Indd..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan sta je iig minder voor lul als 'nep-kampioen'
en dan helemaal geen sport meer?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Indd..
Achja, laatste jaartje bij Tonego.
Haha, ik denk dat ik dan echt ontzettend ontzettend dik wordt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan helemaal geen sport meer?
Ookal is jezelf quoten stom, maar ik ben nu wel tevreden met mijn figuurtje! ik heb alleen een stomme buik en stomme kontquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik dan echt ontzettend ontzettend dik wordt.
Wil proberen in Groningen te gaan Basketballen, als ik daar in een team met een klein beetje niveau terecht kan komen.
Jezelf quoten is ubertof ja !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Ookal is jezelf quoten stom, maar ik ben nu wel tevreden met mijn figuurtje! ik heb alleen een stomme buik en stomme kont
Middagquote:
Zelfde hier, al vanaf 6 uur vanmorgen opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jezelf quoten is ubertof ja !
Foto's!
[..]
Middag
Heb het gevoel dat het al 5 uur is ofzo bah
Voetbal? TV? Of gewoon... buiten ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier, al vanaf 6 uur vanmorgen op, zo maar is even voetbal kijken.
Moet je maar heel veel topics terug zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jezelf quoten is ubertof ja !
Foto's!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Moet je maar heel veel topics terug zoeken.
Moet jij niet "feest vieren"?quote:
Buiten, finale district beker in Oldenzaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Voetbal? TV? Of gewoon... buiten ?
Bij mij zijn dat m'n benen en m'n kontquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:03 schreef Fems het volgende:
[..]
ik heb alleen een stomme buik en stomme kont
quote:
quote:
Ja, dan euh... andere serie. Genoeg wat je leuk vindt toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alle seizoenen van Gooische Vrouwen gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |