help vanavond anders even herinneren voor als ik er niet meer aan denkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha. misschien heeft je baas een clownfobie!
En neehoor, dat vind ik niet erg!
ik wil wel een mooie clown (proberen) te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Uren? Zoiets maak je toch in 5 min
Arnhemse verrader! Zie je daar wel postenquote:
Doe ik!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
help vanavond anders even herinneren voor als ik er niet meer aan denk![]()
Nog steeds niet rond allemaal? Je wilde er toch in juni in?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hypotheek duurt langmaar gaat wel goed komen....hoop ik
quote:
hoezo moet dat zo lang duren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hypotheek duurt langmaar gaat wel goed komen....hoop ik
Haha, ik ben benieuwd:Dquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel een keer leuk om zoiets te maken
hoezo vindt je dat niet leuk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd:D
Ik ga even naar het dorp, en daarna moet ik vanmiddag met de wagen (kampioenswagen) door het dorp, joepiee(sarcasme)
Omdat we nepkampioen zijn geworden..quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Omdat we nepkampioen zijn geworden..
We zijn wel kampioen, maar door fouten van de club hebben we puntenmindering gekregen en zo zijn we wel op de tweede plek geeindigd
Hmm, wat ben je als je alle wedstrijden die je gespeeld hebt dit jaar in de competitie gewonnen hebt?quote:
geet vedan hequote:
Normaal gesproken kampioen. Tenzij de club fouten maakt en voor puntenmindering zorgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, wat ben je als je alle wedstrijden die je gespeeld hebt dit jaar in de competitie gewonnen hebt?
Maar dat heb je dus nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, wat ben je als je alle wedstrijden die je gespeeld hebt dit jaar in de competitie gewonnen hebt?
We hebben wel alle wedstrijden gewonnen hoooooorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat heb je dus niet![]()
Zuur voor je dat wel
is lezen nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat heb je dus niet![]()
Zuur voor je dat wel
Volgens de punten nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:36 schreef Fems het volgende:
[..]
We hebben wel alle wedstrijden gewonnen hoooooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |