Http://forum.argrarische-chicks.nlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, eens op het boerinnenforum gaan neuzen dus
De kunst is die minder cynisch te maken, natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Litpho het volgende:
En sommige mensen worden bijna cynisch geboren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
daar omschrijf je wel half nederland mee
Sterker nog dat is suf ! En dan moet je ook niet gek staan te kijken als later blijkt dat het niet voor eeuwig isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij gaan anders veel mensen een relatie aan om maar onder de pannen te zijn en niet omdat ze iemand echt leuk vinden. En dat vind ik suf
ik zie ze genoeg om me heen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij gaan anders veel mensen een relatie aan om maar onder de pannen te zijn en niet omdat ze iemand echt leuk vinden. En dat vind ik suf
Herkenbaar Bels.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
En ik heb maar 2 keer de kriebels gehad van vrouwen dus dat kan nog wel een poos duren
HW, kan jij even een spatie toevoegen in de TT?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Met dit tempo komen we de vrijdagmiddag wel door ja>
Gelukkig wel ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Met dit tempo komen we de vrijdagmiddag wel door ja>
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vindenquote:
Ik moet werken over 2 uurtjesquote:
ik pluk nog wel, maar niet meer in de rondtequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vinden
He, jij had toch een vriendin of een 'speciaal' meisje?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dan blijven we plukken tot we de fruitboom hebben gevonden die we echt lekker vinden
Je plukt aan je eigen banaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik pluk nog wel, maar niet meer in de rondte
quote:
Dit vergeeft Re me nog wel denk ikquote:
Het is alleen een feit dat dergelijke mensen het soort ervaringen aantrekken die non-cynische mensen tot cynici zouden maken. Het is lastig te veranderen als je bij elke stap wordt bevestigd in je wereldbeeldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De kunst is die minder cynisch te maken, natuurlijk!
liefdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef lichtekooi het volgende:
eerst wil ik weten wat ik eigenlijk in een man zoek.
Sommige vragen kunnen zo eenvoudig beantwoord wordenquote:
Echt? Ga je dan een afstreeplijstje maken of zo? Wat ik zoek in een man is dat ik op 'm val en verliefd op 'm word.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb wel een keer geprobeerd om met iemand naar bed te gaan die ik niet leuk vond verder, maar dat vond ik niet leuk. Dus doe ik dat niet meer.
Maar nu wil ik niet verlieft worden, eerst wil ik weten wat ik eigenlijk in een man zoek.
True, true.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef Litpho het volgende:
Het is alleen een feit dat dergelijke mensen het soort ervaringen aantrekken die non-cynische mensen tot cynici zouden maken. Het is lastig te veranderen als je bij elke stap wordt bevestigd in je wereldbeeld.
Anders roep je me maarquote:
Ligt eraan. Kan iemand je zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
Is het asociaal om achter je bureau op je werk een boek te gaan lezen?
Ja, duh.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
1 collega schuin naast me, en een manager van een andere afdeling aan de andere kant van de gang...quote:
inderdaad. ik kan echt op totaal verschillende types vallen, feit blijft dat ik gewoon de kriebels van ze kreegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ga je dan een afstreeplijstje maken of zo? Wat ik zoek in een man is dat ik op 'm val en verliefd op 'm word.
Maar kom op, of ik nu op Fok! zit of een boek leesquote:
Dus jij struikelt veel als er leuke mannen zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ga je dan een afstreeplijstje maken of zo? Wat ik zoek in een man is dat ik op 'm val en verliefd op 'm word.
Zouden er hulpmiddelen zijn voor mannen die geen handen meer hebben of die van die vervormde korte armpjes hebben en er niet bij kunnen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat was niet wat ik bedoelde te zeggen!
Maar, noem mij een vent die dat nog nooit gedaan heeft
Mooie omschrijving.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. De enige overeenkomst lijkt te zijn dat ze allemaal een grote neus hadden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
inderdaad. ik kan echt op totaal verschillende types vallen, feit blijft dat ik gewoon de kriebels van ze kreeg
Ik struikel sowieso veelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus jij struikelt veel als er leuke mannen zijn
Dat niet maar ik wil niet weer iemand die geen ruggegraad heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dan kan je de onderste ribben laten verwijderen, op kosten van de staat natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zouden er hulpmiddelen zijn voor mannen die geen handen meer hebben of die van die vervormde korte armpjes hebben en er niet bij kunnen?
Erg lenig worden zal dan moeten denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zouden er hulpmiddelen zijn voor mannen die geen handen meer hebben of die van die vervormde korte armpjes hebben en er niet bij kunnen?
Dat merk je pas na een tijdje, popjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat niet maar ik wil niet weer iemand die geen ruggegraad heeft
Ik liep vorige week door Amsterdam, en daar zag ik de 'fleshlight'quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is net opvallender en toont totale desinteresse. Op fok bezig zijn zit je nog wel aan de pc zeg maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooie omschrijving.
En waarom zeggen sommige dat een boek lezen op je werk niet kan, terwijl ze zelf wel zitten te fokken?
kom ik dan met mijn normale neusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. De enige overeenkomst lijkt te zijn dat ze allemaal een grote neus hadden.![]()
Dan heb je toch een mooie relatie gehad die 8 jaar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef lichtekooi het volgende:
En als je in het begin helemaal verlieft bent en dat word minder en dan ben je 8 jaar verder, moet je dan weg gaan?
Of hou je dan van elkaar en mag je blijven?
In het begin iets met iemand beginnen die je niet echt leuk vindt is wel dom ja.
Ik heb 15 keer wat gebroken en toen hebben ze me van onder tot boven gecheckt op broze botten en zo. En de conclusie was dat ik extreem onhandig benquote:
Of ze gaan gewoon een beetje tegen een kussen aan liggen schuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, dan kan je de onderste ribben laten verwijderen, op kosten van de staat natuurlijk
Ik kan echt even eenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik liep vorige week door Amsterdam, en daar zag ik de 'fleshlight'
Goeie woordgrap trouwens, want hij zag eruit als een 'flashlight'en je kon hem ook gebruiken als zamlamp
Maar dat was dus gewoon een koker met een 'nep-kut' erin
háá, dan pas ik in je rijtje thuisquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. De enige overeenkomst lijkt te zijn dat ze allemaal een grote neus hadden.![]()
Ach, smaken veranderen.quote:
Ik heb een heel klein neusje vind ik zelfquote:
Die ken ik ja, daar staat nog een hilarische recensie van laffer op fok van. Maar ja, dan moet je er nog steeds wel bij kunnen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik liep vorige week door Amsterdam, en daar zag ik de 'fleshlight'
Goeie woordgrap trouwens, want hij zag eruit als een 'flashlight'en je kon hem ook gebruiken als zamlamp
Maar dat was dus gewoon een koker met een 'nep-kut' erin
Ik denk dat je daar wel een punt hebt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je toch een mooie relatie gehad die 8 jaar?
Ik had overigens de minste kans bij mannen waarbij ik gelijk hopeloos verliefd was. Dus ik denk dat het een goed ding is, om iemand te waarderen om wie hij is e.d. en niet gelijk als een blok te vallen.
Oe, je bent een van de weinige die in de buurt komt van mijn aantal breukenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb 15 keer wat gebroken en toen hebben ze me van onder tot boven gecheckt op broze botten en zo. En de conclusie was dat ik extreem onhandig ben
Hoe bedoel je dat ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had overigens de minste kans bij mannen waarbij ik gelijk hopeloos verliefd was. Dus ik denk dat het een goed ding is, om iemand te waarderen om wie hij is e.d. en niet gelijk als een blok te vallen.
Mijn ouders zijn af en toe nog echt wel verliefderig hoor, dat lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef lichtekooi het volgende:
En als je in het begin helemaal verlieft bent en dat word minder en dan ben je 8 jaar verder, moet je dan weg gaan?
Of hou je dan van elkaar en mag je blijven?
In het begin iets met iemand beginnen die je niet echt leuk vindt is wel dom ja.
Ding in de bankschroef draaien...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die ken ik ja, daar staat nog een hilarische recensie van laffer op fok van. Maar ja, dan moet je er nog steeds wel bij kunnen hoor
dat is voor amateurs, de pro's maken een gat in het matras, en leggen daar een plakje ham in.. beetje spugen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon een beetje tegen een kussen aan liggen schuren.
Ah, bah!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat is voor amateurs, de pro's maken een gat in het matras, en leggen daar een plakje ham in.. beetje spugen!![]()
don't ask how i know this
Ik wil het niet eens weten!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat is voor amateurs, de pro's maken een gat in het matras, en leggen daar een plakje ham in.. beetje spugen!![]()
ze zeggen weleens dat ik een mooie neus heb, das echt zo een compliment waar je hardstikke vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein neusje vind ik zelf
Vooral dat plakje ham is echt een detail wat ik liever niet had gelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ik geen schijn van kans maak bij de mannen waarop ik gelijk als een blok val. Mijn ervaring leert dat als ik pas later verliefd op iemand word, dat het dan mooi kan worden, niet als ik gelijk verliefd ben, bij één blik in zijn ogen.quote:
Dan zal ik wel wbt voorzichtiger zijn.quote:
Hmm, apart. maar als dat jou ervaring is idd.. Heb ik zelf niet echt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik geen schijn van kans maak bij de mannen waarop ik gelijk als een blok val. Mijn ervaring leert dat als ik pas later verliefd op iemand word, dat het dan mooi kan worden, niet als ik gelijk verliefd ben, bij één blik in zijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Echt? Ik heb echt 3 keer zo'n moment gehad - een keertje was het helaas een australier, maar met beide andere heren heb ik een leuke relatie gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik geen schijn van kans maak bij de mannen waarop ik gelijk als een blok val. Mijn ervaring leert dat als ik pas later verliefd op iemand word, dat het dan mooi kan worden, niet als ik gelijk verliefd ben, bij één blik in zijn ogen.
Daar is vakliteratuur voor. Bij voorkeur grote boekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
ik vermoed dat de andere kant niet hetzelfde dacht, en als je hopeloos verliefd ben, kan je dat vaak niet zo goed bereiken.... maar ga je dingen doen die averechts werken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik heb echt 3 keer zo'n moment gehad - een keertje was het helaas een australier, maar met beide andere heren heb ik een leuke relatie gehad
Ik leg het boek gewoon om de kaft van een Cisco boek heen wat ik heb liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is vakliteratuur voor. Bij voorkeur grote boeken.
Dat is leuk dan! Bij mij ging het tot nu toe iedere keer zo...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
Echt? Ik heb echt 3 keer zo'n moment gehad - een keertje was het helaas een australier, maar met beide andere heren heb ik een leuke relatie gehad
Die kans is vrij grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef rival het volgende:
ik vermoed dat de andere kant niet hetzelfde dacht, en als je hopeloos verliefd ben, kan je dat vaak niet zo goed bereiken.... maar ga je dingen doen die averechts werken...
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik vermoed dat de andere kant niet hetzelfde dacht, en als je hopeloos verliefd ben, kan je dat vaak niet zo goed bereiken.... maar ga je dingen doen die averechts werken...
Ik bedoel of je dan weg moet gaan bij je vriend als het saai is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een goed verstaander...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik leg het boek gewoon om de kaft van een Cisco boek heen wat ik heb liggen
Ik zou niet mijn hele leven in een saaie relatie blijven zitten neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel of je dan weg moet gaan bij je vriend als het saai is.
Want dan vind ik dat wel raar.
Ik ben weg gegaan omdat ik hem echt niet meer kon uitstaan. Maar als ik hem nog aardig had gevonden en alleen saai weet ik niet wat ik had gedaan.
Jaa vaak schrikt het wel af jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het altijd maar van 1 kant gehad eigenlijk. Of ik was verliefd en zij niet of zij was verliefd en ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehadals ik op slag verliefd was, waren zij het ook
bij mij is het vaak de 1 of de ander....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehadals ik op slag verliefd was, waren zij het ook
Was de film wel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben ik weer.... uiteindelijk alleen naar bios geweest... op het moment dat ik opstond werd ik ontzettend duizelig en kreeg ik gelijk weer ontzettende koppijn![]()
nu dus thuis en hopen dat het snel zakt
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben ik weer.... uiteindelijk alleen naar bios geweest... op het moment dat ik opstond werd ik ontzettend duizelig en kreeg ik gelijk weer ontzettende koppijn![]()
Weggaan kan wat drastisch zijn en een relatie is ook nooit honderd procent spannende momenten (cue de mensen die de uitzondering op de regel zijn... of denken te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef lichtekooi het volgende:
Of datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
Ik zou eerst er alles aan doen om er weer wat spanning in te brengen. En als dat niet lukte zou ik er mee kappen
Ik ben een 2 keer echt verliefd geweest. 1e keer was het onbereikbaar. 2e keer op een meisje wat ook verliefd was op mij, wat een heerlijk gevoel is datquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het altijd maar van 1 kant gehad eigenlijk. Of ik was verliefd en zij niet of zij was verliefd en ik niet.
Ik kwam er dan ook pas veel later achter dat relaties die ik heb gehad helemaal niet door verleifdheid van mij kwamen. Ik dacht toen van wel tot ik echt verliefd werd de eerste keer.
Er zijn genoeg mensen die bij iemand blijven ondanks dat het saai isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef lichtekooi het volgende:
Want dan vind ik dat wel raar.
Ik ben weg gegaan omdat ik hem echt niet meer kon uitstaan. Maar als ik hem nog aardig had gevonden en alleen saai weet ik niet wat ik had gedaan.
op de pubers na welquote:
dank je sgatquote:
Ah, vervelend zeg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
Heej, was de film wel leuk? Hug! voor je duizeligheid, was het een beetje hetzelfde wat ik gisteren had?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
jij schrijft echt vaak hele herkenbare dingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik kwam er dan ook pas veel later achter dat relaties die ik heb gehad helemaal niet door verleifdheid van mij kwamen. Ik dacht toen van wel tot ik echt verliefd werd de eerste keer.
Dan wordt het echt een sleur idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die bij iemand blijven ondanks dat het saai isIk vind dat ook raar, zou ik echt verschrikkelijk vinden.
Dat gevoel ken ik dus nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben een 2 keer echt verliefd geweest. 1e keer was het onbereikbaar. 2e keer op een meisje wat ook verliefd was op mij, wat een heerlijk gevoel is dat![]()
![]()
4.5 jaar later wel weer overgegaan, maar toch een hele fijne relatie gehad
ik hoor geen liedjes in mijn hoofd voordat dat gebeurdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, was de film wel leuk? Hug! voor je duizeligheid, was het een beetje hetzelfde wat ik gisteren had?
Sterkte!
*knuffel geeft aan bels*quote:
dat scheeltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hoor geen liedjes in mijn hoofd voordat dat gebeurd
Ja, bijna eng hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
Wat zijn we toch alweer pagina's lang ontopic zeg
Lief!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
*knuffel geeft aan bels*
Hoop heel erg voor je dat je dat zal meemaken!
hoe komt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik wilde na Grey's Anatomy gaan leren, maar ik ben nu meer een emotioneel wrak geworden ofzo![]()
Net nu er geen modjes zijnquote:
Een heftige aflevering - ook al wist ik het al half - en de tranen wandelen over m'n gezichtquote:
Too much infoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
Heb trouwens een tijd geleden een meisje ontmoet waar ik gewoon vrolijk van word als ik aan haar denk. Maar dat is weer anders dan die verliefheid.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik wilde na Grey's Anatomy gaan leren, maar ik ben nu meer een emotioneel wrak geworden ofzo![]()
Hoezo too much info? we hebben het over gevoelens en verliefdheid.... dus dan vertel ik dat.quote:
Nou nou, vind ik enorm meevallen autoquote:
Ja, dat is ook heel eerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo too much info? we hebben het over gevoelens en verliefdheid.... dus dan vertel ik dat.
Oh echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou nou, vind ik enorm meevallen auto
What am I, chopped liver?quote:
Ja, echt erg joh! Maar ik moet nu al weer lachenquote:
Moet je ook niet doen. gewoon genieten van je leven en je vrienden en vriendinnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lief!![]()
Ach we zien het wel, ik maak me er niet druk om.
quote:
Bels! Kerel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is rot, KZ.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik weet eingelijk niet echt wat liefde is... niet mee opgegroeid
tja... wat doe je eraan??quote:
Ik acht jou hoger, ground beefquote:
Denk dat Auto denkt aan een anders soort blijheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo too much info? we hebben het over gevoelens en verliefdheid.... dus dan vertel ik dat.
Dat zeg ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ook een vriend die tegen elke hork waar hij mee scharrelt tegen zegt: ik hou van je!!
jij bent een kutmodquote:
Owja, dirty mind....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat Auto denkt aan een anders soort blijheid
Dat is juist wel leuk om te horenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eeehm, bedankt, denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik acht jou hoger, ground beef![]()
Nee, maar jij fladderd in en uit het topic
Ik hou wel van vruchten, maar niet in mijn etenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehm, bedankt, denk ik.
Uiteraard, er is meer te doen dan deze reeks.
quote:
Een kusje erop geven.quote:
quote:
Pizza hawaiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou wel van vruchten, maar niet in mijn eten
Pizza hawai
Oh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat Auto denkt aan een anders soort blijheid
Nee ik snap ook niet dat mensen daar te pas en te onpas mee gooiden. Als ik het niet meen krijg ik het écht mijn mond niet uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
Dat zeg ik sowieso niet.
noujah, bij 2 meiden gedaan maar dat meende ik dus ook
quote:
hoax!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Intussen begint dat mee te vallen, ja. Ik kan nog wel een paar van je excollega's noemen die toch echt recht zouden hebben op dezelfde titel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik ben DE kutmod! Er is er maar 1.
dankquote:
Wut?!? is er iets buiten [Singles]quote:
Ja tis maar dat je het ff weetquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex vond dat ik het maar weer eens moest zeggen
Watch your tongue!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehm, bedankt, denk ik.
ik krijg het er ook niet uit!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet dat mensen daar te pas en te onpas mee gooiden. Als ik het niet meen krijg ik het écht mijn mond niet uit.
Mijn ex vond dat ik het maar weer eens moest zeggen (), toen we nog half half met elkaar gingen. Ik kreeg het gewoon écht mijn mond niet uit.
Op zich wel een goed teken voor mezelf
Inderdaad. Maar ik bedoelde het andersquote:
ach daar hoeft ie niet op te letten... krijgt ie toch niet in venco's mondquote:
Nou, dan zijn dat maar klotemods ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Intussen begint dat mee te vallen, ja. Ik kan nog wel een paar van je excollega's noemen die toch echt recht zouden hebben op dezelfde titel.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach daar hoeft ie niet op te letten... krijgt ie toch niet in venco's mond
is het niet ooit eens bewezen dat ik hou van je tijdens/na de sex inhoudloos is omdat je lichaam in een andere staat is dan normale leven??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg het er ook niet uit!![]()
heeft weleens rare momenten bezorgt, na de sex bv.. dat ze op je borst rust en zachtjes zegt, ik hou van jou!
dan is die, ik vind je geweldig ineens niet zo aardig meer
Ja vond ik ook..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Litpho het volgende:
.
.
.
Ik snap dat je soms graag bevestiging wil, maar als er iets uit iemand zelf moet komen...
Dat zijn rare momenten inderdaad..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef rival het volgende:
ik krijg het er ook niet uit!![]()
heeft weleens rare momenten bezorgt, na de sex bv.. dat ze op je borst rust en zachtjes zegt, ik hou van jou!
dan is die, ik vind je geweldig ineens niet zo aardig meer
Vast wel, maar boeit dat op dat moment denk je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is het niet ooit eens bewezen dat ik hou van je tijdens/na de sex inhoudloos is omdat je lichaam in een andere staat is dan normale leven??
of was dat onaardig?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach daar hoeft ie niet op te letten... krijgt ie toch niet in venco's mond
ja... kan je het makkelijk terug zeggen zonder dat je het meentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vast wel, maar boeit dat op dat moment denk je?
Dat denk ik ook. In het geval van rival zou ik ook geneigd zijn om te zeggen: ik ook van jou...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja... kan je het makkelijk terug zeggen zonder dat je het meent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was grappig en goed geplaatst, daar ging het mij om.quote:
kut moet ik beter mijn best doenquote:
werksequote:
Werk ze!quote:
Voor de rest was het wel leuk, dus je doet goed je best hoor meisjequote:
Als je me echt weg wil hebben zeker jaquote:
Daar maak je meer kapot mee dan je lief is!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. In het geval van rival zou ik ook geneigd zijn om te zeggen: ik ook van jou...
krassen doe je maar in een ander topic!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet?.
Damn!.
*kras*![]()
.
Ok, over, next!.
aaah, Ik hou van je!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
mensen die snel ik hou van je zeggen vind ikdaar word ik nerveus van....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
nop ben geen mod dus geen ideequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je me echt weg wil hebben zeker ja. Wel eens in mijn PM box gekeken na een slotje?
.
meisje!!! het gaat nog niet zo goed las ik in ons andere topic....quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
zal me ook maar eens melden hier
Hoe oud ben je? 34
Sekse? man
Woonplaats/ regio? eindhoven
Interesses? reizen, festivals, lekker eten, snowboarden, sporten om er maar een paar dingen uit te pikken
Seksuele voorkeur? vrouwen
Lengte en postuur? 180 en normaal
Hoe lang single? tsja, paar maanden sinds de laatste vriendin, maar eigenlijk 2.5 jaar sinds ik voor het laatst dacht dat ik iemand had gevonden om samen mee oud te worden en zo.
Tja, komt misschien omdat ik nog geen seks heb gehad zonder dat ik echt verliefd was.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar maak je meer kapot mee dan je lief is!
Ben je net bezig geweest te overtuigen dat er echt niks in zit anders dan een avontuurtje, en je denkt dat ze daarmee akkoord gaat...
en dat zegt ze dit.... en dan ga jij het nog terugzeggen ook? zij denkt dan toch ook meteen dat alles veranderd is en "ze je binnen heeft"" ?
komt daarna weer een klap....
ik ben liever eerlijk
bios geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meisje!!! het gaat nog niet zo goed las ik in ons andere topic....
heb je al wat gedaan vandaag? boodschapjes ofzo? of alleen maffiabaas?
Als het na een avontuurtje is dan is het helemaalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef rival het volgende:
Daar maak je meer kapot mee dan je lief is!
Ben je net bezig geweest te overtuigen dat er echt niks in zit anders dan een avontuurtje, en je denkt dat ze daarmee akkoord gaat...
en dat zegt ze dit.... en dan ga jij het nog terugzeggen ook? zij denkt dan toch ook meteen dat alles veranderd is en "ze je binnen heeft"" ?
komt daarna weer een klap....
ik ben liever eerlijk
Idemquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
zo deze reeks gaat snel! had net ff me voorgesteld, zijn we 1.5 topic verder. ik doe het lekker nog een keer:
[..]
allemaal
*Eensch isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het na een avontuurtje is dan is het helemaal
Welkom!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
zo deze reeks gaat snel! had net ff me voorgesteld, zijn we 1.5 topic verder. ik doe het lekker nog een keer:
allemaal
ik mag je nu alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou wel van vruchten, maar niet in mijn eten
Pizza hawai
dan is het ook sick en hopeloos van haarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
net even verkeerd verwoord denk ik, maar iig geen serieuze relatie met toekomst... gewoon wat daten en wat sexen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welkom nieuwequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
allemaal
Nooit voor het eerst in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik hou van je moet je overigens nooit in bed zeggen
dat wou ik net zeggenquote:
Ik hou van je en dan de verkeerde naam ook niet!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Welkom nieuwe
Ik hou van je moet je overigens nooit in bed zeggen
Daar heeft God dus koosnaampjes voor uitgevondenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hou van je en dan de verkeerde naam ook niet!
ofgewoon altijd mensen nemen die dezelfde naam hebben kan je je nooooit vergissenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft God dus koosnaampjes voor uitgevonden.
Vriend van me is idd van Marije1 naar Marije2 gegaan, verdomde handigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ofgewoon altijd mensen nemen die dezelfde naam hebben kan je je nooooit vergissen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft God dus koosnaampjes voor uitgevonden.
Mijn belangrijkste exen heten Michel, Martijn en Menion, lijkt dat genoeg op elkaar?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ofgewoon altijd mensen nemen die dezelfde naam hebben kan je je nooooit vergissen
je hebt wat met de letter M gok ik lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn belangrijkste exen heten Michel, Martijn en Menion, lijkt dat genoeg op elkaar?
Dat meende je dus niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb dat tegen mijn tweede vriendje gezegd na de seks en toen ik zat was, dat was wel heel erg.
17again met zac efronquote:
En...? Waar ken ik Zac van?quote:
Jawel, maar het moment was slecht.quote:
High School Musical als ik me niet vergisquote:
hijs wel leuk jaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jawel, maar het moment was slecht.
Ik noem wel een naam tijdens de seks soms, maar dat kan ook best want zoveel verschillende heb ik niet gehad dat ik me ga vergissen.
Dat zit je met alleen "mmmmm" "roepen" wel goedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
Mijn belangrijkste exen heten Michel, Martijn en Menion, lijkt dat genoeg op elkaar?
Half 6quote:
Dat "geluk" heb ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jawel, maar het moment was slecht.
Ik noem wel een naam tijdens de seks soms, maar dat kan ook best want zoveel verschillende heb ik niet gehad dat ik me ga vergissen.
Ik vind het soms wel erg geilquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
Ik noem sowieso geen namen in bed, hij weet sowieso wel wie ik bedoel neem ik aan ;')
altijd fijn om te horen dat er mensen zijn die het slechter dan jou hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Half 6![]()
Gelukkig had ik net een vriend aan de lijn die tot 10 uur moest werken hehe.
Dat is maar een half uurtje langer!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Half 6![]()
Gelukkig had ik net een vriend aan de lijn die tot 10 uur moest werken hehe.
ik vind het erg dat jij weet wie het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
Zac Efron
Wat een mongool vind ik dat heh
Komt uit west-friesland he, hij kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind het erg dat jij weet wie het is
Ahh, natuurlijk Tally en geil in 1 post, kan niet andersquote:
Hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, natuurlijk Tally en geil in 1 post, kan niet anders
Dat is wel een beetje dom jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Wel in de kroeg een keer gehad dat ik een meisje gezoend had, en wilde haar nummer vragen...
Maar was haar naam vergeten
Toen gaf ik mijn telefoon, kon ze het zelf invoeren...
Maar ze had het door en vroeg "je weet niet meer hoe ik heet heh ? "
Nja, liegen had ook geen zin meer
Nummer ook niet gehad trouwens
Ik weet ook wie het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt dat ik het daar 9 maanden heb volgehouden in west-frieslandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Komt uit west-friesland he, hij kan er niks aan doen.
Dat denk ik niet - hij's gewoon homo en zij zijn excuustruusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet ook wie het is.
Maar dat komt omdat hij die meid elke nacht pakt die naakt op de FP heeft gestaan
Ja, vind ik ook knap van je!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt dat ik het daar 9 maanden heb volgehouden in west-friesland![]()
Ik heb ooit 1 nacht doorgebracht in Grou (zo schrijf je het geloof ik). Vond het wel genoeg hehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat kan ook nog inderdaad!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat denk ik niet - hij's gewoon homo en zij zijn excuustruus
Caroquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede middag hier
Hoe is het met iedereen hier? Het is lekker weekendhebben de singles nog spannende plannen
![]()
ik zie hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef djayzz het volgende:
En je zal moeten gaan wennen aan de snelheid als je [Singles] wil blijven volgen
[..]
Hoi carooltjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede middag hier
Hoe is het met iedereen hier? Het is lekker weekendhebben de singles nog spannende plannen
![]()
ik nog erger... BOVENKARSPELquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook knap van je!
Ik heb nog een tijdje in medemblik gewoont
Echt, respect!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Djayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
CaroLang niet meer gezien!
Hier alles goed hoor
geen spannende plannen voor het weekend![]()
jij dan?
Dat klinkt al erg!quote:
Ok, veel plezier!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Djay![]()
Jaaa ga vanaaf lekker opstap.. lekker op mannenjacht![]()
Belsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi carooltje
Vanavond lekker naar vrienden
Gently he. Dont spook them or hurt them in the procesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Djay![]()
Jaaa ga vanaaf lekker opstap.. lekker op mannenjacht![]()
Ik ben zo lief om met mijn neefje en nichtje en buurtkindjes af en toe naar de bios te gaan en die kinderseries te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I'll tryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gently he. Dont spook them or hurt them in the proces
Nope ik helaas niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik rol na mijn werk meteen door naar het leidseplein hoor ik net.
Nog iemand in de buurt?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Nog iemand in de buurt?.
Meestal gewoon bobquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
Kreunen mensen dan echt in bed "Oh, bobby, ga door"?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
Ikke nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Nog iemand in de buurt?.
Mijn ex werd wild als ik haar naam riep tijdens de sexquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
Ik noem mijn liefjes eigenlijk nooit bij hun naam - als ik moest roepen van beneden riep ik gewoon "Lieffie". En verder gewoon he of zo.
Pas als ik boos word ga ik je volledige naam noemen
Nou, dat klinkt niet erg uitnodigendquote:
Klopt,ik nodigde je ook niet uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt niet erg uitnodigend
Maar ik ga naar mijn zussie
Ik beodel voor mensen in het algemeen. Maar bedankt voor de vriendelijkheidquote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
Ik hoef niet naar de kroeg te bellen waar je heen gaat dus?quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik beodel voor mensen in het algemeen. Maar bedankt voor de vriendelijkheid
Dan ben je bijvoorbeeld bij mij al buiten adem voordat je eerste argument eruit isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
Ik noem mijn liefjes eigenlijk nooit bij hun naam - als ik moest roepen van beneden riep ik gewoon "Lieffie". En verder gewoon he of zo.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar de kroeg te bellen waar je heen gaat dus?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben je bijvoorbeeld bij mij al buiten adem voordat je eerste argument eruit is
Alleen alstie bobby heet dan hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dan heb je al 3 mannen gekneveld en zeg je nee hoor alles prima hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dan beter bel je gwn mij.. dan vertel ik het wel of het veilig is of niet
Wat? Ik heb gewoon een lange naam als je hem compleet gaat uitspreken, thats all..quote:
Ow,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en dan heb je al 3 mannen gekneveld en zeg je nee hoor alles prima hier.
[..]
Wat? Ik heb gewoon een lange naam als je hem compleet gaat uitspreken, thats all..
Ja hoor, het gaat lekker snel en we zijn al zeker 2 topics ontopicquote:
ontopic en dat is? kan ik meepratenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja hoor, het gaat lekker snel en we zijn al zeker 2 topics ontopic
Altijd!quote:
Ehm, liefde op het eerste gezicht: Houden van, seks met/zonder namen.quote:
You dirty boyquote:
Daar zit ook een o in....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
kweetniet hoor, maar ze noemen mij steeds god![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |