ik win niet want ik moet morgen werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog niet hoor, zullen we een wedstrijdje doen wie het langst wakker blijft hihi?![]()
Ja bij mij ook ongeveer, ook nog zulke lekkere werktijden in het weekend. Om half 5 beginnen tot 12 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Rikketik het volgende:
Mijn normale ritme ligt ondertussen op 4.00 uur 's nachts gaan slapen, dus dat gaat helemaal goed komen.
hmm. ik heb wel eens van 7 tot 12 gehad, maar nooit zo vroegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook ongeveer, ook nog zulke lekkere werktijden in het weekend. Om half 5 beginnen tot 12 uur.
valt tegenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik dacht even uitslapen...is 't nog maar half 9 als ik wakker word ..matig
Morgen
quote:Arshavin has a few choice opinions on women drivers: "I would never give driving lessons to women. We need to build a few new roads for them. Why because you never know what to expect from them," he said.
(Full story: Daily Mail)
quote:
EEN CLOWN:Dquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of moet ik ook wat voor jou tekenen?
vind je het erg als ik dat thuis doe?quote:
hij uren betalen om mij een clown te laten makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Een goede baas kan zoiets wel waarderen
Haha. misschien heeft je baas een clownfobie!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dat thuis doe?
denk niet dat m'n baas daar om gaat lachen
Uren? Zoiets maak je toch in 5 minquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij uren betalen om mij een clown te laten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |