Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je kunt niet alles winnen maar dan toch minder punten dan het maximaal aantal punten hebben.....
Behalve dat team van Femkequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je kunt niet alles winnen maar dan toch minder punten dan het maximaal aantal punten hebben.....
Dispensatiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Als de club fouten maakt met dispensatie etc, dan krijg je puntenafterk. Terwijl je wel alles gewonnen hebt.
Als een meisje van 14 in een onder 20 team speelt? Verdien je het dan niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
DispensatieWaar hebben we het nu nog over, dan verdien je het ook niet om kampioen te worden
Rare regels.... Bij voetbal zou dit geen probleem zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Als een meisje van 14 in een onder 20 team speelt? Verdien je het dan niet?
Ja, das logisch..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Rare regels.... Bij voetbal zou dit geen probleem zijn
Wel als een 20 jarige bij 14 jarigen gaat spelen
volgens mij moet je dat bij voetbal ook wel aangeven hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Rare regels.... Bij voetbal zou dit geen probleem zijn
Wel als een 20 jarige bij 14 jarigen gaat spelen
Dat hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij moet je dat bij voetbal ook wel aangeven hoor
Maar veel plezier he , spandoek "Kampioen, maar toch net niet " ook mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, das logisch..
Dat kan bij basketbal helemaal niet, tenzij er echt een uitzondering gemaakt wordt.
Maar het is inderdaad vaag geregeld, achjaa
Haha, dankje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar veel plezier he , spandoek "Kampioen, maar toch net niet " ook mooi
nee gewoon amateur jeugd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet
Of gaan we het nu over prof. voetbal hebben?
is dat nou een pleister op de wond of zout?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, dankje!![]()
We hebben wel taart van de club gekregen
Ik zou de contributie terugvragen voor een kut seizoen door hen, taartquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, dankje!![]()
We hebben wel taart van de club gekregen
Leeftijd speelt geen rol in het voetbal, als jij goed genoeg bent mag jij overal spelen mits je niet naar een jongere speelcat. gaat waar je niet meer in mag spelen.quote:
Bij basketbal is dat ook wel zo. Maar het hangt van leeftijd af.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Leeftijd speelt geen rol in het voetbal, als jij goed genoeg bent mag jij overal spelen mits je niet naar een jongere speelcat. gaat waar je niet meer in mag spelen.
Als je 17 bent, val je ook onder "jeugd" maar mag je natuurlijk ook gewoon in het senioren voetbal deelnemen.
In het prof. voetbal moet je volgens mij min. 16 zijn in Nederland om uit te mogen komen in het eerste.
Och, waar eten is, is femke hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat nou een pleister op de wond of zout?
Hehe snap ik wel, maar toch is het wat kansloos om daar dispensatie voor te moeten vragen. Het is toch geen valsspelen? Normaal gesproken als je zo jong bent heb je ook niets te zoeken in een veel hogere leeftijdscatt. dan moet je "buitengewone" kwaliteiten hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Bij basketbal is dat ook wel zo. Maar het hangt van leeftijd af.
Iemand van 14/15 scheelt 5 jaar met de maximale leeftijd, namelijk 20. Dit is een groot verschil.
Kwartvoor1quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe snap ik wel, maar toch is het wat kansloos om daar dispensatie voor te moeten vragen. Het is toch geen valsspelen? Normaal gesproken als je zo jong bent heb je ook niets te zoeken in een veel hogere leeftijdscatt. dan moet je "buitengewone" kwaliteiten hebben.
Maarja boeiend allemaal.
Hoelaat moet je de kar op?
En als ik het fout heb, dan heb ik toch gewoon gelijk want dan slaan de regels nergens opquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Kwartvoor1
Hoop dat heren bier ook kampioen is geworden, dan is het wel gezellig!
dan sta je iig minder voor lul als 'nep-kampioen'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Kwartvoor1
Hoop dat heren bier ook kampioen is geworden, dan is het wel gezellig!
Indd..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan sta je iig minder voor lul als 'nep-kampioen'
en dan helemaal geen sport meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Indd..
Achja, laatste jaartje bij Tonego.
Haha, ik denk dat ik dan echt ontzettend ontzettend dik wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan helemaal geen sport meer?
Ookal is jezelf quoten stom, maar ik ben nu wel tevreden met mijn figuurtje! ik heb alleen een stomme buik en stomme kontquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik dan echt ontzettend ontzettend dik wordt.
Wil proberen in Groningen te gaan Basketballen, als ik daar in een team met een klein beetje niveau terecht kan komen.
Jezelf quoten is ubertof ja !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Ookal is jezelf quoten stom, maar ik ben nu wel tevreden met mijn figuurtje! ik heb alleen een stomme buik en stomme kont
Middagquote:
Zelfde hier, al vanaf 6 uur vanmorgen opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jezelf quoten is ubertof ja !
Foto's!
[..]
Middag
Heb het gevoel dat het al 5 uur is ofzo bah
Voetbal? TV? Of gewoon... buiten ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier, al vanaf 6 uur vanmorgen op, zo maar is even voetbal kijken.
Moet je maar heel veel topics terug zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jezelf quoten is ubertof ja !
Foto's!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Moet je maar heel veel topics terug zoeken.
Moet jij niet "feest vieren"?quote:
Buiten, finale district beker in Oldenzaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Voetbal? TV? Of gewoon... buiten ?
Bij mij zijn dat m'n benen en m'n kontquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:03 schreef Fems het volgende:
[..]
ik heb alleen een stomme buik en stomme kont
quote:
quote:
Ja, dan euh... andere serie. Genoeg wat je leuk vindt toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alle seizoenen van Gooische Vrouwen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |