Die kerel is te oud voor je?quote:
Dat zeg ik, geen fantasiequote:
Gelukkig, het gaat nu tenminste niet meer over mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Slowchatten over ouwe lullen en jonge sletten....
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Gelukkig, het gaat nu tenminste niet meer over mij
Jij bent heul niet zo vreselijk oudquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Soms is dat inderdaad het verstandigste.quote:
quote:
Ik had tenminste genoeg fantasie om deze opmerking niet te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daar gok ik opquote:
niet eens met G?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Vanmiddag bedacht ik nog iets dat ik hier even wilde vragen, maar inmiddels ben ik het alweer vergeten. Maar nu het weekend is, ga ik er ook niet meer over nadenken. Het had iets met W of R te maken, volgens mij.
Maar dan wel een WGR-topic met een TT die weinig met WGR te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef Nizno het volgende:
Het is een WGR topic..
Ik weet hoe G werkt: ik krijg het en korte tijd later is het weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens met G?
Het is een WGR topic.. ik vind ook dat vragen dan over W, G en R moeten gaan hoor
Voor die ouwe lul is het anders hard werken om die slet te geven waar ze recht op heeft. maar hij moet er wel voor betalen, natuurlijk.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar dan wel een WGR-topic met een TT die weinig met WGR te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |