Je jaloersheid is nu een beetje zielig aan het worden hoorquote:
Ik kan 't niet helpen. Ik wou dat ik zo'n baas was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je jaloersheid is nu een beetje zielig aan het worden hoor.
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om iemand die zich druk maakt om de posts van een anderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef Druktemaker het volgende:
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om de posts van een ander
Nee jij hebt een lekker leven als jij je druk gaat maken om iemand die zich druk maakt om de posts van een anderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef Druktemaker het volgende:
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om de posts van een ander
Nee jij hebt een lekker leven als jij je druk gaat maken om iemand die zich druk maakt om iemand die zich drukt maakt om de posts van een anderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om iemand die zich druk maakt om de posts van een ander
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om iemand die zich drukt maakt om iemand die zich druk maakt om de posts van een anderquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee jij hebt een lekker leven als je je druk gaat maken om iemand die zich druk maakt om de posts van een ander
Hoe kun je nou jaloers op zoiets als tong80?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je jaloersheid is nu een beetje zielig aan het worden hoor.
geen idee, denk dat ie de aandacht ook wel wil ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kun je nou jaloers op zoiets als tong80?
Dát is 't. Dank voor deze diepe psychologische analyse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, denk dat ie de aandacht ook wel wil ofzo.
Nu je toch hier bent, heb je er al eens over nagedacht je UI te spiegelen zodat hij lijkt op je smiley?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
Mensen die zich opwinden over iets op internet.
Ik verlogen mijn afkomst nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nu je toch hier bent, heb je er al eens over nagedacht je UI te spiegelen zodat hij lijkt op je smiley?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef Sanderrrr het volgende:
echte mannen hebben in de 5700's posts, init ts?
Nu ik dit zo lees ben ik nog meer overtuigd dat jij een ambtenaar bent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:43 schreef tong80 het volgende:
Mensen die zich opwinden over iets op internet.
Talloze!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft iemand al eens post van hem gevonden zonder dat tong-smileytje onderaan
Meer dan genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft iemand al eens post van hem gevonden zonder dat tong-smileytje onderaan
tong80 heeft geen vakanties en drukke dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
114 per dag sinds 2000
Met vakanties en drukke dagen meegerekend kom je dan uit op zo'n 170-180 berichten per dag
zitten zelfs een aantal recente tussen, valt me tegen van je tongquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wie heeft de Fok! smileys ontworpen?
Help Tong80 aan een icoon
Nederland - Italië in de buitenlandse pers
etc.
Hier bijvoorbeeld nog een: Sommige nieuwsberichten grijpen je extra aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |