Wiskey cola is lekker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zat gister aan de wodka sinas. Dat vind ik me toch een partij goor zeg
Of jou ook wel zien zitten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou dan moet ze toch aardig kachel zijn hoor
Maar bij jou zou ik het ook sowieso niet doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik drink niet dus bij mij zal het niet werken.
Ook niet te zuipen, zo fucking zoet dat je je tanden bij wijze van spreken je mond uit voelt rottenquote:
Ja true, maar dan hoeft ze net zo goed niks op te hebben. Been there done thatquote:
voor de cola bedoel je anders komt het vast niet door je keel zonder het na drie seconden weer uit te kotsenquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hoeft ze net zo goed niks op te hebben. Been there done that
Lijkt mij ook wel wat. Heb een hoop koters nog niet gezien.quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar bij jou zou ik het ook sowieso niet doen.
Ik ben geen koter meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat. Heb een hoop koters nog niet gezien.
Nee sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
voor de cola bedoel je anders komt het vast niet door je keel zonder het na drie seconden weer uit te kotsen
Als ie nog weet waar ie mee bezig is zou ie het vast niet doen nee.quote:
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterquote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ie nog weet waar ie mee bezig is zou ie het vast niet doen nee.
vannacht word ik nog een jaar ouder puur repekst dusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterEn volgens mij is enkel robro ouder dan ik
Zo dan. Hoe oud word je? Je hebt het uit je fobo gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
vannacht word ik nog een jaar ouder puur repekst dus
Mentaal iig niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iedereen die jonger is dan ik vind ik een koterEn volgens mij is enkel robro ouder dan ik
Mentaal switch ik tussen 4 en 55.quote:
HAHAHA!!!!!!111!!1! SPELLINGFAALquote:
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zo dan. Hoe oud word je? Je hebt het uit je fobo gehaald
Alvast gefeli, btw.
loller!!!111!1einz!!!11!!one!!!11bbq!!11quote:
Whehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer niet
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
22 maar gedraag met nog steeds als iemand van 14 en zie eruit als iemand van 16 dus ik ben een soort van nazaat van jezus christus maar soms is wel vervelend maar meestal weer niet
GeenStijlquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef Hyman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_beatbox_skills.html
quote:
In jaarringen.quote:
Nee.quote:
Mental image.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |