Smoesjes xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef Lamon het volgende:
...en dat was het eigenlijk wel. Ik ben op FOK! ook veel idioter dan in het echt, terwijl het bij de meesten omgekeerd is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef DrDarwin het volgende:
Merk en type auto wat om me heen rijd herkennen.
ik zeg altijd doei als ik ga slapen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Mozy het volgende:
Dat ik tegen iemand welterusten moet zeggen voordat ik ga slapen.
Dat heb ik met marsen. Eerst de caramel eraf eten en dan de vulling. Zelfde met twix. Eerst de caramel met mijn tanden eraf schrapen, daarna de koek op eten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Snoep op een bepaalde manier eten.
Bv bij een milkbreak eerst de randjes opeten en daarna pas het melkgedeelte.
Vroeger bewaarde ik met avondeten altijd het lekkerste voor het laatst, maar tegen die tijd zat ik dan vol dus daar ben ik maar mee gekapt
Haha ik doe het andersom ik eet eerst de rest op en dan pas de caramel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:28 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Dat heb ik met marsen. Eerst de caramel eraf eten en dan de vulling. Zelfde met twix. Eerst de caramel met mijn tanden eraf schrapen, daarna de koek op eten.
Yup, ben raar.......
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef maffemaniak het volgende:
Ow ik heb er nog 1.
Altijd met het avond eten laat ik het laatste hapje staan omdat ik vol zit! Dan denk ik, dat laatste hapje gaat er echt niet meer in!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, laat altijd een restje staan. Dan krijg ik het ook echt niet meer op, maar het is gewoon telkens een klein restje. Elke dag weer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:38 schreef cerror het volgende:
Pas vanaf 10 uur 's avonds bier drinken.
Alleen bij echte uitzonderingen om 9 uur.
quote:
goed idee ga ik ook doen (wel een beetje gay maarja )quote:
Ik moet met kleine snoepjes (m&m's, dummy's of van die Nibbit-chips) altijd links en rechts op evenveel kauwen. Bijvoorbeeld 1 m&m links? dan moet er ook 1tje rechtsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Snoep op een bepaalde manier eten.
Bv bij een milkbreak eerst de randjes opeten en daarna pas het melkgedeelte.
Vroeger bewaarde ik met avondeten altijd het lekkerste voor het laatst, maar tegen die tijd zat ik dan vol dus daar ben ik maar mee gekapt
Die gele M&M's, Ik pel ze altijd in mijn mond en dan kauw ik in de linkerkant van mijn mond op de pinda en aan de rechterkant op de chocola.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik moet met kleine snoepjes (m&m's, dummy's of van die Nibbit-chips) altijd links en rechts op evenveel kauwen. Bijvoorbeeld 1 m&m links? dan moet er ook 1tje rechts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |