kaneun?quote:
Jij bent 181cm!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef Fems het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik mijn naaldhakken niet draag, naaldhakken van 9 cm + femke is een femke van 190!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga ook weer! Lekker slapen![]()
Slaaplekker!
even ter illustratie voor jou:quote:
* rulerofdeath vond dat ook een plusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent 181cm!* Drizzt_DoUrden houdt van lange vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath vond dat ook een plusSoms is het best irritant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath vond dat ook een plusM'n Amerikaanse is ook maar 163cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Das wel héél klein.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n Amerikaanse is ook maar 163cm
tjah, jij hebt er iig niet zo gauw last van dat je niets kunt zienquote:
Zegt-ie tegen iemand die zowat dagelijks bier bijvult bij de Appie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even ter illustratie voor jou:
[ afbeelding ]
die van mij is 3 cm langer groterquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n Amerikaanse is ook maar 163cm
tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zegt-ie tegen iemand die zowat dagelijks bier bijvult bij de Appie.
Haha, das waar!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jij hebt er iig niet zo gauw last van dat je niets kunt zien
Welterusten lieverdquote:
ja hoorquote:
Veel plezier op de wc.quote:
morgen moet ik toch werkenquote:
en wat doe jij?quote:
zolang je niet met de hond gaat spelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Ik goa es met d'n hund lopen en daarna met mezelf spelen onder de douche.
Breng me maar niet op ideeën.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zolang je niet met de hond gaat spelen
quote:
alles goed?quote:
goed hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:01 schreef Blawh het volgende:
Jawel, vermoeidheid begint alleen toe te slaan.
U?
melk? zo laat nog?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik drink nu even een pak melk leeg van 2 L!![]()
Heb nog niet behoefte aan een warm bedje
hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Tja ik ben melk-addict![]()
Wat is het stil hier in Enschede 's nachts he
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Rikketik het volgende:
Slim beest, die hond van me. Ze gaat in zo'n gemeentetuintje zitten schijten en rent opeens hard weg. Ik loop even wat dichter naar de drol toe om te kijken welke prestatie ze heeft geleverd. Komt me opeens een stank mijn kant op, niet te zuinig! En een hond ruikt 20x beter dan een mens of zo, dus die zag de bui al hangen natuurlijk.
nu nog een naam, en dan kunnen we fatsoenlijk pratenquote:
Noem me maar gewoon Ties, Sint Isidorushoeve=Haaksbergen=Enschedequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu nog een naam, en dan kunnen we fatsoenlijk praten
ik ben wouter, 23 uit de Sint Isidorushoeve
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Ties, Sint Isidorushoeve=Haaksbergen=Enschede
Over een paar jaar zal het allemaal Enschede zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe eens niet van die rare vergelijkingen trekken
de hoeve = haaksbergen misschien, maar geen enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |