abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80906517
Ah, mijn topic is gemerged met een oud topic, had het niet gevonden met de search of met google.fok.nl.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80906983
Donderdag 10 juni begint het weer.
pi_82008411
Ik heb nog geen volledig overzicht van seizoen 8 gezien, maar dit zijn de onderwerpen van de eerste 3 afleveringen:

Cheerleaders
Fast Food
Martial Arts
pi_82037734
van wikipedia.

8-01 Cheerleaders June 10, 2010
8-?? Area 51 2010
8-?? Criminal Justice 2010
8-?? Easy Money 2010
8-?? Fast Food 2010
8-?? Little League 2010
8-?? Old People
8-?? Self-esteem
8-?? Teen Sex
8-?? Vaccinations
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_82666277

It's all about the money!

Wat een treurigheid.
pi_82778760
Toch eens een keer downloaden die show, wist niet van het bestaan...

Heb hun show in Vegas een paar jaar terug gezien en die vond ik geslaagd, dus ik ben benieuwd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82781188
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef DS4 het volgende:
Toch eens een keer downloaden die show, wist niet van het bestaan...

Heb hun show in Vegas een paar jaar terug gezien en die vond ik geslaagd, dus ik ben benieuwd.
Hun (goochel)show is heel wat anders dan hun bullshit show. (al komt het laatste wel voort uit het eerste en uit hun waardering voor Houdini en zijn werk.)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 14 juni 2010 @ 12:12:55 #58
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82781307
Ik vond de nieuwe show wel weer redelijk eigenlijk. Voorheen werd ik het wat zat, omdat ze zag dat ze met manipulatie en creatief editen hun gelijk wilden halen. Maar nu kwamen ze tenminste weer met wat feitjes.

En jonge meisjes in cheerleader outfits, arrest me
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82910014
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef The_stranger het volgende:

Hun (goochel)show is heel wat anders dan hun bullshit show.
Heb je hem gezien? Want uiteraard, het is niet hetzelfde, maar er zitten weldegelijk elementen in die volledig in lijn zitten met de bullshit show (b.v. cold reading zit in de show).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82910687
Naast vermakelijk ook nog nuttig, dit programma. Ik heb de uitzending over ouija boards laten zien aan iemand bij wie dat wel een lampje deed branden.

Daarnaast hebben we trouwens ook nog The Seance van Derren Brown gekeken. (Met alle lichten uit, en waarbij ik een beetje meespeelde alsof ik schrok van sommige dingen. ) Voor de mensen die P&T: bullshit waarderen is het sowieso een aanrader om de programma's en shows van Derren Brown te kijken. Zeker Messiah. Hierin strijdt hij net als P&T tegen paranormale onzin, maar toch wel op een andere manier.) Ook zijn boek (Tricks of The Mind) is erg leuk en interessant, ook hierin gaat hij op allerlei dingen in die als paranormaal worden beschouwd, en analyseert hij die, met aandacht voor waarom mensen bepaalde dingen wel of niet geloven. Okee, nu lijkt het wel reclame, deze post, jammer dan...

[ Bericht 44% gewijzigd door heiden6 op 16-06-2010 23:24:58 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 19 juni 2010 @ 22:08:02 #61
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83035248
Matige episode. De tegenargumenten zijn nogal situationeel. Feit blijft wel dat mensen gewoon zelf ff na moeten denken bij wat ze doen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83500757
Kreeg zojuist me dvd van seizoen 7 binnen staat de vaticaan aflevering er niet op toch wel erg jammer.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_83501026
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef criminal_mind het volgende:
Kreeg zojuist me dvd van seizoen 7 binnen staat de vaticaan aflevering er niet op toch wel erg jammer.
Kopers zijn er inderdaad niet blij mee.

Penn and Teller’s ”Vatican” episode missing: Self-censorship?

Treurig.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:34:55 #65
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')