abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72105502
2 a 3 kansen na? Hou op man !

Sowieso 7 100% kansen die tussen de palen of op de palen kwamen.
pi_72105509
Overigens wel een meer dan nette prestaties van Sparta en mogen jullie het goed doen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:56:45 #203
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72105610
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 a 3 kansen na? Hou op man !

Sowieso 7 100% kansen die tussen de palen of op de palen kwamen.
die de keeper mooi pakte steeds. Maar zo'n bal van bijvoorbeeld Sulejmani moet het gewoon altijd in bij een spits in vorm. Alleen en de hoek voor het uitkiezen. Ook zo'n bal van Suarez of die kopbal in de laatste minuten zijn van die kansen die er normaal altijd in moeten vallen.
Verder kon ik zo snel geen kansen herinneren die er echt in moesten, er waren 20 ballen op goal volgens de statistieken, maar dat wil niet zeggen dat ze 100% erin hadden moeten gaan.

ik heb er maar 3 a 4 van gemaakt. Kan me er 3 sowieso herinneren, dus zal er nog wel minimaal 1 extra zijn geweest die echt had moeten vallen.
pi_72105787
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

die de keeper mooi pakte steeds. Maar zo'n bal van bijvoorbeeld Sulejmani moet het gewoon altijd in bij een spits in vorm. Alleen en de hoek voor het uitkiezen. Ook zo'n bal van Suarez of die kopbal in de laatste minuten zijn van die kansen die er normaal altijd in moeten vallen.
Verder kon ik zo snel geen kansen herinneren die er echt in moesten, er waren 20 ballen op goal volgens de statistieken, maar dat wil niet zeggen dat ze 100% erin hadden moeten gaan.

ik heb er maar 3 a 4 van gemaakt. Kan me er 3 sowieso herinneren, dus zal er nog wel minimaal 1 extra zijn geweest die echt had moeten vallen.
Suarez paal, Suarez lat, Sulejmani vrij voor de goal, Sulejmani kopbal van de lijn, Suarez schot van de lijn - dat zijn 1000% kansen en doelpogingen; dan tel je de schoten van de Jong (3x) rakelings voorlangs en die van De Zeeuw, Aissati en Vertonghen uit de derde lijn en waarbij de keeper (met moeite) een redding moest verrichten niet eens mee.
pi_72105814
n.a.v. het combi-gezeik:

maandag 24 augustus 2009 @ 10:20:08 #206
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72106113
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Suarez paal, Suarez lat, Sulejmani vrij voor de goal, Sulejmani kopbal van de lijn, Suarez schot van de lijn - dat zijn 1000% kansen en doelpogingen; dan tel je de schoten van de Jong (3x) rakelings voorlangs en die van De Zeeuw, Aissati en Vertonghen uit de derde lijn en waarbij de keeper (met moeite) een redding moest verrichten niet eens mee.
Ik denk dat wij een ander beeld hebben van wat 100% kansen zijn.
quote:
Sulejmani vrij voor de goal, Sulejmani kopbal van de lijn, Suarez schot van de lijn

Dit waren volgens mij de kansen die een Huntelaar in vorm en met zijn torinstinct er echt in had gekregen en die er ook in hadden gemoeten.

Die bal op de paal was een vrije trap en is natuurlijk nooit een 100% zekerheidje, verder zat die keeper er daar nog aan. Bal op de lat was ook van een afstandje en kán er in gaan, maar was ook geen moetje. (al denk je daar als supporter altijd anders over)
De schoten die je noemt waren ook geen 100% kansen waarbij je jezelf een nekschot wilt geven als zijnde "waarom mis ik DEZE in vredesnaam!"
3e lijn blijft toch altijd een gokje.

Ik bedoel dus echt de kansen rond het doelgebied van de keeper, zoals die van Sulejmani, waarbij hij twijfelt of hij het met zijn hoofd, been of lichaam moet doen en dus alledrie wil gebruiken, met die 3 a 4 1000000% kansen. Waarbij het knapper is om te missen dan om raak te schieten.

Ik wil helemaal niks af doen aan alle goede kansen van Ajax, dat waren er zeker wel meer dan die 3 a 4 die ik noem, maar ik wil duidelijk maken waarom Sparta vrij eenvoudig die 0-0 wist te behouden, dat was voornamelijk omdat de kansen die normaal gesproken bij een spits in vorm altijd een goal moeten opleveren er ook niet in gingen.
Dat bedoel ik met die 3 a 4.
Al kun je daar een andere perceptie op hebben.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:26:07 #207
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72107656
Met flink wat mazzel (Sulejmani! ) eindelijk het eerste puntje in de Arena binnengesleept.

Fijn dat Adelaar niet de zelfmoord 4-3-3 opstelling van zijn voorgangers had gecopieerd en het realistisch aanpakte.

Viergever zag er goed uit. Dele laat zich weer te vaak in de maling nemen, wat heeft deze jongen opeens?
pi_72107742
Goed gehaald punt in de Arena!
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:25:45 #209
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_72116195
(terug van lowlands )
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_72116315
Toch dubbele credits voor Adelaar hoor.

1) Hij durft het aan om defensiever te spelen, wat Booy nooit deed

2) Hij kiest Viergever ipv de veiligere optie Knol

Laat Viergever voorlopig maar staan naast Adeleye, lijkt me zo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72116522
Viergever was een verademing om te zien.
jongen met veel potentie
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_72117092
Ik zat de hele tijd naar 'die 22' te kijken, ik dacht, wat speelt hij goed, waarom ken ik hem niet Zie ik later op het scherm dat het Viergever is, wtf! die komt koud uit de jeugd?
pi_72145760
Nou ja, koud uit de jeugd is misschien iets te, want hij heeft bij Jong Sparta vorig seizoen al een prima jaar gedraaid. Maar inderdaad, veel ervaring op het hoogste niveau heeft hij natuurlijk ook weer niet.

Zou toch wat zijn, als hij basisspeler blijft en straks eventueel ook Bentem nog. Al is het dan misschien wel erg jong allemaal.

Jong Sparta gisteren gewonnen trouwens. 1-3 bij ADO Den Haag. Mayele, Jaliens en Zaalman - die speelt al tien jaar in Jong Sparta voor mijn gevoel - maakten de goals. Die van Jaliens was een pingel.

Verder is Simon de Jong nu lid van de RvC en wordt Alphense Boys een nieuwe amateurpartner.
www.thuisuiteten.nl
pi_72218106
De bekerwedstrijd die jong sparta met 5-0 verloor van willem2
krijgt nog een staartje.de keeper van willem2 was niet speel gerechtigd.
pi_72218885
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
De bekerwedstrijd die jong sparta met 5-0 verloor van willem2
krijgt nog een staartje.de keeper van willem2 was niet speel gerechtigd.
Was dat ook niet eens gebeurd bij Jong Heerenveen-PSV en toen mocht Jong Heerenveen alsnog door?
pi_72231961
Meen me te herinneren dat PSV toen inderdaad een niet speel gerechtigde speler had opgesteld en daarmee de wedstrijd won. PSV werd uit het bekertournooi gegooid en Jong Heerenveen mocht mooi door naar de volgende ronde.

Edit: Volgende bericht komt net binnen:

De bekerwedstrijd Jong Sparta-Jong Willem II wordt opnieuw gespeeld omdat de Tilburgers een niet speelgerechtigde keeper hadden opgesteld. Donderdag 10 september 18.30 uur kan Jong Sparta revanche nemen voor de blamerende 5-0 nederlaag.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_72232116
Toch weer lullig. Ik snap niet dat je dan niet dezelfde behandeling als PSV krijgt als Willem II zijnde.
pi_72239427
Het is een bekerpoule volgens mij, dus dan is dat wat lastiger. Al had een reglementaire 5-0 voor Sparta dan ook leuk geweest...
www.thuisuiteten.nl
pi_72254777
Ik heb er zin in vanavond. Adelaar geeft in het AD aan te starten met dezelfde opstelling. Zijn er veel kaarten verkocht eigenlijk?
pi_72305497
Nick Viergever is op geroepen als vervanger van Pieters.
Hij maakt een goede kans om zijn debuur in jong oranje te maken.
pi_72314182
Leuk voor hem, hij deed het tegen Utrecht wederom vrij goed. Als hij die lijn doortrekt, staat hij er al sneller ik dan verwacht had. Al kan Adelaar ook zo weer voor Bakens gaan kiezen.

Onderhandelingen over Bodul gaan langzaam volgens mij. Huur of koop, zal wel een rol spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_72314869
Verhuur is inmiddels bevestigd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72345187
Nou, ben benieuwd. Qua type speler is het goed voor de afwisseling in de selectie.

Arne Slot naar Zwolle dus. Eerst huur, dan een tweejarig contract.

De kaart van de jeugd wordt dus heel duidelijk gespeeld nu. Goed om in dat kader te zien dat Jong Sparta gisteren Jong PSV vermorzelde: 4-0.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:47:36 #224
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72345302
Dat is duidelijk.

De keuze Slot verhuren is duidelijk een financieel ingegeven constructie. Slot is te duur voor de bank, en Adelaar ziet hem niet als sleutelspeler voor zijn elftal. We hebben alleen geen type slot in de selectie vind ik. (Strootman heeft minder diepgang, de rest is te weinig middenvelder)
Dus wat dat betreft een beetje zonde voor de balans in de selectie dat hij weggaat.

Ach, misschien leidt het wel de doorbraak van Duarte in.
pi_72352560
Sparta heeft denneboom gehuurd van twente. Ik ben nu bodul erook bij is wel erg benieuwd naar de opstelling.
Een voorroede met john,duplan,poepon,bodul en daarachter strootman falkenburg en van gessel lijkt me wat teveel van het goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')