Ik schrok ook echt van die prijzenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef mrbox het volgende:
Waarom is in utrecht wonen zo tof ? Tis duur en je komt er zo goed als niet meer weg met de auto in de ochtend ?
Ja... Studeren....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vandaag studeren????
ik wil ook studeren maar heb nog geen boeken
en de boeken die ik al had zijn niet meer geldigzonde van mn geld man! sjee
Zou je denken? Ik ben echt een schijterd hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat durf jij![]()
al hoop ik natuurlijk dat je wel iemand mee krijgt
Een voorstelling aangeraden door Cue: Ernst van de Paschquote:
Jep zeker als je in utrecht wil wonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik schrok ook echt van die prijzen
Maar dat is dus normaal daar?
quote:
Nja het bedrijf staat in Lunetten, dat is geloof ik een voorstad / wijk van Utrecht, dus dat zal wel ietsjes goedkoper staan dan Utrecht zelfquote:
Oow bah, herkenbaar. Succes!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Mijn ex kan me inderdaad moeilijk loslaten. Hij praat me een schuldgevoel aan terwijl hij diegene is die dingen heeft gedaan die gewoon niet kunnen in een relatie.
Waarom doe je dan uberhaupt nog moeite?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Mijn ex kan me inderdaad moeilijk loslaten. Hij praat me een schuldgevoel aan terwijl hij diegene is die dingen heeft gedaan die gewoon niet kunnen in een relatie.
ow daar ga ik ook met Cue heen geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
[..]
Ja... Studeren....De tentamens komen eraan, maar ik heb er zo géén zin meer in, haha
Ik moet er één van de 5 halen voor mijn BSA dus ja.. Motivatieprobleem!![]()
Heb je al een kleine boekenlijst of niet?
[..]
Zou je denken? Ik ben echt een schijterd hoorMaaaár wie weet!
[..]
Een voorstelling aangeraden door Cue: Ernst van de Pasch
/shrink-modequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:16 schreef Sinceria het volgende:
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom doe je dan uberhaupt nog moeite?
Damn, dat lijkt me kutquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite, maar ik kan hem niet ontwijken, we wonen nog steeds in hetzelfde huis.
Soms vind ik dat jij nogal (te) veel vanuit je eigen referentiekader redeneert.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in - als je reizen niet leuk vindt moet je het niet doen. Ik snap je alleen gewoon niet. Ik ben nu 32 en heb echt een hele goeie baan en ben trotse eigenaar van een groot huis in de Amsterdamse binnenstad. Ik heb echter nooit nagedacht over uitzet en toen ik de kans op uit huis gaan had heb ik die gewoon gegrepen (ondanks dat ik fijne ouders heb). Je kunt niet je hele leven plannen - leef ook eens op gevoel en wees impulsief
Nou, echt een klootzak is het niet. Hij weet gewoon niet wat hij ermee aan moet. Dat maakt het moeilijk, want ik heb geen hekel aan hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Dan ben je trouwens echt een klootzak, als je zelf dingen verkeerd doet, het gaat uit en de andere dan een schuldgevoel aanpraten...![]()
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt me kut.
Nou, sterkte er mee dan..
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...
Dan leert hij het vanzelf wel af
Of ben ik nu gemeen?
Laat me raden, jij weet nog wel "iemand"?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon een keer een andere gast meenemen naar huis en laten slapen, extra luidruchtig doen...
Of ben ik nu gemeen?
Wat is renederen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:21 schreef dawg het volgende:
Soms vind ik dat jij nogal (te) veel vanuit je eigen referentiekader renedeert.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of ben ik nu gemeen?
Na een aantal examens volgende week. Mijn ex is namelijk autistisch en als hij nu zou moeten verhuizen zou dat hem zo in beslag nemen dat hij die examens waarschijnlijk helemaal verneukt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef KudFokker het volgende:
Wanneer gaat 1 van jullie het huis dan uit Sinc ?
Neeee!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik tot zo iets in staat zo zijn zou ik mezelf van het balkon gooien denk ik.
Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik tot zo iets in staat zo zijn zou ik mezelf van het balkon gooien denk ik.
quote:
quote:
Nee, dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij weet nog wel "iemand"?.
Hmm maar hij gaat nu sowieso met een kut gevoel die examens in, omdat hij weet dat wanneer die voorbij zijn hij weg moetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Na een aantal examens volgende week. Mijn ex is namelijk autistisch en als hij nu zou moeten verhuizen zou dat hem zo in beslag nemen dat hij die examens waarschijnlijk helemaal verneukt.
quote:
Dat is klote. Ik heb net een lekkere kipburger zitten opsmikkelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef KudFokker het volgende:
Godver ark, wat heb ik een honger zeg
Maar moet nog wachten
Nee daar is niets aan te doen inderdaad. Ik ga het niet weer aanmaken om die reden ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm maar hij gaat nu sowieso met een kut gevoel die examens in, omdat hij weet dat wanneer die voorbij zijn hij weg moet
Maar daar is niks aan te doen helaas...
Wat heeft hij gedaan als ik vragen mag?
idd, vertel eens meer over je toekomstige exquote:
Water in mijn mond nuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:30 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat is klote. Ik heb net een lekkere kipburger zitten opsmikkelen
venco nu al vergeten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, vertel eens meer over je toekomstige ex.
Nee, wie zegt dat ik ga worden dan?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat ik ga worden dan?.
Ik ben nog steeds op venco.
Nou danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niet.
En wanneer gaan jullie daten? 1 op 1? En dan wel hier verslag doen natuurlijk.
Down boy downquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje deprimerend om het over mijn volgende ex te hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heetwijf, jij loopt achter alles aan wat 36 graden of warmer is en in het bezit is van tieten en een kut.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat ik ga worden dan?.
Ik ben nog steeds op venco.
RealZeus, jij neemt alles en iedereen een klein beetje te serieus en begint een beetje in herhaling te vallenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heetwijf, jij loopt achter alles aan wat 36 graden of warmer is en in het bezit is van tieten en een kut.
Komt vast wel goed toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
ja, dat weet ik dus nog niet, ze durft het vooralsnog nog niet aan.
Grapjasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja het bedrijf staat in Lunetten, dat is geloof ik een voorstad / wijk van Utrecht, dus dat zal wel ietsjes goedkoper staan dan Utrecht zelf
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RealZeus, jij neemt alles en iedereen een klein beetje te serieus
Ik ben geboren in de tijd van lp's en omdat platen wel eens blijven hangen doe ik dat ook wel. Voorst onthoud ik niet elke zin die ik ooit op dit forum heb uitgekraamd.quote:en begint een beetje in herhaling te vallen.
Nee, Skunk Anansie is veel leuker dan tvquote:
Dat verschilt per topic, is MM er kan ik het wel vergeten, met ripley en pien85 in de buurt is het weer een stuk zonnigerquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, Skunk Anansie is veel leuker dan tv
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow daar ga ik ook met Cue heen geloof ik.
ow motivatieproblemen qua studie... dat ken ik... misschine moet je denken aan het g rotere geheel: als je klaar bent kan je leuk werk doen ofzo? en dan ben je er maar vanaf...
oh dat is iets waar ik ook wel tegenop zie: dat je dan elk moment als je aan het chillen bent denkt: oh ik zou nu ook kunnen studeren
maar....ik laat me niet tegenhouden!
Dat is niet zo moeilijk, met de tv van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, Skunk Anansie is veel leuker dan tv
Heeft je dat eerder in de weg gestaan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verschilt per topic, is MM er kan ik het wel vergeten, met ripley en pien85 in de buurt is het weer een stuk zonniger.
+1 note voor MM.
Verbazingwekkend genoeg, eigenlijk niet neequote:
Nou dan!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg, eigenlijk niet nee.
Ik heb chocolade gegeten.quote:
Middagquote:
Hallowquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
MiddagIedereen is nog lunchen denk ik...
quote:
De waarheid is soms hard hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verschilt per topic, is MM er kan ik het wel vergeten, met ripley en pien85 in de buurt is het weer een stuk zonniger.
+1 note voor MM.
Ja, das ook een goed nummer!quote:
Hoge hakken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg iedere keer maar commentaar op mijn schoenen, waarom ik hierop kan lopen
Die gevallen waarmee je weleens vast komt te zitten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik krijg iedere keer maar commentaar op mijn schoenen, waarom ik hierop kan lopen
Wat voor schoenen heb je aan dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Nouk84 het volgende:
quote:[..]
Die gevallen waarmee je weleens vast komt te zitten?
Ben ik warmer dan 36 graden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RealZeus, jij neemt alles en iedereen een klein beetje te serieus en begint een beetje in herhaling te vallen.
quote:
Ja, maar dan iets andersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef automatic_ het volgende:
Die gevallen waarmee je weleens vast komt te zitten?
Pumpsquote:
Ahhh, dat is nu echte liefdequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef rival het volgende:
ik ben verliefd op onze kantinemevrouw![]()
de snack is hier al sinds jaren kroket, kipburger, broodje bal met satesaus of een broodje hotdog...
en elke vrijdag vraag ik waar mijn frikandel is![]()
Vandaag waren het frikandellen![]()
Echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begreep de opmerking die ik wel eens krijg koele kikker.. Maar dat heeft daar dus ook niets mee te maken.. Hmm...quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Echt wel!
+1 voor consequent blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
[..]
Echt wel!
MannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
[..]
Echt wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
18 septquote:
Denk dat de Eerste Hulp dan overuren zou draaien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Oh. Nice.
Bijna elke vrouw zou verplicht hakken moeten dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |