik Ajax 30 uitwedstrijden achterelkaar gevolgd in het stadion, dus gelukkig werd het wat mij betreft minder.![]()
Ik vind het zelf juist het meest irrititant als ik iemand op de hoogte moet houden, dan heeft Heerenveen bijv. net de 4-0 erin geschoten en dan zit ik dus pisnijdig op die knoppen te drukken van 'GVD 4-0 ZE ZOUDEN DIE KLOOTZAKKEN ALLEMAAL EEN KOGEL etc etc' terwijl ik omdat k zo kwaad ben constant op de verkeerde knopjes druk...
Kan ik ook niet begrijpen. Van die oeremoties die je in the heat of the moment best zou kunnen uitkramen, maar voordat je ze eenmaal getypt hebt zou je bij jezelf moeten denk van: 'dat kan ook anders'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus ook niet. Kijk, dat je hardop gaat schelden in je kamer, dat kan ik me nog voorstellen. Maar dat je dus nog gaat nadenken wat je gaat typen en dat vervolgens gaat posten, daar raak je toch niet van opgelucht?
Ach ja, op een gegeven moment werd je er zo gruwelijk simpel van.... Dan ging ik vaak droog reageren om het voor mezelf ook een beetje leuk te houdenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.
Ik zie het al helemaal voor me, zit zo'n user de scheids de meest vreselijke ziektes toe te wensen, gaat totáál door het lint en dan zo'n bijgoochem die effe zegt "dat kan ook anders".
(Alsof een user dan denkt: Ohja pardon dndiek, ik wilde dat die vermaledijde scheidsrechter vanavond jeuk heeft op z'n rug waardoor 'ie er net niet bij kan, dat zal die vervelende snoodaard leren!)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja en je editte die berichtjes ook nog eens zo megadroog met 'dat kan ook anders'.
Ik zie het al helemaal voor me, zit zo'n user de scheids de meest vreselijke ziektes toe te wensen, gaat totáál door het lint en dan zo'n bijgoochem die effe zegt "dat kan ook anders".
(Alsof een user dan denkt: Ohja pardon dndiek, ik wilde dat die vermaledijde scheidsrechter vanavond jeuk heeft op z'n rug waardoor 'ie er net niet bij kan, dat zal die vervelende snoodaard leren!)
Is gewoon weer onzin. 2 maanden terug zou hij een andere dodelijke ziekte hebbenquote:
GS zuigt.quote:
En heel hard. En die Rutger ken ik persoonlijk via vrienden en ik vond 'm 12 jaar geleden al een schofterige eikel en dat vind ik nog steeds.quote:
Voor sommigen niet hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:48 schreef Kopbal het volgende:
Knap lastig nog, op die draftteams stemmen.
Inderdaad. Paupersite is het.quote:
Snoodaardquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat leuk SCH, sjimz en Prosac op één foto
Maar je ziet toch dat SCH sjimz ook een hand wil geven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:58 schreef RayMania het volgende:
sjimz heeft geen bril hoor.
Je ziet wel dat ik een eikel benquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat SCH sjimz ook een hand wil geven?
Hup Djokovic!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:09 schreef RayMania het volgende:
Spannende partij tussen Nadal en Djokovic.
Hehe, ik dacht: Groningen supporter, Prosac. Agent, Sjimz. En de lul, SCH.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok het is een beetje flauw. Zo klein ben je ook weer niet.
Hoe 'klein' dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok het is een beetje flauw. Zo klein ben je ook weer niet.
Ja dat kan ook natuurlijk. Mijn opmerkingen zijn ook zo diep, dat ik ze zelf soms niet kan volgen. Ik dacht: een dikke en twee die elkaar een hand geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht: Groningen supporter, Prosac. Agent, Sjimz. En de lul, SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |