SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
Weer eens wat anders dan een putlucht uit je mond.
* Drumsolo *quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhh....nee?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 2 euro nog wat weggooien, zo ben ik niet opgevoedquote:
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.quote:
Dat is nog best een goed ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef TNA het volgende:
Gebruik 'm als toiletverfrisser, koop nieuwe deo, opgelost.
Ik heb altijd Page uiteraard, iets anders ken ik derhalve niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Er staat toch op LOTUS DREAM
Lotus = Pleepapier
Lotus Dream = Lucht om de schijtgeur te verdrijven.
Geen wonder dat je naar toiletverfrisser ruikt.
Zet hem op eBay en zeg dat een beroemdheid eraan gelikt heeft o.i.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is 2 euro nog wat weggooien, zo ben ik niet opgevoed
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.
Verder insinueerde ik nu dat TS stinkt uit haar mond, wat een kleine steek onder water is jegens haar.
Derhalve was dit een hilarische grol!
Jij schobbejak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.
Verder insinueerde ik nu dat TS stinkt uit haar mond, wat een kleine steek onder water is jegens haar.
Derhalve was dit een hilarische grol!
Ik ben blij dat ik het misverstand de wereld uit heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaah oke, dan snap ik 'm. Dacht dat je bedoelde dat die deo naar putlucht meurde
Ik ben vandaag nogal rebels. Misschien ben ik eindelijk in de puberteit gekomenquote:
Eindelijk maar toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nogal rebels. Misschien ben ik eindelijk in de puberteit gekomen
Maar als TS uit haar mond riekt, wat moet ze dan met deo? Tandpasta lijkt me dan meer op zn plaats...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het misverstand de wereld uit heb kunnen helpen
Yep, misschien dat ik vanavond mijn oren ga piercen met een veiligheidsspeld, mijn kamer zwart ga verven, mijn vader eens bel om hem dan af te wijzen en tussendoor mijn puistjes ga uitknijpenquote:
Als TS een putlucht als mondgeur heeft, dan is een toiletverfrisser toch prima op z'n plaats?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Maar als TS uit haar mond riekt, wat moet ze dan met deo? Tandpasta lijkt me dan meer op zn plaats...
Damn, nu ben ik weer in de war!!!
Pfffwwaaaahhhh, puistjes uitknijpen is zoooo 2005 hè!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, misschien dat ik vanavond mijn oren ga piercen met een veiligheidsspeld, mijn kamer zwart ga verven, mijn vader eens bel om hem dan af te wijzen en tussendoor mijn puistjes ga uitknijpen
Ga je ook tranen onder je ogen verven met zwarte make-up?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, misschien dat ik vanavond mijn oren ga piercen met een veiligheidsspeld, mijn kamer zwart ga verven, mijn vader eens bel om hem dan af te wijzen en tussendoor mijn puistjes ga uitknijpen
Arme deoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je verkoopt hem aan een willekeurige mannelijke Fok!ker (ik noem een Lil.Q94) voor 10 euro en zegt dat een vrouw hem heeft aangeraakt, klaar.
Mijn huidje kan niet tegen make-upquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga je ook tranen onder je ogen verven met zwarte make-up?
Huh?? Jij poetst je tanden met deo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als TS een putlucht als mondgeur heeft, dan is een toiletverfrisser toch prima op z'n plaats?
Of Fuifduifquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Of je verkoopt hem aan een willekeurige mannelijke Fok!ker (ik noem een Lil.Q94) voor 10 euro en zegt dat een vrouw hem heeft aangeraakt, klaar.
Ik hoef nog niks met mijn oksels te doen. Dat is pas een later stadium van de puberteitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Huh?? Jij poetst je tanden met deo?
Smeer je dan ook tandpasta onder je oksels?
Dan heb ik dus net nog 2 van je vrienden geript met mn electrische vliegenmepper....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:37 schreef DrDarwin het volgende:
Aangezien je neus immuun is voor je eigen lijfgeur kan iemand anders wel eens heel andere dingen ruiken dan jij zelf. Mensen vinden het vaak ook prima om een krantje te lezen tijdens hun grote boodschap, terwijl ze er niet aan moeten denken datzelfde te doen op een toilet waar net iemand anders zo'n zelfde boodschap heeft achtergelaten.
M.a.w, sommige mensen stinken gewoon en merken het nooit....maar je kan ze wel herkennen, ze hebben alleen vliegen als vriend.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mijn huidje kan niet tegen make-up
RIP, my dear friends.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus net nog 2 van je vrienden geript met mn electrische vliegenmepper....
Jahahaa, nóg later volwassen zijn ftfwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoef nog niks met mijn oksels te doen. Dat is pas een later stadium van de puberteitLaat volwassen zijn ftw!
En verder heb je toch van die flesjes mondspray? Dan is deze spuitbus daar prima voor!
(Geheel terzijde, ik heb dat ooit dus wel gedaan. Voor mijn 22e verjaardag hield ik een emo-feest waar iedereen verkleed moest komen. Naderhand in die kleding naar onze stamkroeg (waar ik ook nog werkte heen geweest. Nooit zoveel blikken van WTF gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar.. hoe moet je dan ooit een èchte puber worden
Neuhhhh, niet weg gaan!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik merk dat jullie mij niet meer nodig hebben, tot ziens!
Wat, gooi je m niet dicht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik merk dat jullie mij niet meer nodig hebben, tot ziens!
Waarom? Het wordt uiteindelijk een succestopic, en jij wilt hem dicht hebben?quote:
En de volgende dag had je overal vlekken en jeuk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
(Geheel terzijde, ik heb dat ooit dus wel gedaan. Voor mijn 22e verjaardag hield ik een emo-feest waar iedereen verkleed moest komen. Naderhand in die kleding naar onze stamkroeg (waar ik ook nog werkte heen geweest. Nooit zoveel blikken van WTF gehad)
Wil je niet zulke rare dingen zeggen aubquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik stel voor dat je gewoon een andere koopt.
Gek idee?
Nee, dat verhaal van die allergie was niet een correcte weergave van de waarheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En de volgende dag had je overal vlekken en jeuk?
Waarom zou ik?quote:
Kan me niet heugen dat die er tussen stond, neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die nemen.Maar volgens mij is ie bijna nergens meer te krijgen.
Jij wilt zeggen dat je hier onwaarheden verkondigt? Op INTERNET!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, dat verhaal van die allergie was niet een correcte weergave van de waarheid. Sorry.
We zitten hier in Nederland hoor, niet in 1 of ander tropisch paradijsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je die nemen.Maar volgens mij is ie bijna nergens meer te krijgen.
Waar ben je geweest? Kruidvat ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
[..]
Kan me niet heugen dat die er tussen stond, nee
Oh, vandaar dat mijn chocola-methode niet werktequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Oi Hara, heb hier nog wel een flesje "old spice" staan. Heb ik ooit van mn pa gehad. Die zei me toen "als je volwassen bent, gebruik je dit om de dames mee te lokken".
Nou ben ik nog niet zover dussss....
En waarom denk jij dat ik dames wil lokken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef TheYoung1 het volgende:
Oi Hara, heb hier nog wel een flesje "old spice" staan. Heb ik ooit van mn pa gehad. Die zei me toen "als je volwassen bent, gebruik je dit om de dames mee te lokken".
Nou ben ik nog niet zover dussss....
C1000 en superCoop oidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Kruidvat ofzo?Ik heb 'm ook al lang niet meer kunnen vinden, erg jammer, want deze is veruit het lekkerst.
[ afbeelding ]
Die is opzich ook best fijn.
Kan TheYoung1 toekijken enzulks.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ik dames wil lokken?
Bitch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
C1000 en superCoop oidMaar vanaf nu ga ik goed opletten, overal, en als ik het vind koop ik het en ga ik jou er lekker mee maken
Dat denk ik niet. Maar leek me iig beter dan die zwerver-loklucht die je in de OP beschreef!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, het zijn niet geheel correcte weergaven van de werkelijkheid. Onwaarheden klinkt meteen weer zo grofquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je hier onwaarheden verkondigt? Op INTERNET!?
Schoft.
Jajaja, eufemismes zijn alleen maar ergerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neen, het zijn niet geheel correcte weergaven van de werkelijkheid. Onwaarheden klinkt meteen weer zo grof
Ik ga meteen een allergie ontwikkelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jajaja, eufemismes zijn alleen maar erger.
GIJ GESPUIS!
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doe jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neen, het zijn niet geheel correcte weergaven van de werkelijkheid. Onwaarheden klinkt meteen weer zo grof
Ik bereid jongedames zoals jij voor op de echte wereldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doe je
Nou gezien je useraward-icon, zou dat geloof een dik jaar geleden al verloren moeten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doe je
De echte wereld is toch weilanden waar jongens en meisjes hand in hand doorheen huppelen en waar iedereen lief en kuis is?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik bereid jongedames zoals jij voor op de echte wereld
Ik moet echt eens een nieuwe UI nemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou gezien je useraward-icon, zou dat geloof een dik jaar geleden al verloren moeten zijn
Volgens mij heb ik die wel eens gehad, en vond ik m niet zo geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef ondeugend het volgende:
http://www.remarkgroep.nl(...)ds/damesgroep1_1.jpg
Die grijze kan je volgende keer kopen zonder snuffelen
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef TheYoung1 het volgende:
Hoedanook ben ik sowieso een illusie armer...
Altijd gedacht dat Hara naar lekkere frisse lentebloesem ruikt..
Je lijkt me meer het type dat een wat zwaardere geur bij zich heeft. Niet iets fris en fruitigs, dat associeer ik meer met jonge tienermeisjes en jij bent een echte vrouw.quote:
Dit ben ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lijkt me meer het type dat een wat zwaardere geur bij zich heeft. Niet iets fris en fruitigs, dat associeer ik meer met jonge tienermeisjes en jij bent een echte vrouw.
quote:
breng je hem terug ; je bent ze immers geen verklaring schuldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
pauper ts met z'n wijven deo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nou het nadeel van camera toezicht en bonuspasjes, als ze merken dat jij het koopt weten ze meteen dat het niks wordt en stoppen ze de fabricage.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef StreepjesSok het volgende:
Altijd als ik eindelijk een lekker ruikende deo heb gevonden halen ze 'm een paar maanden later uit de handel... Zoals de Impulse Vanilla Kisses of Fa Cherry Blossom... Blijkbaar heb ik een vreemde smaak ofzo
We hadden vroeger een kennis die spoot op het toilet altijd wc verfrisser onder de oksels.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:22 schreef fs180 het volgende:
Owja, ts heeft gelijk, ik vond zelf zo'n bus in de schuur (wtf?!) en het riekt inderdaad naar wcverfrisser.
Harajuku.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie koopt nu een deo zonder de geur te testen?
Beetje domme topic ook, niet?quote:
Zoiets dacht ik al ja, de bastards! Volgende keer maar incognito en contant afrekenen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat is nou het nadeel van camera toezicht en bonuspasjes, als ze merken dat jij het koopt weten ze meteen dat het niks wordt en stoppen ze de fabricage.
En er dan meteen honderd kopen, dan start de marktwerking en vullen ze de tekorten aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja, de bastards! Volgende keer maar incognito en contant afrekenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |