Anders heb je toch nog een dagje extra Barcelonaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef RayMania het volgende:
En nu hopen dat ik goed geïnformeerd ben uit Spanje en dat de wedstrijd écht de 23e wordt gespeeld.
Want op internet staat het nog nergens.
Meen je dat?quote:
Eitje bakken niets voor jou?quote:
Woowww, ik heb er 16!quote:
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, ik heb er 16!![]()
Vraag me af waar ik me eigenlijk precies misdragen heb, ik geef nu al de schuld aan Koeman, Blind en Marco.
idd en aldoor een groningen mod is natuurlijk ook ideaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Nep-Jood. Met die Jodenmods hier is het onmogelijk om als echt Ajax-fan notes te krijgen. Of je moet het wel héél erg bont maken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_heeft_huidkank.html
Nee, straks even checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je dat filmpje met die boomhut gezien?![]()
![]()
!
Ja. Internet is echt bagger de laatste tijd, maar GS zorgt af en toe wel voor een glimlach bij mij.quote:
Minder dan mijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Woowww, ik heb er 16!![]()
Vraag me af waar ik me eigenlijk precies misdragen heb, ik geef nu al de schuld aan Koeman, Blind en Marco.
Silenus weet het af en toe heel mooi neer te pennen. Geef die gast een wekelijkse column ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef RayMania het volgende:
Johan Derksen en zijn gezeur [deel 2]. "lbo-zwakstroomopleiding".
Die is echt briljantquote:
Dacht dat mods dat niet kondenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holy fuck wat een kutwedstrijd.
Silenus is zelfs een keer geband zie ik trouwens!!!
Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Silenus is zelfs een keer geband zie ik trouwens!!!
quote:Het resultatenlijstje lijstje na AZ-Ajax:
w00h00
Silenus
kreischer2000
Sm0keZ
Panick
Houniet
tongytongylickylicky
Pizzakoppo
MisterJ.Lo
TornadoDK
Cheiron
leroytje
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:59 schreef Breach het volgende:
Houniet !?!? WTF. Als er iemand is die toch altijd normaal doet is die het wel
Was dat de AZ - Ajax van afgelopen seizoen?
quote:Haha ja dat was een keer na een dramatische competitieronde, toen kregen er 20 man tegelijk een ban voor 48 uur ofzo. Dat weet ik nog.
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:
Was dat de AZ - Ajax met het de Zeeuw/Stekelenburg incident?
-Wolf-.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
Wat was jouw vorige account Aanvoerder?
Ja, ik maak de laatste jaren wel meer dramatische competitieronden mee met Ajax..quote:
Toen heb ik VBL maar even ontweken. Wat een zootje was het hier toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.
Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:04 schreef Kopbal het volgende:
Hmm, die herinner ik me niet. Iemand enig idee welke username Erwtensoep momenteel heeft?
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
-Wolf-.En anders was het Praag. En daarvoor had ik er ook nog eentje.
Dat ie geen topic opent over een van zijn dromen..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.
Haha, daar kom ik niet eens bij in de buurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk al 150.000 posts.
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situatiesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, deheer Wegereef moest het destijds flink ontgelden.
Inderdaad, ben je op dinsdag en maandag geband, lekker boeiendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Toen heb ik VBL maar even ontweken. Wat een zootje was het hier toen.
Eigenlijk hebben die 48 uur of weekban ook helemaal geen zin in VBL, we zouden eigenlijk gewoon een ban moeten geven voor een voetbalweekend.
Moet je de liveverslagen eens lezen van de laatste speeldag 2007.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt bizar hoe sommige kunnen reageren bij situaties. Wel leuk om te lezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |