Ik google op Antichrist southpark om die aflevering te vinden kom ik dit tegenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik google op Antichrist southpark om die aflevering te vinden kom ik dit tegen![]()
http://www.petitionspot.c(...)jesusandchristianity
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan zijn er mensen die hun #posts verbergen.
fotoboekquote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:
quote:aantal posts: Verborgen
Waarom zou je willen kijken hoeveel posts iemand anders heeft? Krijg je daar een stijve penis van of zo? Of stem je daar soms je reacties op af (dat zou overigens pas echt triest zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:57 schreef Adidah het volgende:
[..]
Waarom zou je willen kijken hoeveel posts iemand anders heeft? Krijg je daar een stijve penis van of zo? Of stem je daar soms je reacties op af (dat zou overigens pas echt triest zijn)? Het is maar een digitaal gegeven zonder enige betekenis, behalve dan om te zien hoe actief iemand is.
Dan spoor je nietquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef fespo het volgende:
dat is elke minuut een post doen 240 dagen 24 uur per dag.![]()
Neej hoor, ik heb standaart 3 dagen weekendquote:
OMG, dude.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej hoor, ik heb standaart 3 dagen weekend
quote:
Ik post over het algemeen pas na 17.00 uur en dan niet meer dan 4 uur per dag.quote:
Ik heb standaard 4 dagen weekendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej hoor, ik heb standaart 3 dagen weekend
Als je er zelf maar in gelooft he..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post over het algemeen pas na 17.00 uur en dan niet meer dan 4 uur per dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |