Ik luister het eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef oshiro het volgende:
Ik betrap mezelf op meebleren met bullet for my valentine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
ik hoop dat je veloederd serieus expres verkeerd schreefquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Nederlandse taal verloederd sowieso toch wel.
Nou dan ga je toch buiten staan bij de stairway, bij de uitsmijters, kun je het fort daar ook bewakenquote:
OVER THE TOP, OVER THE TOP!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef oshiro het volgende:
Ik betrap mezelf op meebleren met bullet for my valentine.
Ik had het eerst met een T maar firefox zei dat het met een D moest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hoop dat je veloederd serieus expres verkeerd schreef
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik luister het eigenlijk niet meerIk ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik luister het eigenlijk niet meerJa ik heb het net weer even aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, mensen die zeggen dat BFMV emo isgewoon metalcore die handel.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had het eerst met een T maar firefox zei dat het met een D moest.
Klopt het is ook metalcorequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik heb het net weer even aangezet
Trouwens, mensen die zeggen dat BFMV emo isgewoon metalcore die handel.
As i scream aim and fire, the death toll grows higher!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OVER THE TOP, OVER THE TOP!
RIGHT NOW IT'S KILLING TIME.
Wat doe jij ineens slimquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
As i scream aim and fire, the death toll grows higher!!
Die doet het wel goed ja
Nouja Kane en zo mogen ze van mij emo noemen ook al is het dat niet. Wat een zuigbandquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
Mensen noemen alles wat een gitaar vasthoudt emo tegenwoordig dus tja.
Dat is dan het verkeerde fort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch buiten staan bij de stairway, bij de uitsmijters, kun je het fort daar ook bewakenKomen we af en toe wel een drankje langsbrengen en een praatje maken
Dat korte riffje in Hit The Floor vind ik zo goed heh.quote:
dit vind niet emo hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:40 schreef Desunoto het volgende:
Mensen noemen alles wat een gitaar vasthoudt emo tegenwoordig dus tja.
Ik neem wel een laptop mee, kun je ook op de meet moddenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee, kun je ook op de meet modden
J'ai tout.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Chuck.Norris het volgende:
als je aan het praten bent, en je kent ze al een beetje, zorg dat ze op een of andere manier over je borstkas wrijft, verzin zelf maar een manier hoe je tot deze situatie komt
én dan zeg je gwn, nu mag ik aan jouw borsten komen hé![]()
je zal verrast zijn hoe vaak dit egt lukt
Klonk fucking tof totdat die gast begon te schreeuwen.quote:
I don't give a crapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klonk fucking tof totdat die gast begon te schreeuwen.
quote:
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]Ja je weet waarin je verzeild bent geraakt als mod he
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.
Ik bedoel dat je je tussen de krochten van de samenleving/fok! moet bevinden en nog interactie mee moet hebben ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou ja, heeft niks met mod zijn te maken denk ik dat ik zo'n 'versier truc' een beetje vreemd vind en niet denk dat het werkt.
Nou dan moet ze toch aardig kachel zijn hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.
Dat zou kunnen, ik drink niet dus bij mij zal het niet werken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze genoeg gezopen heeft, het best nog wel eens zou lukken.
Ach, ik kwam hier ook al voor het mod zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je je tussen de krochten van de samenleving/fok! moet bevinden en nog interactie mee moet hebben ook
Ja maar toen kon je ze nog negerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ach, ik kwam hier ook al voor het mod zijn.
Ik zat gister aan de wodka sinas. Dat vind ik me toch een partij goor zegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
Wat zullen we drinken zeven dagen lang wat zullen we drinken wat een dorst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |