neequote:
Mhoa die vind ik wel wat aparts hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Splash is kwa type ook oerlelijkAmerikanen en hun poppige paardjes...
De kleur is mooi, het paard verder is niks aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa die vind ik wel wat aparts hebben![]()
niet echt. dan moet ik 'm langsbrengen. maar ik moet toch sowieso nog wat spul eruit hebben. een slechte harde schijf en een 400GB harde schijf. vind ik niet waard om erin te laten zitten.quote:
Noh als jij het zegtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kleur is mooi, het paard verder is niks aan
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Gooische Vrouwen kijkenDoei, doei, vriendjes en vriendinnetjes
ik probeer een moederbord uit een computer te halen om de processor te verwisselen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen over een uurtje.
kingdom of heaven op RTL5 schijnt een goede film te zijn.
Je bent tot 12 uur onder de pannen
Moeilijk hoor, 6 a 9 schroefjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik probeer een moederbord uit een computer te halen om de processor te verwisselen.
Films met reclamequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen over een uurtje.
kingdom of heaven op RTL5 schijnt een goede film te zijn.
Je bent tot 12 uur onder de pannen
Tjah, het komt gelukkig niet op SBS want dan ging ik niet kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Films met reclame![]()
Ekstra-weekend weer op dreef!
3FM, te slecht eigenlijk maar perfect om je weekend in te luidenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah, het komt gelukkig niet op SBS want dan ging ik niet kijken![]()
Ekstra-weekend ?
Wat moet je daarmeequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef Mdrop het volgende:
Iemand toevallig een 06 nummer van de secretaris van PH.
We hebben ongeveer 4 mensen voor zondag ivm de beker-finale (ben er zelf dus ook nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee![]()
www.detelefoongids.nl
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |