Dat had er bv wel ingemogen.quote:
Ik heb veel te veel kanalenquote:
Dat was waarschijnlijk Rock 'n' Roll Junkiequote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef childintime het volgende:
He jammer....Had ik wel willen zien. Ik heb een docu van Brood gezien, dan loopt hij op een gegeven moment met een papegaai op zijn schouder rond. Is dat deze docu?
Ook in deze docu. Maar het ging vooral over zijn periode voor 78quote:Op zondag 17 mei 2009 02:36 schreef childintime het volgende:
He jammer....Had ik wel willen zien. Ik heb een docu van Brood gezien, dan loopt hij op een gegeven moment met een papegaai op zijn schouder rond. Is dat deze docu?
Nee dit is een nieuwe docu met nieuwe beelden. Hoewel ik het meeste al had gezien.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:06 schreef childintime het volgende:
Ooow ff denken... De docu die ik toen zag was in de periode dat hij net met Xandra ging, een klein kindje had en toen vrolijk drugs liep te gebruiken waar dat kindje bij was. Is het die docu?
Yep, prima docu, maar er zat maar weinig onbekends in.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:49 schreef tong80 het volgende:
Nee dit is een nieuwe docu met nieuwe beelden. Hoewel ik het meeste al had gezien.
Ik vond alleen de beelden met ronde zonnebril van halverwege jaren 70 echt bijzonder, toen ie uit de muziek was. Verder vooral veel bekend werk, wat bijvoorbeeld ook al in Rock 'n' roll junkie zat en wat flauwe dingen bij Theo van Gogh.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dit is een nieuwe docu met nieuwe beelden. Hoewel ik het meeste al had gezien.
Ik had het niet willen missen hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef cafca het volgende:
Hm, gemist. Maar niet veel gemist dus?
Ik zet Shpritsz nog wel een keer op.....
Sorry hoor, maar ik vind dat Arno & Gradje toch ook behoorlijk rock 'n' roll warenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:07 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die naar de enige Rock 'n' Roll ster van Nederland gaan kijken ?
quote:Aan de carrière van het duo kwam definitief een einde toen de jonge Arno omkwam tijdens een campingruzie. Gradje haalde in maart 1994 de kranten vanwege zijn betrokkenheid bij een schietpartij in het Eindhovense café Ontdek je plekje. Hij werd in die zaak tot zes jaar cel veroordeeld wegens doodslag.
Sorry je hebt gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind dat Arno & Gradje toch ook behoorlijk rock 'n' roll waren
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |