Dat kan ook niet, tong80 haalt 80% van zijn posts uit die woordspelletjesquote:
je moet wat met je leven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, tong80 haalt 80% van zijn posts uit die woordspelletjes
Dan ga je eerder naar huis. Nog beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe vandaag met je mee
Ik hoef alleen de post te doen, de facturen die daarin zitten te boeken en that´s it..
dus vandaag wordt het ook voor mij een zeer rustige dag
Dat ga ik ook doen, maar het is hie rop zich wel gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan ga je eerder naar huis. Nog beter.
Kunnen er in ieder geval weer uren geschreven wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, maar het is hie rop zich wel gezellig.
Ach, ik schrijf ze toch op een klant, want de RFC die goedgekeurd moet worden bij ons heb ik al uitgevoerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kunnen er in ieder geval weer uren geschreven worden
Ik zou lekker naar huis gaan, heb genoeg daar te doen
stelletje faalhazen.quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Het is de laatste tijd weer raak. Er loopt een topic, maar daar blijft het akelig stil, ze zullen wel aan het zoeken zijn. Ik gok dat de bunker wat veel verkeer wegtrekt, maar hoe dat gedoe allemaal ingericht is weet ik niet.quote:
bunker?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd weer raak. Er loopt een topic, maar daar blijft het akelig stil, ze zullen wel aan het zoeken zijn. Ik gok dat de bunker wat veel verkeer wegtrekt, maar hoe dat gedoe allemaal ingericht is weet ik niet.
Ach, zo'n real life geneuzel maar dan online. e-BB of zo.quote:
Het gesticht waar de ze crew in stoppenquote:
Daar was laatst een topique over ja. Het wordt daar wel redelijk door de strot geduwd schijnbaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens ook wel (veel) op de FP te lezen.
tichquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ges[quote]Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gesticht waar de ze crew in stoppen
t waquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ar dquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
e ze crew in stoppenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz.. je moet dus wachten met het QQ-en van een ander tot de voorgaande ingeladen is.
Je moet er voor betalen om naar oninteressante dingen te kijken. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz.. je moet dus wachten met het QQ-en van een ander tot de voorgaande ingeladen is.
daar zou ik ook niet intrappen. Dan betaal ik nog liever voor pr0nquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet er voor betalen om naar oninteressante dingen te kijken. Nee, dank je.
Jupquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |