Dat eerste komt mij ook akelig bekend voor; het is dat mijn vriendin dat ooit eens zei "Van waarom doe je dat eigenlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:12 schreef piekartz87 het volgende:
als ik stilsta in de auto voor een stoplicht zet ik de auto om de 5 seconden opnieuw in de 1ste versnellingstel je voor dattie er niet goed in zit als je weg wilt rijden.
Ik moet ook 's avonds als ik in bed ga liggen nog even de laptop aan, ook al moet ik er net zo vroeg uit, ( zoals morgen)
Ik haal 'm er niet uit, maar ik voel wel iedere keer of hij in de versnelling staatquote:Op maandag 18 mei 2009 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat eerste komt mij ook akelig bekend voor; het is dat mijn vriendin dat ooit eens zei "Van waarom doe je dat eigenlijk" het was mij nou nog nooit opgevallen
![]()
Automatisme enzo
Ik tel ook alles en bij mij is het mooie getal altijd een priemgetal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Olment het volgende:
Mijn rare tic is dat ik alles tel. Ik weet hoeveel traptreden elke trap heeft waar ik kom, zorg er onbewust ook voor dat ik telkens met mijn linkervoet eindig (eerste voet boven)
Eet nootjes/dropjes/snoepjes of andere dingen met 1 tegelijk en tel ook hoeveel ik er gegeten heb, dit moet op een "mooi" getal uitkomen voordat ik ermee stop. (10-25-100)
dat 'meetypen' in gedachten doe ik ook hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik tel ook alles en bij mij is het mooie getal altijd een priemgetal.
Onderweg tel ik altijd apenbomen. Uiteraard moet het dagaantal op een priemgetal uitkomen en ik loop/reis gerust een eind om als ik weet dat ergens een apenboom staat en daarmee mijn dagaantal op een priemgetal uitkomt.
De kookwekker móet op een priemgetal gezet worden, waardoor eten soms net iets te gaar of te rauw is.![]()
En ik typ in gedachten mee wat mensen zeggen, maar dat hebben mijn vader en zus ook dus dat is vast niet raar.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:26 schreef Spiegelei het volgende:
1) Als ik M&M's eet leg ik ook altijd alles op kleur (van de regenboog) en ik moet van elke kleur evenveel eten.
Bij Hamka's eet ik "per hokje". In gezelschap eet ik dan ook liever geen stroopwafels of Hamka's en als het dan echt "moet"dan eet ik ze gewoon op omdat ik ze eigenlijk toch liever op mijn manier opeet.....
Doe je dit met het nieuwe rijden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik haal 'm er niet uit, maar ik voel wel iedere keer of hij in de versnelling staat.
Tegenwoordig probeer ik mezelf aan te leren om -als ik niet vooraan sta- 'm in z'n vrij te laten en pas in de versnelling te zetten als het stoplicht groen wordt.
Hangt er vanaf. Soms een combinatie van beide.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Doe je dit met het nieuwe rijden?
Dus uit laten rollen en pas als je stilstaat in de 1 zetten?
Of schakel je gewoon terug tot je in de 1 voor het stoplicht staat?
Wat fijn dat je 7 getallen als voorbeeld gaf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
Een getal dat alleen deelbaar is door één en door zichzelf.
2, 3, 5, 7, 11, 13,17 etc.
Bewustquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je 7 getallen als voorbeeld gaf.
oke... Nog ff opgezocht op wiki, snap t alleen nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
Een getal dat alleen deelbaar is door één en door zichzelf.
2, 3, 5, 7, 11, 13,17 etc.
Ja, maar deze getallen zijn alleen deelbaar door één en door zichzelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef SweetCandy het volgende:
[..]
oke... Nog ff opgezocht op wiki, snap t alleen nog niet(wiskunde and me
)
Elk getal is toch deelbaar door 1 en door zichzelf:S?
Heb ik ook, maar dat is omdat ik beide al zo'n 4 keer verloren ben xDquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef stievun1234 het volgende:
Als ik een sleutel of geld in m'n zak heb, om de 3 minuten voelen of het er nog inzit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef donzine het volgende:
Telefoon pakken, kijken hoe laat het is, terug stoppen, en dan beseffen dat je gewoon nog steeds niet weet hoe laat het is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |