tvp voor de picsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn GSM die ik hier een der dagen zal posten
woonplaats: Chiangmai Thailandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:
Omdat ik ze elke dag moet aanzien met hun gore praktijken open ik er een topic over![]()
Dus dáár lijkt hij op! Ik herkende hem al maar wist echt niet waarvan. Ik dacht eerst, da's mijn ex-werkgever.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak foto's van sekstoeristen en chanteer ze, lijkt me een gouden business
Kneusquote:
En dat ook iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Kneus
Verder natuurlijk bizar dat je als 60 jarige over een 12 jarig meisje of jongetje heen gaat, gebeurt helaas hier ook nog steeds alleen dan wat geheimzinniger en krijgt hij of zij een nieuwe fiets van papa, opa, oom, buurman enz.
Indd het is hun eigen schuld!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ben je weleens in Thailand geweest.. Die jonge meiden trekken je van alle kanten om geneukt te worden, weliswaar voor geld, maar toch ze vragen er zelf om..
Hij zit nu al ongeveer een jaar in Thailand, klapharkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ben je weleens in Thailand geweest.. Die jonge meiden trekken je van alle kanten om geneukt te worden, weliswaar voor geld, maar toch ze vragen er zelf om..
Joh, praat het ff goedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Jij zei trekken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
Precies, mocht ik daar ooit heen gaan; zal ik het ook zeker niet laten om eens ff een 16+ (maar zeker niet ouder dan 18!!1) meisje lekker door te smerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:45 schreef shain het volgende:
verkapte SPAM topic.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Flammie het volgende:
Ik raad iedereen aan die denkt dat ALLE WIJVEN er zelf om vragen de volgende boeken eens door te nemen:
http://www.dcothai.com/product_info.php?products_id=525
Want in dat geval heb je iets niet helemaal begrepen namelijk
Ja, ik ga boeken kopen omdat jij een punt wil maken en te lui bent om dat te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Flammie het volgende:
Ik raad iedereen aan die denkt dat ALLE WIJVEN er zelf om vragen de volgende boeken eens door te nemen:
Want in dat geval heb je iets niet helemaal begrepen namelijk
dat ja..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef janspj het volgende:
Die Thaise vrouwen kiezen er zelf voor.. En ze zijn slimmer dan jullie denken. Veel van die mannen worden helemaal verliefd, precies wat de Thaise vrouwen willen. Die mannen denken dan hun nieuwe Thaise vriendin te helpen door geld te sturen, zodat ze niet meer in een bar hoeft te werken.. Wat ze niet weten is dat ze gewoon in de bar blijft werken, en dat er veel meer mannen zijn die geld sturen.
Volgens mij heeft TS ook een Thais smatje gehosseld.... Of heeft het Thais smatje TS gehosseld?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef shain het volgende:
[..]
dat ja..
Golddiggers zijn het.. Ik heb nu al medelijden met die man van die pic uit de OP..
TS stuurt via Western Union maandelijks geld naar zijn Thaise liefje, terwijl zij elke dag met een andere gepensioneerde ambtenaar uit het Westen ligt te boom boomen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef sinadO het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS ook een Thais smatje gehosseld.... Of heeft het Thais smatje TS gehosseld?
quote:
Waarom zou TS geld naar zijn Thais smatje moeten sturen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef shain het volgende:
[..]
TS stuurt via Western Union maandelijks geld naar zijn Thaise liefje, terwijl zij elke dag met een andere gepensioneerde ambtenaar uit het Westen ligt te boom boomen.![]()
inderdaad die kinderen van 14 zijn heel erg slim.. en verdienen BOMMEN vol geld ..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef janspj het volgende:
Die Thaise vrouwen kiezen er zelf voor.. En ze zijn slimmer dan jullie denken. Veel van die mannen worden helemaal verliefd, precies wat de Thaise vrouwen willen. Die mannen denken dan hun nieuwe Thaise vriendin te helpen door geld te sturen, zodat ze niet meer in een bar hoeft te werken.. Wat ze niet weten is dat ze gewoon in de bar blijft werken, en dat er veel meer mannen zijn die geld sturen.
En dat terwijl daar behalve de eventueel veranderde opvattingen van de zogenaamd beschaafde en moderne mens geen enkele reden voor is...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
of het onnatuurlijk is is nog maar de vraag gezien het al weet ik veel hoeveel jaar al afspeelt in de mensheid.
Dat het sociaal onwenselijk is dezer dagen mag onderhand duidelijk zijn.
Aanbod is er hier in Nederland ook genoeg, en dat is wel 18+...quote:
wie zegt dat er kinderen van 14 zijn die met die mannen meegaan voor sex, het zijn gewoon meiden van 18+, Thaise meisjes/dames zien er sowieso vaak tien jaar jonger uit dan ze zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad die kinderen van 14 zijn heel erg slim.. en verdienen BOMMEN vol geld ..
get real man ..
dat er bepaalde paaldanseressen met gevoel voor business ertussen zitten wilt niet zeggen dat de 14 jarige kinderen(voornamelijk de doelgroep van seksminnend nederland, duitsland en engeland) dit ook allemaal doen
Maar het zijn ook wel vaak heel jonge kinderen die echt nog kind zijn. Sommige mannen gaan daarom juist naar Thailand, voor van die heel jonge meisjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:29 schreef shain het volgende:
[..]
wie zegt dat er kinderen van 14 zijn die met die mannen meegaan voor sex, het zijn gewoon meiden van 18+, Thaise meisjes/dames zien er sowieso vaak tien jaar jonger uit dan ze zijn.
er moet wel even duidelijk onderscheid worden gemaakt tussen sextoerisme en pedofilie.. dat zijn 2 aparte dingen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het zijn ook wel vaak heel jonge kinderen die echt nog kind zijn. Sommige mannen gaan daarom juist naar Thailand, voor van die heel jonge meisjes.
edit: je hebt dus ook pedofiel sextoerisme
Nee 12+ ook al wel hoor. Jij onderschat dit echt heel erg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef shain het volgende:
[..]
heel jonge meisjes die nog steeds boven de 18+ zitten qua leeftijd..
Heb je ze d'r dan niet 's op aangesproken...?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Flammie het volgende:
Omdat ik ze elke dag moet aanzien met hun gore praktijken open ik er een topic over![]()
inderdaad. Die kinderen zijn meestal de reden dat die dikke bierpenzen gaan. Lekker, zonder schaamte.. ver weg van thuis .. kinderen uitwonen.... om te GRUWELEN gewoon...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 12+ ook al wel hoor. Jij onderschat dit echt heel erg.
dat zal best hier en daar gebeuren, maar de OP waar TS mee komt dat zijn gewoon dames van 18+.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 12+ ook al wel hoor. Jij onderschat dit echt heel erg.
in thailand gebeurd dat niet hier en daar... maar is het een PROBLEEM... die sekstoeristen zijn een PLAAG. Ok,, ze zorgen voor inkomsten... maar kinderen uitwonen..... TERING....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef shain het volgende:
[..]
dat zal best hier en daar gebeuren, maar de OP waar TS mee komt dat zijn gewoon dames van 18+.
ongetwijfeld zullen er een paar tussen zitten die kleine kinderen naaien, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
in thailand gebeurd dat niet hier en daar... maar is het een PROBLEEM... die sekstoeristen zijn een PLAAG. Ok,, ze zorgen voor inkomsten... maar kinderen uitwonen..... TERING....![]()
![]()
Maar goed.... ze zullen wel slimme businessmeiden zijn.. niet waar?
nee, die pompen ze gewoon ter plekke. maar ach ja.. als wij westerlingen maar kunnen neuken niet waar...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef shain het volgende:
[..]
ongetwijfeld zullen er een paar tussen zitten die kleine kinderen naaien, dat vind ik ookmee eens, maar het overgedeelte van die wijfen die zijn allemaal 18+.. een chick onder de 18 komt hotel niet binnen..
Tuurlijk kinderen van 14.. Misschien als je op zoek gaat in de achterbuurten..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad die kinderen van 14 zijn heel erg slim.. en verdienen BOMMEN vol geld ..
get real man ..
dat er bepaalde paaldanseressen met gevoel voor business ertussen zitten wilt niet zeggen dat de 14 jarige kinderen(voornamelijk de doelgroep van seksminnend nederland, duitsland en engeland) dit ook allemaal doen
Allemaal bullshit. Ze kijken er niet eens meer van op als ze een hotel binnenkomen met een kind.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:47 schreef shain het volgende:
[..]
ongetwijfeld zullen er een paar tussen zitten die kleine kinderen naaien, dat vind ik ookmee eens, maar het overgedeelte van die wijfen die zijn allemaal 18+.. een chick onder de 18 komt hotel niet binnen..
Het gebeurd meer dan je denkt geloof mequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef janspj het volgende:
[..]
Tuurlijk kinderen van 14.. Misschien als je op zoek gaat in de achterbuurten..
In de barretjes waar de meeste sextoeristen komen heb je die echt niet hoor, zijn ze allemaal 18+. Thaise vrouwen lijken nu eenmaal jonger.
Net of zo mama-san haar hele bar op het spel gaat zetten door vrouwen onder de 18 in dienst te nemen.
Het is zo ongeveer de grootste schande om als hoer je brood te verdienen. Thailand is status land en hoer is zo ongeveer het laagste wat je kan doen. Het zijn nogmaals veelal mensen uit het arme noordoosten die op deze manier hun brood moeten verdienen en de rest van de bevolking heeft er lak aan. Waarom: omdat ze hoer zijn en omdat ze geen status hebben. Deze mensen bebben veelal nogmaals geen keuze. En ja inderdaad, de rijke farang (westerling in het thais) stopt wel 2000 baht ofzo in de zak van meneer de agent, die dan wel even de andere kant wil uitkijken alsof er niks gebeurd isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is wel zo volgens wikipedia dat prostitutie al heel lang de normaalste zaak van de wereld is in Thailand. Thaise mannen gaan ook naar de hoeren. En het is geen schande om als hoer je brood te verdienen.
Maar het is jammer dat zeker wat betrefd seks met minderjarigen de regering en politie doet alsof er niks aan de hand is. En reken maar dat er veel mensen uitgebuit worden.
Jij vind behaard lekkerderquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Maikuuul het volgende:
En ik ga ook naar Thailand dit jaar
Maar niet voor kinderkutjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |