fok nee. dan wordt het Danny Blind ...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Stpan het volgende:
Ik kan me herinneren dat de Ajax-leiding ooit uit protest tegen een combi in het Heerenveen vak ging zitten.
(hoe hypocriet is dat, wat gij wilt dat u zelf niet geschiet.....) Ajax werd met 5-0 afgedroogd en de heren Van Praag en Beenhakker waren doelwit van vele spreekkoren.
Gezien het trackrecord van Sparta in de Arena denk ik dat de persoon in kwestie wel een olifantenhuid moet hebben. Sparta-piet vind ik een geweldig idee, goed symbolisch ook.
Maar er wordt gesproken over een persoon die in de Arena met 'gejuich zal worden ontvangen door de Ajax-aanhang'.... ?!!!!
Zal Hugo Borst toch wel niet zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Stpan het volgende:
Ik kan me herinneren dat de Ajax-leiding ooit uit protest tegen een combi in het Heerenveen vak ging zitten.
(hoe hypocriet is dat, wat gij wilt dat u zelf niet geschiet.....) Ajax werd met 5-0 afgedroogd en de heren Van Praag en Beenhakker waren doelwit van vele spreekkoren.
Gezien het trackrecord van Sparta in de Arena denk ik dat de persoon in kwestie wel een olifantenhuid moet hebben. Sparta-piet vind ik een geweldig idee, goed symbolisch ook.
Maar er wordt gesproken over een persoon die in de Arena met 'gejuich zal worden ontvangen door de Ajax-aanhang'.... ?!!!!
Wat was dat een geweldige dag toen zeg..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Stpan het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aar_uitduel_met.htmlquote:Eén Sparta-fan naar uitduel met Ajax
De supportersvereniging van Sparta Rotterdam stuurt één fan naar het uitduel tegen Ajax. De Rotterdammers zijn boos over de verplichte combiregeling. Jules Deelder is waarschijnlijk de 'enige' fan die het uitvak zal bezetten in de Arena.
De combiregeling houdt in dat fans niet op eigen gelegenheid naar Amsterdam mogen reizen. Ze moeten, zelfs als ze woonachtig zijn in Amsterdam, eerst naar Rotterdam komen en dan met een georganiseerde busreis meegaan. De supportersvereniging was daar niet blij mee. De Spartanen wezen erop dat ontmoetingen met Ajax zelden of nooit gepaard gaat met ongeregeldheden.
Cohen
De gemeente zag daarop af van de ombiregeling, maar burgermeester Job Cohen drukte de verplichte busreis er alsnog door. Volgens Aad Borstlap, bestuurslid van de supportersvereniging en ongetwijfeld een bekende van voetbalcriticus Hugo Borst, bevat de combiregeling te strenge regels.
Regels
"Zo moeten de fans vijf kwartier voor de wedstrijd al in het stadion zitten, mag er geen alcohol genuttigd worden in de bus of kort voor het vertrek met de bus. Na het duel moeten de fans minimaal 45 minuten in het uitvak blijven. Daar passen wij voor.”
Deelder?
Borstlap wist al wat te vertellen over de eenzame supporter. “Het is een bekende Spartaan, maar zijn naam houden wij geheim". Dichter Jules Deelder is een fanatiek Sparta-fan.
In november 2006 werd een andere Rotterdamse club al eens aangemoedigd door één fan. De uitwedstrijd tussen Willem II en Feyenoord werd geboycot door de Feyenoord-aanhang, omdat ook toen de buscombi verplicht werd gesteld voor de uitsupporters.
Ajax doet het verzoek om die kaarten te mogen verkopen grapjas. Met een beetje fatsoen in je donder laat je dat uitvak leeg, net als die directie van jullie toen in Heerenveen! (die kaarten hadden wij ook wel 20x kunnen verkopen).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:12 schreef kevin6188 het volgende:
Wat kan Ajax er nu weer aan doen dat die Cohen de debiel loopt uit te hangen? Net alsof Ajacieden zo blij zijn met dat figuur...
Er waren nog geen 25 kaarten verkocht, man. Hou op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Forburgah het volgende:
Ja laten we fijn met 200 supporters op de hoofdtribune gaan zitten, dat de veiligheid van deze supporters in het uitvak al niet gewaarborgd kon worden laten we even buiten beschouwing...
nee je moet eerst die 'snelkookpan'rondlopen langs de ajax boefjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, want op de hoofdtribune verzamelen alle boefjes.
Geloof niet dat dat fout gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee je moet eerst die 'snelkookpan'rondlopen langs de ajax boefjes.
of worden we daar per helicopter gebracht ?
precies, dat is dus ook ons hele punt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat fout gaat.
Sowieso zijn er nooit problemen tussen Sparta en Ajax, dus ik vind de hele discussie onzinnig. Wat mij betreft had het hele uitvak vol gezeten op basis van vrij vervoer.
Ja, maar daarvoor moet je uiteindelijk bij Cohen zijn, zoals ik al een paar keer zei. Het is zijn schuld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
precies, dat is dus ook ons hele punt.
True, maar wat ik al zei: daarvoor zal de KNVB wel regels hebben opgesteld. Anders had Ajax die toestemming ook niet gekregen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
niet helemaal, ajx doet een verzoek om de kaarten aan eigen aanhang te mogen verkopen, en daardoor kan het protest zoals gepland geen doorgang vinden. hieraan is dus ajax schuldig
Beetje solidariteit had ook niet misstaan!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
True, maar wat ik al zei: daarvoor zal de KNVB wel regels hebben opgesteld. Anders had Ajax die toestemming ook niet gekregen.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
Rose vertrekt per direkt naar de graafschap.
Ajax had enigzins kunnen begrijpen waarvoor die actie was en dus het uitvak beschikbaar stellen voor die ene Spartaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
True, maar wat ik al zei: daarvoor zal de KNVB wel regels hebben opgesteld. Anders had Ajax die toestemming ook niet gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |