quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind LockOnSrtratos een toffe nick
Dat ligt eraan op wat voor functie je solliciteert. Bij een commerciële functie hoef je echt niet in een spijkerbroek aan te komen, dan wordt het een heel kort gesprek van drie minuten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dat van die Hyves kan toch een pluspunt zijnAls daar vette dingen op staan.
Ik stuur altijd een beknopt mailtje met mijn CV en in het mailtje zeg ik dan dat ik graag op gesprek wil komen.
Tevens ga ik dan wel netjes gekleed, niet in 3-delig pak maar gewoon colbert + spijkerbroek...
That's the way to go...
Da's casual netjes. Beetje Duits.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:39 schreef Gluckskafer het volgende:
Een colbert met spijkerbroekDit overschrijdt sowieso alle kledingetiquettes.
Idd... en een spijkerbroek is niet per definitie een rafelige nooit gewassen gebleekte Replaay broek he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's casual netjes. Beetje Duits.
Ik heb op 3 commerciele functies, in bovengenoemde kledingstijl gesolliciteerd en alle 3 de keren aangenomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op wat voor functie je solliciteert. Bij een commerciële functie hoef je echt niet in een spijkerbroek aan te komen, dan wordt het een heel kort gesprek van drie minuten.
Op de helpdesk zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik heb op 3 commerciele functies, in bovengenoemde kledingstijl gesolliciteerd en alle 3 de keren aangenomen
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Idd... en een spijkerbroek is niet per definitie een rafelige nooit gewassen gebleekte Replaay broek he.
G-star casual
Zoiet heet stijl
Stijlquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Idd... en een spijkerbroek is niet per definitie een rafelige nooit gewassen gebleekte Replaay broek he.
G-star casual
Zoiet heet stijl
Voor een stage zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik heb op 3 commerciele functies, in bovengenoemde kledingstijl gesolliciteerd en alle 3 de keren aangenomen
Aha, jij solliciteerd zeker in Cars of C & A broeken?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
G-star casual
Zoiet heet stijl
Omdat je vennoot bent?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef LockonStratos het volgende:
Nouja, iig 2 van die gesprekken waren voor stage vroeger
Voor de functie die ik nu heb heb ik overigens wel in pak gesolliciteerd, omdat ik ook regelmatig in pak de deur uit moet. Maar ik wou alleen maar aangeven dat het echt niet altijd zo strak in pak hoeft.
Klopt dat het vaak wel een betere indruk maakt
Dat wordt juist verwacht... Als werkgever dien je wel een beeld te hebben van hoe iemand is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef hoerezooi het volgende:
sowieso hobby's op je cv(hangt wel af van hetgeen je voor solliciteerd)
Ik kreeg gisteren een sollicitatie binnen met:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat wordt juist verwacht... Als werkgever dien je wel een beeld te hebben van hoe iemand is.
Volgens mij is het Cerrorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:36 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een sollicitatie binnen met:
Hobby's:
-FOK!ken
-Frituren
-Bier drinken (50cl blikken)
-Whitney Houston luisteren
Hij moet nog langskomen, maar bij voorbaat al aangenomen als ik dat zo lees.
Hoewel het waarschijnlijk een waardeloze CV is, vind ik het nogal kansloos om uit een CV te quoten. Niet erg professioneel. CV's horen in vertrouwen te worden behandeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |