ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Gekke-Henkie het volgende:
tegewoordig is het andersom vrouwe moeten werken en mannen thuis zitten op de kindere passen
lijkt me wel goed idee eigenlijk
idd laten we de rollen maar eens omdraaienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zo
ik ken zon neger die zit elke dag op ze balkonnetje wiet te roken en die luistert de heletijd reggayquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:19 schreef BrickTop het volgende:
Dat liedje gaat alleen over negermannen, ja dan klopt de tekst wel.
Het zijn natuurlijk alleen weer blanken op die foto.
Ja, en gewoon een schoonmaakster inhuren voor het huishouden. Koken wil ik nog wel doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja ik zou het prima vinden. Lekker met je kind golfen of zo
zo zou het perfect zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef Gekke-Henkie het volgende:
tegewoordig is het andersom vrouwe moeten werken en mannen thuis zitten op de kindere passen
lijkt me wel goed idee eigenlijk
Kijk díe is dan wel weer tof.quote:
whehehe, wat een figuurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Hier het tegen argument.
`Every brick you see is there because a man put it there !`
"If you'd hit the treadmill a little more you'd be in front"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Hier het tegen argument.
`Every brick you see is there because a man put it there !`
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |