Ik kom er ook weinig meer en als ik er kom ga ik wel via het metrostationquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
mee eensgelukkig kom ik er tegenwoordig niet meer
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:10 schreef vipergts het volgende:
Dat komt omdat een of andere zwakzinnige kunstenaar had bedacht dat mensen eens op een andere manier als in een rechte lijn van een trap gebruik moeten maken. het is de bedoeling dat je schuin loopt.
Ze moeten kunstenaars gewoon iets neer laten zetten wat niet in de weg staat of waar normale mensen geen last van hebben.
Ja, of je kunt hartaanvallen gewoon voorkomen door geen gekke kuttrappen te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.
Hadden ze beter een mooie helling kunnen maken ipv een trap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, dat is zo omdat de brandweer en een ambulance in de koopgoot moeten kunnen komen. Stel dat je een hartaanval krijgt. Dan is het toch wel fijn dat de ambulance over die trap naar je toe kan komen.
ja als je 12 benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:17 schreef Lakai het volgende:
Is leuk om met je skateboard vanaf te rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |