abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 12:01:59 #51
8781 crew  Frutsel
pi_69486091
quote:
Martelleraar 'herkende zichzelf niet'

HOEGAARDEN - De Belgische leraar die in opspraak kwam omdat hij een verstandelijk gehandicapte leerling met zijn hoofd in een emmer cement stopte, heeft eindelijk zijn verhaal gedaan over de bizarre mishandeling.

Carl A. (53) schaamt zich diep over het voorval. De leraar bouw in het bijzonder onderwijs in Hoegaarden herkende zichzelf niet op de beelden, vertelt hij in De Standaard. "Alsof ik naar een vreemde zat te kijken."

"Om een of andere reden zijn mijn stoppen helemaal doorgeslagen. Ik zag op dat moment geen andere oplossing voor de situatie dan doen wat ik gedaan heb. Jonathan gooide mortel naar mij en wilde niet metselen. Straks gooit hij ook nog zijn gereedschap naar mij, dacht ik, en toen heb ik gedaan wat ik gedaan heb. Ik herkende mezelf niet, want in de school sta ik bekend als iemand met heel veel geduld."

'Geen cement

A. ontkent dat hij de jongen met zijn hoofd in een emmer cement heeft gestopt. Hij geeft toe dat hij de jongen één keer ondersteboven met zijn hoofd in een emmer heeft gehouden, maar daar zat volgens de leraar geen cement in, maar water en zand. "Hij heeft met zijn hoofd het water en zand ook niet aangeraakt", zegt A..

Volgens A. is de bewuste klas 'een hele zware groep met veel jongens met zware emotionele- en gedragsstoornissen'. "Ik lag er vaak 's nachts wakker van. De mensen hebben geen idee wat het is. Les geven aan gasten die bij het minste of geringste ontploffen."

Geen excuses

De leraar zegt overigens geen excuses te zoeken voor zijn actie. "Ik had dat niet moeten doen." De leraar ontkent verder dat hij gewelddadig zou zijn. "Ik heb nog nooit gevochten in mijn leven."

Geschorst

Tegen de leraar loopt een onderzoek wegens de mishandeling en hij is geschorst tot 15 juli. De man werd wereldnieuws toen een filmpje van het incident op internet werd verspreid.
pi_69486399
oh mijn god...dat soort mensen doen het steeds bij de verkeerde!..had mijn leeraar moet zijn ...poehhahahaha
pi_69486503
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:12 schreef PushyGurl het volgende:
oh mijn god...dat soort mensen doen het steeds bij de verkeerde!..had mijn leeraar moet zijn ...poehhahahaha
Jij wilt graag met je hoofd in een emmer cement?
pi_69486613
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij wilt graag met je hoofd in een emmer cement?
jip....en laat jij eens de eerste zijn die dat probeerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')