Omdat het merendeel hier mannelijk is, Eerstvolgende lapo van mij krijg jij een naamtopique (wel helpen herinneren)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
misschien door dit soort emoachtige opmerkingenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Waarom houdt iedereen van xalo en niet van mij? Ik heb maar 1 naamtopic en zij al 1000.
Omdat Lieke een meisje is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het merendeel hier mannelijk is, Eerstvolgende lapo van mij krijg jij een naamtopique (wel helpen herinneren)
Omdat ik 'n meisje ben. Goede reden toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef Desunoto het volgende:
Scheer je weg jij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
misschien door dit soort emoachtige opmerkingen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat ik 'n meisje ben. Goede reden toch?
Welkom in Puber- en Tienertalk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en Heimen hebben gelijk denk ik.
Stelletje pubers.
Ik ben het orakelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij en Heimen hebben gelijk denk ik.
Stelletje pubers.
Hoi.quote:
He Heimen.quote:
Ik zit in Zwolle op schoolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Heimen.
Ik zag vandaag iemand die echt zo erg op jou leek.
In Ermelo, op een school, iemand met 3 monitoren.
Op het ROC in Almere, qua uiterlijk leek ie veel op je en qua uitspraak en gedraag
Ik zat een keer zo 's nachts te zappen en toen, na 1829 seksreclames, kwam ik voorbij een of ander poker programma nummer 617 en daar zag ik Heimens tweelingbroer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He Heimen.
Ik zag vandaag iemand die echt zo erg op jou leek.
In Ermelo, op een school, iemand met 3 monitoren.
Op het ROC in Almere, qua uiterlijk leek ie veel op je en qua uitspraak en gedraag
Phatte shit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat een keer zo 's nachts te zappen en toen, na 1829 seksreclames, kwam ik voorbij een of ander poker programma nummer 617 en daar zag ik Heimens tweelingbroer.
Fuck, ben ik de verkeerde school ingelopen met m`n messenquote:
Ohja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Phatte shit.
Wij zagen Thoms broer op het bevrijdingsfestival
Heul niet, hij bleef in Almerequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Phatte shit.
Wij zagen Thoms broer op het bevrijdingsfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |