SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Trannellius het volgende:
Weer eens wat anders dan een putlucht uit je mond.
* Drumsolo *quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhh....nee?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
SNAP JE HEM!!??? PUTLUCHT -> RIOOL -> WC -> TOILETVERFRISSER!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is 2 euro nog wat weggooien, zo ben ik niet opgevoedquote:
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.quote:
Dat is nog best een goed ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef TNA het volgende:
Gebruik 'm als toiletverfrisser, koop nieuwe deo, opgelost.
Ik heb altijd Page uiteraard, iets anders ken ik derhalve niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Er staat toch op LOTUS DREAM
Lotus = Pleepapier
Lotus Dream = Lucht om de schijtgeur te verdrijven.
Geen wonder dat je naar toiletverfrisser ruikt.
Zet hem op eBay en zeg dat een beroemdheid eraan gelikt heeft o.i.d.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is 2 euro nog wat weggooien, zo ben ik niet opgevoed
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.
Verder insinueerde ik nu dat TS stinkt uit haar mond, wat een kleine steek onder water is jegens haar.
Derhalve was dit een hilarische grol!
Jij schobbejak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nou, een putlucht (die doorgaans stinkt) komt uit een riool, welke vaak is aangesloten op toiletten. En deze kon dan worden verbloemd met de nieuwe deo van TS.
Verder insinueerde ik nu dat TS stinkt uit haar mond, wat een kleine steek onder water is jegens haar.
Derhalve was dit een hilarische grol!
Ik ben blij dat ik het misverstand de wereld uit heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaah oke, dan snap ik 'm. Dacht dat je bedoelde dat die deo naar putlucht meurde
Ik ben vandaag nogal rebels. Misschien ben ik eindelijk in de puberteit gekomenquote:
Eindelijk maar toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nogal rebels. Misschien ben ik eindelijk in de puberteit gekomen
Maar als TS uit haar mond riekt, wat moet ze dan met deo? Tandpasta lijkt me dan meer op zn plaats...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het misverstand de wereld uit heb kunnen helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |