FAILquote:
Draaaaaaaaaajuuh!quote:
wel gedaan vandaagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaajuuh!
Trouwens aan het werk?
je lijkt een maat van me wel haha , die zegt dat ook altijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
was het maar k.. dan hadden de mannen in dit topic er nog iets aan
het is het proberen iig waardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
zo even een post, zodat ik dit topic misschien een keer kan terug vinden na het weekend...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
zo even een post, zodat ik dit topic misschien een keer kan terug vinden na het weekend...
Wat dacht je van beide plaatjes wegpleuren, zoals we al tijden doen?quote:
Klonk wil vast wel een TT voor me erin zettenquote:
gewoon geen plaatjesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
wie soept de rest er weer in cba atm
moozzie, runx, mad.. crazy 987, logi en ren... ?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
wie soept de rest er weer in cba atm
iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
moozzie, runx, mad.. crazy 987, logi en ren... ?!
Kan je dat ding ook nog ff 100% verkleinen?quote:
fijn weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef draculettetje het volgende:
ik verhuis mezelf naar de bank!
goed weekend allemaal
daarom gewoon lekker blancoquote:
je snapt het echt niet he hahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik fabriek volgende week wel ff een nieuwe
Met OP vind ik hem zelf leukerquote:
Wat een josti zegquote:
inderdaad, moet je continue updaten enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef lynda het volgende:
leuk plaatje boven in met topic titel uitgeschreven, rest lekker simpel blanco.. werkt anders toch niet
quote:
Hou eventuele tekst dan gewoon het zelfdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, moet je continue updaten enzo
tjah, met hetzelfde houden klopt eigenlijk welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou eventuele tekst dan gewoon het zelfde
net zoals met de ksc... die OP staat in Wiki en af en toe past een van de kcs-ers die aan
simpel...
ctrl a, ctrl c, ctrl v...
meer moeite is een nieuw topic dan niet
Dat plaatje maakt het juist leuk >"(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
Wacht even, ik bedoel natuurlijk alleen gaan plaatje in de op. maar tekst wel
Nah vind van nietquote:
Ieder zn eigen meningquote:
nooit?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft niet echt een mening
quote:
het zal vast wel aan de mensen liggen die in de op staanquote:
tja dat kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zal vast wel aan de mensen liggen die in de op staan
Baaaaiquote:
hehe, is het bij jullie ook zo warm daar beneden ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tja dat kanpfff geen zin meer, voor mn gevoel veel te veel gedaan
dat zal best welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ehm, nee nniet echt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dus dat is het probleem ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
ach jah, op zie je 2 tellen, hoe lang heeft het geduurd voor iemand mijn wijzigingen zag ?
ik vind dat je je niet zo aan moet stellen, wat maakt het nou uit manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, nee nniet echt.
Maar eerder dat je die bij moet houden enzo.
Tijd terug was er discussie dus hebben we hem leeg gelaten (op tekst na)
en nu staan plaatjes er weer en komt er weer een discussie.
Plaatjes maken het hier dus niet vrolijker ...
Als ik even mag inhaken, ik vind het ook irritant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind dat je je niet zo aan moet stellen, wat maakt het nou uit man
het is bij mij beneden wel warm jahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe, is het bij jullie ook zo warm daar beneden ?
dat kan niet volgens crazy-m , want plaatjes vrolijkt het niet opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik even mag inhaken, ik vind het ook irritant.
Maak een algemene banner ofzo
ja hier ook man, echt niet normaal hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef Droxz.nl het volgende:
Het is hier wel warm ja, meer benauwd eigenlijk
Sjo, nog 1 laptop en nog 1 desktop... kan ik eindelijk relaxen op vrijdag!
Tijd gaat wel snel zo trouwens hahaha
het is veels te warm om je druk te makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik kan de OP ook helemaal leeg laten
Ik heb nog nergens zo een discussie meegemaakt als hier
mja je moet je toch ERGENS druk om maken he
Maar dan veel kleiner als nu, het is nu bijna een scherm vol met plaatjes en onzin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan niet volgens crazy-m , want plaatjes vrolijkt het niet op![]()
persoonlijk vind ik plaatjes veel leuker eruit zien
nee ik vind het een goed idee hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar dan veel kleiner als nu, het is nu bijna een scherm vol met plaatjes en onzin.
Alleen een standaard banner bovenin met GRTDOJW ofzo, en geen andere plaatjes met namen enzo.
Zo gek klinkt dat toch niet?
Hier ga ik niet eens antwoord op gevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik kan de OP ook helemaal leeg laten
Ik heb nog nergens zo een discussie meegemaakt als hier
mja je moet je toch ERGENS druk om maken he
ontwijk het maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens antwoord op geven
mij boeit het ook niet hoor. wat me wel boeit is weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
De OP is bij mij even groot als het rest van het topic hoor
en wat boeit het nou of een topic met OP 7 pagina´s heeft en zonder OP dan 6?
Storen jullie je er echt aan?
Mij boeit het totaaaaaaaaaaaaaal niet hoe de eerste post eruit ziet maar spreek wel mn voorkeur uit
Nog 1 uur en 3 kwartierquote:
mja het weer is er wel naar, maar gisteren al gedronkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog 1 uur en 3 kwartier![]()
K heb trek in een biertje!
* Droxz.nl zet kratjes bier neer
whehehequote:
welkom terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
tadada ben ik weer
nog iets gemist hier![]()
dacht ik alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom terug.
nee hoor niet echt
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het weer is er wel naar, maar gisteren al gedronken![]()
"Het Kanon"
dat kan je wel zeggen ja. gvd zeg hahahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Lekker doorgezakt?
Niet eens een sixpack gekocht?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen ja. gvd zeg hahahaha
ik had er 4 op, was aardig lam. totaal niet de bedoeling.
nou ja op is maar weer op![]()
whehehe wat een mongoolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
Vrijdagmiddag, er moet gedanst worden
[ afbeelding ]
ja superlekker bier idd. kan je echt van genieten. totdat je op staat van je stoelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet eens een sixpack gekocht?
Ik ben zowaar al bijna 4 weken niet meer lam geweest gek!
Die kanon blijft ook wel erg lekker hoor!
Whehehehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja superlekker bier idd. kan je echt van genieten. totdat je op staat van je stoel![]()
hey eetze man , en gelijk prettig weekend ik ga ervan doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehehe
Het knalt er wel aardig in jah, en vooral als je zo uit het flesje zuipt hahah
Maar k ben ff lunchen, heb nu echt honger!
Jij telt af totdat ik er ben?quote:
quote:
idd nu nog maar 14quote:
wat nou weekend?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd nu nog maar 14![]()
en dan week end :d
erm droxz medium offline is that bad
das iets waar je zelf voor kiestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat nou weekend?
ik moet nog 2 keer werken man![]()
zondagmorgen is het weekend voor mij
en dan maandagmorgen weer vroeg werken
ben er nu al moe van
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat nou weekend?
ik moet nog 2 keer werken man![]()
zondagmorgen is het weekend voor mij
en dan maandagmorgen weer vroeg werken
ben er nu al moe van
quote:
fijn weekend fur ouwe rukkerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik gaat afsluitenmensen prettig weekend en tot laters !!!!!!!!!!!!!! have phunn !!!
niet verklappenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ownedwhehehehehe
je weet zelf wel dat dat niet helemaal waar is
Ej! Tot hoe laat moet jij werken dan, 17:00 ofzo?quote:
kloptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej! Tot hoe laat moet jij werken dan, 17:00 ofzo?
Dat schiet wel aardig op jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
klopt
ben dus al bijna klaar
lange demo gehad van de website en cms voor elk onderdeel wel een uur
jaah dank jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat schiet wel aardig op ja
Maar hup afsluiten jij, je hebt weekend man!
Bedankt voor je inzet!
JAH natuurlijk hebben we er zin inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguhhebben we er een beetje zin in?
jij ook he bedankt voor je demotivatie ofzo ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAH natuurlijk hebben we er zin in
Denk dat ik maar eens richting huis ga samen met![]()
Bedankt voor jullie inzet!
quote:
quote:
tja het leven is niet 1 groot feest alhoewel in jullie gevalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen had iedereen weekend
en LL en ik moeten werken![]()
quote:
bij ons is het feest als we werkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tja het leven is niet 1 groot feest alhoewel in jullie geval
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij ons is het feest als we werken
quote:
Bedankt voor je inzet !!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAH natuurlijk hebben we er zin in
Denk dat ik maar eens richting huis ga samen met![]()
Bedankt voor jullie inzet!
Dank je wel draakje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:40 schreef draculettetje het volgende:
goed weekend allemaal
sgele heeeel veeeeel plezier!
Jij ook bedankt voor je inzet he... k ging pas 18:15 bij mij werk weg jah!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet !!!!
Ongezien de tyfus !!!!
Goedemorgen !!!!
Met al onze vriendenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
zitten we hier weer alleen met zijn tweetjes![]()
quote:
paintballen is voor mietjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:32 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
* Sgele gaat straks met de teams van het werk paintballen
Nou en ofquote:Op maandag 18 mei 2009 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
Morgen. Allemaal nog een beetje zin in vandaag ?
haha ach jahquote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou en of
Alleen jammer dat ik eerst nog moet werken
voor mij iets langer ....quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor mij iets langer ....
dadelijk om 9:30 vergadering tot 11 hier in ehv
vervolgens om 13:30 richting breda
om 14:30 weer vergadering
dan om 16:00 tot 21:00 cursus in breda
dat...quote:Op maandag 18 mei 2009 07:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
need coffee ...... Must get coffee hahaha
dat...quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou en of
Alleen jammer dat ik eerst nog moet werken
nee, is rustige dagquote:Op maandag 18 mei 2009 08:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das echt een dikke fail !!!!!!!!!!!!!!![]()
2 daagjes en dan weekend
Hmm ik moet er nog 4..quote:Op maandag 18 mei 2009 08:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das echt een dikke fail !!!!!!!!!!!!!!![]()
2 daagjes en dan weekend
Alweer?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm ik moet er nog 4..
Waarvan 2 dagen om 12 uur naar huis
En daarna 2.5 week vakantie
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 mei 2009 08:54 schreef Droxz.nl het volgende:
3 dagen, en dan weekend!
Vrijdag lekker vrijgenomen, donderdag feeestdag......
GVD 5 uur slapen is echt te weinig
Dat helaas niet... maar ik heb nu al wel zoveel vakantiedagen dat ik 2 maanden nonstop vrij kan nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alweer?
Heb jij 3 maanden vakantie per jaar ofzo?
Mogguh kleine smurf!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEE
Goede morgen grote smurf
Djeez, hoe krijg je dat voor elkaar man?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat helaas niet... maar ik heb nu al wel zoveel vakantiedagen dat ik 2 maanden nonstop vrij kan nemen
Tripack, mogguh jongen!quote:
jah best welquote:Op maandag 18 mei 2009 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tripack, mogguh jongen!
Jij ook een lekker weekend gehad?
je moest es weten hoeveel zin ik hebquote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, mogguh Droxz, patrick en Crazy
Ik, als echte authentieke rasoptimist vraagt zich natuurlijk wel het volgende af...![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik welquote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh kleine smurf!
Nog een lekker weekend gehad daar?
Moet ook gebeuren toch, is wel eens lekkerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jah best welwel lekker rustig aan gedaan
tuurlijk, mag tot 21:00quote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik, als echte authentieke rasoptimist vraagt zich natuurlijk wel het volgende af...![]()
![]()
![]()
![]()
Als authentieke ras-Prive-Demotivator krijg je natuurlijk het volgende antwoord:quote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 18 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als authentieke ras-Prive-Demotivator krijg je natuurlijk het volgende antwoord:
"STERF BITCH!!!"
K ben vrijdag ook maar weer eens naar de bios geweest, naar die nieuwe van Tom hanks... wat een kutfilm ouwe!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel
filmpje, stappen
dus goed gehad
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
je moest es weten hoeveel zin ik hebHehe, weten we dat je van je werk houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Mogguh WLquote:Op maandag 18 mei 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
Vrijdag was ik de demotivator van jouquote:Op maandag 18 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als authentieke ras-Prive-Demotivator krijg je natuurlijk het volgende antwoord:
"STERF BITCH!!!"
moggelquote:
Ej WL, ouwe zuipert!quote:
VrijdagMIDDAG hequote:
zeg maar het boek was beter??quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
K ben vrijdag ook maar weer eens naar de bios geweest, naar die nieuwe van Tom hanks... wat een kutfilm ouwe!
* Droxz.nl mag nooit meer een film kiezen![]()
Klinkt goed man! Mag hier ook zkr niet klagen!!!!
morguuh WLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |