Mwaah... Ik heb er gewoon een hekel aan als niemand het doet.... . echter geen plaatjes en linkjes bij mij! Dus als iemand zich geroepen voelt.. ga je gang... maar wel een beetje snel graag!quote:
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jal euk actie,Marilien er nog uit en dan hebben we pas echt actie.
De meest smaakmakende mensen zijn er uit.
Ik kijk voor de leukigheid en sensatie.
Lag dubbel toen Peter zo zeurde om die gel.
Is juist leuk om mensen te kijken die raar doen.
Maar een goede raad voor andere die hier aan mee willen doen,ga aan de picknicktafel zitten,knik alleen ja en amen en hou gewoon je bek.
Nee, ik vind de titel gewoon mooi en gaf je daar een compliment voor. Vanmiddag had je er ook al een paar die ik erg leuk vond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mwaah... Ik heb er gewoon een hekel aan als niemand het doet.... . echter geen plaatjes en linkjes bij mij! Dus als iemand zich geroepen voelt.. ga je gang... maar wel een beetje snel graag!
Hij is nu overgestapt naar Marilynquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk bij de kooi ging jeze echt leren kennen,maar dit duurt 25 dagen,dus ik verwacht dan leuke streams.
En scheel mij wat als een vent gaat janken en lopen zeuren om een pot gel ,we hebben ons toch kostelijk vermaakt.Maar juist de spraakmakers gaan eruit en zonder Peter is Jeroen ook niks .
Klopt maar ik zou toch wel zuur zijn in dit geval als Pim zou winnen eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.
Ik gunde het Peter gewoon weg niet omdat hij er zat voor het promoten van zijn single daarom ben ik blij hij opgezout isquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar een goede raad voor andere die hier aan mee willen doen,ga aan de picknicktafel zitten,knik alleen ja en amen en hou gewoon je bek.
Meer kans dat ze bij voorbaat denkt dat het haar niet lukt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
vielleicht heeft ze de geheime missie geweigerd?
Mag dan hopen dat Marilien morgen opstapt en dan kijken hoe veel actie er dan nog is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe minder uitgesproken de persoonlijkheid deste veiliger het is kennelijk. Was ook zo bij de latere edities van BB. Daar lagen de meer interessante en kleurrijke mensen er vaak snel uit en bleven de saaien over.
Hij heeft anders nog geen kasn gehad... dat kind is 90% van de tijd aan het woord.... waarvan 99% gezeur!quote:
het gaat er steeds meer op llijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Nee, bij die gesprekjes met Bart daarstraks had ze nog vragen erover.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:21 schreef R0T29 het volgende:
Voor de liefhebbers de toppers zijn nu bezig, voor de haters zaterdag gelukkig niet.
gek genoeg hoor ik niet meer wat zij zegt, moet me daar veels te veel op concentreren om daadwerkelijk te horen waar zij het over heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb haar al drie uur niet horen zeiken. Wel de streamers btw
wat een goed idee van je, hoop dat ze daar wat mee gaan doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Marielin: "met een leuk fanmailtje zou het wel weer gaan. Hint hint hint.."
Wat een subtiele hint..
Ik hoop echt dat de redactie mijn idee van een mindfuck overneemt.
Marielin, gefeliciteerd. De streamer heeft beslist dat jij vandaag fanmail mag ontvangen. Er is alleen één probleem: er is de laatste dagen geen post voor je binnengekomen..
Uiteraard moet dat gebeuren als ze de verboden woord-opdracht heeft en 48 uur lang het woord 'vriend' niet mag uitspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |