Dat is juist je redding dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
En anders is er nog het probleem dat tijdsslot heet.
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
En anders is er nog het probleem dat tijdsslot heet.
18 mei, 19 mei, 20 mei, 25 mei, 26 mei de hele dag, 2 juni & 3 juni.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?
Nou nou, wat een fijne datumsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef xalo het volgende:
[..]
18 mei, 19 mei, 20 mei, 25 mei, 26 mei de hele dag, 2 juni & 3 juni.
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je zit in een kluis met een tijdslot en als je niet op tijd uit de kluis bent gaat het op slot en kom je er niet meer uit?
Ik vind ze beter dan die van jou hoor.quote:
Datums kan ookquote:
log je toch in veilige modus als admin inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.
Nouja DXM is ook nog goed voor andere dingen, als je het flesje in 1 keer helemaal achterover slaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
LOTGENOOT.
Hoestdrank. Maar dat heeft weinig effect bij mij tot nu toe.
GMTAquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Datums kan ook.
da·tum de; m -s, data (vermelding van) dag, maand en jaar; dagtekening; zie data
Ander account wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Bijna. Er gaat een of ander vaag iets af wanneer ik langer dan 'n uur achter de computer zit, en na 10 minuten sluit de computer zich af en start 'ie niet meer op onder mijn account.
Antwoordquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Hyman het volgende:
RESULTAAT
da·tum de; m -s, data (vermelding van) dag, maand en jaar; dagtekening; zie data
Dilemmaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Antwoord
Dat hangt van de betekenis af. Als je het hebt over een datum op de kalender (13 januari 1999), dan spreek je in het meervoud meestal over datums. Maar data is ook mogelijk. Als je het hebt over gegevens, bijvoorbeeld in een geautomatiseerd bestand, dan spreek je over data.
Zegt meneer taaladvies.
jawel ik vraag me serieus af of mensen die denken dat datums verkeerd is wel enige vorm van educatie hebben genoten aangezien je dit al in groep 3 leertquote:
Die van m'n broertjes, maar dat doe ik ze niet aan. En ondertussen kan ik 't al hacken, maar omdat 't bijna examens is mag ik dat niet van mezelf.quote:
Weet ik, maar toch.quote:
Mwah valt nog wel mee hoe hard het gaat. Vandaag gaat het wel wat harder iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef oshiro het volgende:
Pub gaat echt weer hard de laatste tijd! Net als in the good old days
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
jawel ik vraag me serieus af of mensen die denken dat datums verkeerd is wel enige vorm van educatie hebben genoten aangezien je dit al in groep 3 leert
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.quote:
ik ben weer terug je merkt gelijk een stijging van het algemene niveau jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:33 schreef oshiro het volgende:
Pub gaat echt weer hard de laatste tijd! Net als in the good old days
Hihi. En ja, ik heb maandag Nederlands. En ja, dat gaat goedkomen want ik had gelijk.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.
Precies.quote:
Fout aangeleerd dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout is
Ja truequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah valt nog wel mee hoe hard het gaat. Vandaag gaat het wel wat harder idd.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben weer terug je merkt gelijk een stijging van het algemene niveau ja
Jaa, maar ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Hihi. En ja, ik heb maandag Nederlands. En ja, dat gaat goedkomen want ik had gelijk.
Dat zegt hij niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat soms ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Die van m'n broertjes, maar dat doe ik ze niet aan. En ondertussen kan ik 't al hacken, maar omdat 't bijna examens is mag ik dat niet van mezelf.
Oh pleasequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan zal ik die leraar aanklagen wegens het schade toebrengen aan de nederlandse taalquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb vroeger altijd geleerd dat datums fout is
Dat er meerdere topics in een dag gingen? Nu nog steeds hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja trueMaar er waren een tijdje terug dagen dat er meerdere dagen in een topic gingen
Ik bewaak het fort.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou zeg! Wat voor mod ben je nou helemaal.
De Nederlandse taal verloederd sowieso toch wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan zal ik die leraar aanklagen wegens het schade toebrengen aan de nederlandse taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |