Ik had de grootste pielemans van allen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In dat geval ben je van een drieling die bij geboorte uit elkaar is gehaald.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had de grootste pielemans van allen.
Zeg Lieke, je stond er zo goed voor, waarom heb je het niet gehaald? "Tja, Dennis hield me tegen met leren".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Oh wacht, dan is het mijn schuld zometeen als je zakt.
LOTGENOOT.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Mogge. Weet iemand hier iets simpels tegen hoestbuien?
wodkaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Zeg Lieke, je stond er zo goed voor, waarom heb je het niet gehaald? "Tja, Dennis hield me tegen met leren".
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.quote:
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.quote:
Pak. Toetsenbord. Vast. Met. Je. Handen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.
Alvast een screenshotquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Desunoto het volgende:
Mijn Mirrors download is op 24%. Die is over een uur of 2 wel klaar denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suddenly there was a change.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.
En meiden poepen schijnbaar niet.
Dus helemaal niks moet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Alvast een screenshot?
Klik op eigen risico
Gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat raad jij me aan?![]()
![]()
Oké, beter gezegt: Als ik niet vermoord wil worden, moet ik nu gaan leren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
NIks moet behalve poepen zeggen ze wel eens.
En meiden poepen schijnbaar niet.
Dus helemaal niks moet.
Ik dacht, dat vinden jullie vast wel interresant om te weten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef -SG- het volgende:
18,19,20,25,27 en 03 zijn de datums van mijn examens
Peperrmuntquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef oshiro het volgende:
Zal ik een studie ban voor je regelen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n handen willen niet van 't toetsenbord af.
Raam is te ver weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pak. Toetsenbord. Vast. Met. Je. Handen.
Gooi. Raam. Uit.
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zal ik een studie ban voor je regelen?
En wat nou als ik een ban wil terwijl ik niet hoef te studeren?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij faalt, ik heb veel betere datums.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef -SG- het volgende:
18,19,20,25,27 en 03 zijn de datums van mijn examens
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan bestaat er nog het probleem dat msn heet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je praat hier wel over Lieke hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpen
Zulke goede datums dat je gisteren zelfs niet mee kon.quote:
Over 10 minuten ben ik van msn af.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.
Geen probleem, ik leg het wel even achter neer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En wat nou als ik een ban wil terwijl ik niet hoef te studeren?
Dan moet iedereen op msn haar negeren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog op msn praten dus dat heeft geen zin.
Er zit een afmeldknopjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan bestaat er nog het probleem dat msn heet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dat moet nog een Nederlands examen maken?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:23 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Alvast een screenshot?
Klik op eigen risico
he bah, was net aan het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom corrigeer je serieus iets waar je geen verstand van hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het was alleen maar een vraag, geen opdracht/verzoekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen probleem, ik leg het wel even achter neer.
Het kan beide.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, zo ver gaat het niet hoor. Als ik het écht wil, ben ik zo achter de computer vandaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je dit soort amorfe apaten willen helpen laat ze zichzelf lekker de vernieling in helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |