abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2009 @ 22:16:43 #101
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69133709
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Syb.ren het volgende:
Ik moet dus altijd iets in mijn handen hebben, zo heb ik nu zo'n doosje waar een SD-kaart in zit vast. Echt heel stom...
Oh, dat ken ik ja. Dat heb ik soms ook
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 17 mei 2009 @ 22:28:21 #102
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_69134162
Ik zit altijd aan de band van de schoudertas die ik om heb, ook al heb ik die tas niet om. Dan zit ik dus aan een band die er niet is. Dat moet er dus heel apart uit zien voor iemand anders, lijkt me .
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:36:09 #103
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_69134441
Ik MOET iets te lezen hebben als ik op het toilet ga zitten.. Nogal eens frustrerend op het werk bijv. Zo heb ik de labels in mijn broeken al duizenden malen gelezen
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:41:48 #104
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69134641
Als ik winegums of M&M's eet, moet ik altijd de verschillende kleuren scheiden.
Dan heb ik bijvoorbeeld 10 snoepjes van elk kleur gesorteerd en dan MOET ik telkens 1 snoepje van een verschillende kleur eten totdat ik 9 snoepjes van elk kleur overhoud en ga zo maar door.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 17 mei 2009 @ 22:42:58 #105
183846 joepie91
pi_69134690
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik winegums of M&M's eet, moet ik altijd de verschillende kleuren scheiden.
Dan heb ik bijvoorbeeld 10 snoepjes van elk kleur gesorteerd en dan MOET ik telkens 1 snoepje van een verschillende kleur eten totdat ik 9 snoepjes van elk kleur overhoud en ga zo maar door.
Haha, ook herkenbaar
  zondag 17 mei 2009 @ 22:45:35 #106
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69134769
Wanneer ik moet poepen kan ik er niet tegen als ik mensen hoor praten.

Het moet ÓF doodstil zijn ÓF ik moet muziek luisteren ÓF ik moet een constant geluid horen (gezoem of iets dergelijke) anders kan ik nog zo mijn best doen maar krijg ik er niets uit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_69135114
Als ik de deur uitga draai ik de kranen zover dicht als mogelijk en controleer dat dan nog eens drie keer bij elke kraan.
pi_69138831
als ik stilsta in de auto voor een stoplicht zet ik de auto om de 5 seconden opnieuw in de 1ste versnelling stel je voor dattie er niet goed in zit als je weg wilt rijden.

Ik moet ook 's avonds als ik in bed ga liggen nog even de laptop aan, ook al moet ik er net zo vroeg uit, ( zoals morgen )
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_69141909
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer ik moet poepen kan ik er niet tegen als ik mensen hoor praten.

Het moet ÓF doodstil zijn ÓF ik moet muziek luisteren ÓF ik moet een constant geluid horen (gezoem of iets dergelijke) anders kan ik nog zo mijn best doen maar krijg ik er niets uit.
Haha heb ik ook. Op vakantie kan ik het ook niet, als je zo de slippers van degene naast je onder het hokje uit ziet komen. En die is dan wel lekker bezig.
pi_69142499
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef BountyKillerrr het volgende:
Als ik de deur uitga draai ik de kranen zover dicht als mogelijk en controleer dat dan nog eens drie keer bij elke kraan.
Dat doe ik bij een friettent hier in de buurt. Ik heb daar -blijkbaar- ooit de kraan open laten staan, waardoor die gast helemaal flipte. Sindsdien sta ik daar -als ik naar de wc ben geweest- eerst tien minuten de kraan te controleren.
Einde bericht
pi_69145509
als het wat kouder is slapen met sokken aan, anders kan ik niet slapen
pi_69149315
net zo lang op de klok blijven kijken tot het getal rond is....

12:38 x
12:40

15:56 x
16:00
  maandag 18 mei 2009 @ 13:42:38 #113
171697 pulletje
Ondertitel
pi_69149368
als ik dit zo allemaal lees en ik ga er over nadenken dan komen veel dingen me toch eigenlijk wel bekend voor
Signature
pi_69149622
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:42 schreef pulletje het volgende:
als ik dit zo allemaal lees en ik ga er over nadenken dan komen veel dingen me toch eigenlijk wel bekend voor
Confronterend hè
Einde bericht
pi_69149843
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:41 schreef Mestras het volgende:
net zo lang op de klok blijven kijken tot het getal rond is....

12:38 x
12:40

15:56 x
16:00
Damn in heb dat met secondes op mijn horloge.. elke keer als ik naar de tijd kijk en het is bijv. 10.32.16, dan moet ik wachten tot 10.32.24... en dan kan ik pas stoppen met horloge kijken.. het móet altijd in de volgende reeks seconden liggen, liefst rond de 4!

pi_69150807
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef SweetCandy het volgende:

[..]

Damn in heb dat met secondes op mijn horloge.. elke keer als ik naar de tijd kijk en het is bijv. 10.32.16, dan moet ik wachten tot 10.32.24... en dan kan ik pas stoppen met horloge kijken.. het móet altijd in de volgende reeks seconden liggen, liefst rond de 4!

Dat heb ik ook altijd met 4
  maandag 18 mei 2009 @ 14:29:17 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69151026
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef Syb.ren het volgende:
Ik moet dus altijd iets in mijn handen hebben, zo heb ik nu zo'n doosje waar een SD-kaart in zit vast. Echt heel stom...
Nohhh, dat heb ik dus in de bioscoop .

En als ik de wekker op m'n telefoon heb ingesteld en 't ding weer aan de lader langs m'n bed gehangen en mezelf op één oor gedraaid tóch nog even dat ding weer pakken en kijken of ik de wekker wel écht aan gezet heb .

Bij alle palindroom-kmstanden even denken van: HA! een palindroom! .
Huilen dan.
pi_69151865
Ik onthou van iedereen welke schoenen hij/zij heeft.
pi_69154930
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd met 4
Dat dat kan! 4 zit al zo lekker in de 'serie' 1 tot 10 haha, 1,2 en 3 zitten er net in, en 5 is weer op de helft
pi_69156336
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:12 schreef piekartz87 het volgende:
als ik stilsta in de auto voor een stoplicht zet ik de auto om de 5 seconden opnieuw in de 1ste versnelling stel je voor dattie er niet goed in zit als je weg wilt rijden.
Ja dat doe ik ook! Maar omdat ik nu regelmatig in een automaat rij is dat wel wennen, die pook moet je gewoon afblijven voor het stoplicht
  maandag 18 mei 2009 @ 17:26:00 #121
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_69156974
1) Als ik M&M's eet leg ik ook altijd alles op kleur (van de regenboog) en ik moet van elke kleur evenveel eten.
2) Als ik een pinda of M&M aan de linkerkant opeet, dan moet de volgende aan de rechterkant worden opgegeten zodat mijn tanden/kiezen evenveel hebben gedaan zeg maar.
3) bij pinda's eet is eerst de hele (2 helftjes die nog aan elkaar zitten) op, dan de losse helftjes (liefts 1 links en tegelijkertijd 1 rechts in je mond) en dan pas de gebroken helftjes.
4) ik tel vaak mijn stappen of het aantal omwentelingen als ik fiets. Soms ook niet, maar vaak denk ik ineens: "hee ik ben weer aan het tellen!".
5) vroeger als mijn moeder ging werken en om 22 uur wegging (ze werkt in de zorg, nachtdiensten) dan moest ik altijd degene zijn die het laatste wat zei en dat moest dan ook altijd "werk ze" zijn. Als ze dan bijvoorbeeld weer even terug kwam omdat ze iets was vergeten, moest ik dat dus weer als laatste zeggen! Dan keek ze wel eens stom naar me....
6) vroeger zeiden we (mijn ouders en ik) voor het eten altijd: "eet smakelijk, smakelijk eten, buon appetito" ALTIJD die volgorde met zn 3en! (ja Italiaanse vader)
7) zelfde trouwens als ik naar bed ging, dan zei ik altijd: "weltrusen, slaap lekker, lekker slapen, buona notte"
8) oh en strookwafels en hamka's kan ik ook niet fatsoenlijk eten. Ik neem altijd eerst een grote hap uit de stroopwafel en dan kanbbel ik net zo lang tot er een vierkant over is en het liefst schuif ik dan de 2 helften van elkaar. Bij Hamka's eet ik "per hokje". In gezelschap eet ik dan ook liever geen stroopwafels of Hamka's en als het dan echt "moet"dan eet ik ze gewoon op omdat ik ze eigenlijk toch liever op mijn manier opeet.....

Tjo, volgens mijn heb ik nog wel meer rare gewoontjes ik ga eens nadenken hoor ....
klerkje
  maandag 18 mei 2009 @ 17:30:42 #122
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69157119
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:26 schreef Spiegelei het volgende:
1) Als ik M&M's eet leg ik ook altijd alles op kleur (van de regenboog) en ik moet van elke kleur evenveel eten.
2) Als ik een pinda of M&M aan de linkerkant opeet, dan moet de volgende aan de rechterkant worden opgegeten zodat mijn tanden/kiezen evenveel hebben gedaan zeg maar.
3) bij pinda's eet is eerst de hele (2 helftjes die nog aan elkaar zitten) op, dan de losse helftjes (liefts 1 links en tegelijkertijd 1 rechts in je mond) en dan pas de gebroken helftjes.
4) ik tel vaak mijn stappen of het aantal omwentelingen als ik fiets. Soms ook niet, maar vaak denk ik ineens: "hee ik ben weer aan het tellen!".
5) vroeger als mijn moeder ging werken en om 22 uur wegging (ze werkt in de zorg, nachtdiensten) dan moest ik altijd degene zijn die het laatste wat zei en dat moest dan ook altijd "werk ze" zijn. Als ze dan bijvoorbeeld weer even terug kwam omdat ze iets was vergeten, moest ik dat dus weer als laatste zeggen! Dan keek ze wel eens stom naar me....
6) vroeger zeiden we (mijn ouders en ik) voor het eten altijd: "eet smakelijk, smakelijk eten, buon appetito" ALTIJD die volgorde met zn 3en! (ja Italiaanse vader)
7) zelfde trouwens als ik naar bed ging, dan zei ik altijd: "weltrusen, slaap lekker, lekker slapen, buona notte"
8) oh en strookwafels en hamka's kan ik ook niet fatsoenlijk eten. Ik neem altijd eerst een grote hap uit de stroopwafel en dan kanbbel ik net zo lang tot er een vierkant over is en het liefst schuif ik dan de 2 helften van elkaar. Bij Hamka's eet ik "per hokje". In gezelschap eet ik dan ook liever geen stroopwafels of Hamka's en als het dan echt "moet"dan eet ik ze gewoon op omdat ik ze eigenlijk toch liever op mijn manier opeet.....

Tjo, volgens mijn heb ik nog wel meer rare gewoontjes ik ga eens nadenken hoor ....
baas boven baas!
  maandag 18 mei 2009 @ 17:58:51 #123
183846 joepie91
pi_69158067
Het is echt eng hoeveel dingen me bekend voorkomen
  maandag 18 mei 2009 @ 18:14:25 #124
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_69158510
- Van kentekens die ik zie proberen te gokken hoe oud de auto is
- Als ik een balkon zie bedenken of het een goede plek is om me als sluipschutter te verstoppen en kijken wat ik kan raden.
- Minimaal een keer per week iemand uitleggen wat het Coanda effect, Coriolis effect of Termination shock is.
- Als ik een mes heb geslepen moet ik er eerst een A4 mee in stukjes hakken om te kijken of ie echt scherp is (om hem vervolgens nog scherper te maken)
- Als er ergens gekleurde tegels liggen moet ik op de gekleurde tegels lopen en niet op de normale
- Op de zebra paden loop ik alleen op de witte vlakken.
- Bij een zak gemengde drop eet ik alleen het muntdrop en het boerderijdrop, de rest gooi ik weg
- Ik vertrouw mensen niet die hun horloge rechts dragen omdat het onnatuurlijk en stom is.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:28:57 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69160773
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:14 schreef Ps2K het volgende:
- Van kentekens die ik zie proberen te gokken hoe oud de auto is
- Als ik een balkon zie bedenken of het een goede plek is om me als sluipschutter te verstoppen en kijken wat ik kan raden.
- Minimaal een keer per week iemand uitleggen wat het Coanda effect, Coriolis effect of Termination shock is.
- Als ik een mes heb geslepen moet ik er eerst een A4 mee in stukjes hakken om te kijken of ie echt scherp is (om hem vervolgens nog scherper te maken)
- Als er ergens gekleurde tegels liggen moet ik op de gekleurde tegels lopen en niet op de normale
- Op de zebra paden loop ik alleen op de witte vlakken.
- Bij een zak gemengde drop eet ik alleen het muntdrop en het boerderijdrop, de rest gooi ik weg
- Ik vertrouw mensen niet die hun horloge rechts dragen omdat het onnatuurlijk en stom is.
Ongeveer de helft geloof ik er niet van .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')